Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisko haluaa miettiä kummiutta :(

Vierailija
30.04.2014 |

Tulipa paha mieli. Pyysimme siskoani myöhemmin syntyvän vauvamme kummiksi. Siskoni sanoi, että haluaa miettiä asiaa. Tiedän, että hän olisi halunnut lapsen jo aikaisemmin, eikä ole sitä saanut, ja mun odotukseni on hänelle varmaan kipeä paikka. Kuitenkin, ajattelin, että kummius ei millään tavalla liity hänen vauvatoiveisiinsa. Onko muille käynyt niin, että joku kieltäytyy kummiudesta? 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kysynyt vanhemmilta heidän ajatuksistaa kummin velvollisuuksista. Vastauksen perusteella tein päätöksen. Olen kuullut niin monia karmeita tarinoita siitä kuinka kummeja hyppyytetään,että halusin olla varovaisempi. Nyt olen vapaaehtoisesti lapsen elämässä ja mieluusti hoidan ja hankin lahjoja :)

Vierailija
22/24 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kieltäytyisin. En halua ostaa kenenkään lapselle lahjoja ja en halua sitoutua kenenkäänö lapseen millään tavoin.

En halua minkäänlaisia velvotteita.

Itselläni kaksi lasta ja ne ne vie mun ajan ja toinen on erityislapsi. Ovat kyllä jo teinejä, mutta ei vaan kiinnosta pienet lapset.

Olisi todella väärin ruveta kummiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kieltäytyisin. En halua ostaa kenenkään lapselle lahjoja ja en halua sitoutua kenenkäänö lapseen millään tavoin.

En halua minkäänlaisia velvotteita.

Itselläni kaksi lasta ja ne ne vie mun ajan ja toinen on erityislapsi. Ovat kyllä jo teinejä, mutta ei vaan kiinnosta pienet lapset.

Olisi todella väärin ruveta kummiksi.

Vierailija
24/24 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin eräs mainitsi että haluaa lapsellensa turvallisen aikuisen, ei lahjoja. 

Moni ei vaan halua olla se turvallinen aikuinen vieraalle lapselle. varsinkin jos on omia lapsia niin en ainakaan minun jaksaminen ja halu riitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme