Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko organismi oikeasti noin vaikeaa naisille?

M34
11.12.2020 |

Miehenä minulle on kunnia-asia naisen hoitaminen loppuun. Se on tärkeämpää kuin oma laukeaminen. Tätä palstaa lukiessa hämmästelen miten orgasmi voi olla niin vaikeaa osalle naisista. Itselle on osunut kohdalle pääosin sellaisia naisia jotka laukeavat alle 5-10 min. Vain noin 5 / 25 on ollut sellaisia hitaammin lämpenevää, että asiaan on pitänyt paneutua pitempään. Vain 2 naisista on jäänyt ilman, mutta heidätkin pystyin saamaan loppuun käsipelillä. Kukaan ei ole jäänyt kokonaan ilman. Naisten ikähaarukka on ollut 20-55v.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten heräsit, kävit vesissä kättelemässä katkarapuasi, söit aamupalan ja lähdit alukseen.

Vierailija
2/30 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, yksilöitä me kaikki ollaan. Eihän jotkut miehetkään meinaa tulla millään.

Itse kiihotun hetkessä, mutta vain fyysisen stimulaation avulla tapahtuva orgasmin tuottaminen on tuskan takana (ovulaation aikana helppoa), itse tarvitsen aivoja stimuloivaa kiihottamista mukaan, henkilökohtaisesti se on minulle alistumista kumppanilleni.

Harva asia tässä elämässä ollut helppoa, pakko sitten tämäkin olla niin hemmetin spesifiä :D

N34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies pilaa naisen mahdollisuuden orgasmiin sillä että ei huomioi naista ja tulee hetkessä. Kun tämä tapahtuu useasti niin nainen ei voi enää luottaa että ns ehtii mukaan ja sitten saaminen on taas vaikeampaa. Naisen pitää pystyä luottamaan ja tuntea että mies ei kiirehdi.

Ja aloittaja: oletko varma että ne naiset on saaneet?

Vierailija
4/30 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ikähaarukasta päätellen panet suunnilleen kaikkea, mikä liikkuu. Hyi helvetti!

Vierailija
5/30 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi olevan minimivaatimuksena kirjoittaa otsikko oikein.

Vierailija
6/30 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten ikähaarukasta päätellen panet suunnilleen kaikkea, mikä liikkuu. Hyi helvetti!

Mikäs tuossa nyt vikana? Aika monet miehet pitävät kokeneita naisia parhaina ja estottomina.

Vierailija
7/30 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä keskustellaan orgasmista kun kysyjä haluaa tietää organismeista? Jotain kunnioitusta toisen ihmisen hädälle!

Vierailija
8/30 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tämä on seksi palsta.

Vierailija
9/30 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on palstaa lukenut, on paljon miehiä jotka eivät välitä lainkaan naisensa nautinnosta. Panevat vaan kuiviltaan ja kun saavat, se on siinä. Eivät tee mitään vaikka naiset kertoneet mitä ja kuinka heitä pitäisi kiihottaa. Se vasta hyi helvata onkin..Jäädä aina ilman orgasmia.

Mutta eniten ihmettelen näitä naisia ja vaimoja, kuinka he antavat näiden miesten heitää noin nöyryyttää ja pitää leluinaan., jopa vuoskymmeniä?! En kertaakaan suostuisi jäämään ilman itse.

Nämä naiset saisivat lakat olemasta ukkojensa kanssa kokonaan...tosin ei tällainen ukkotyyppi oppisikaan, menis vaan panemaan jotakuta toista. Yök minkälaisia miehiä voi ollakin.

Vierailija
10/30 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sua on nyt raukka huijattu....

Vierailija
11/30 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkäitä paskiaisia on miehet, siis jotkut. Ap kuulostaa kyllä upealta yksilöltä!

Vierailija
12/30 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän ihme siinä on, että hiekkapilluisten frigidien pitää kommenteillaan ilkkua ja väheksyä muiden kirjoituksia. Onko oma elämä seksi mukaanlukien niin umpisurkeaa, ettei kestä jos muilla menee paremmin...?

Vierailija
13/30 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on palstaa lukenut, on paljon miehiä jotka eivät välitä lainkaan naisensa nautinnosta. Panevat vaan kuiviltaan ja kun saavat, se on siinä. Eivät tee mitään vaikka naiset kertoneet mitä ja kuinka heitä pitäisi kiihottaa. Se vasta hyi helvata onkin..Jäädä aina ilman orgasmia.

Mutta eniten ihmettelen näitä naisia ja vaimoja, kuinka he antavat näiden miesten heitää noin nöyryyttää ja pitää leluinaan., jopa vuoskymmeniä?! En kertaakaan suostuisi jäämään ilman itse.

Nämä naiset saisivat lakat olemasta ukkojensa kanssa kokonaan...tosin ei tällainen ukkotyyppi oppisikaan, menis vaan panemaan jotakuta toista. Yök minkälaisia miehiä voi ollakin.

Ilmeisesti taas miehet sitä mieltä, että ihan oikeinnämä miehet tekevät.

Vierailija
14/30 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap puhuu peetä. Kaikki naiset eivät vaan yksinkertaisesti pysty laukeamaan siinä tilanteessa. Tai sitten he ovat sinun työstösi lopettaakseen feikanneet orkun ja saaneet rauhan.

Vierailija
15/30 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap puhuu peetä. Kaikki naiset eivät vaan yksinkertaisesti pysty laukeamaan siinä tilanteessa. Tai sitten he ovat sinun työstösi lopettaakseen feikanneet orkun ja saaneet rauhan.

eniten minua harmittaa ne naiset ketkä pystyvät vain yhteen orgasmiin. Juuri kun pääsee itse vauhtiin niin alkaa se odottelu milloin pillu/klitoris taas kestää kosketusta. Minulle naisen tyydyttäminen on se asia. Ei haittaa jos itse en saa joka kerta.

Vierailija
16/30 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisesta organismista nyt on kyse?

Miten se saavutetaan jos objekti on tuntematon?

Varsin filosofisella avauksella ap on liikkeellä tässä.

M48, guru

Vierailija
17/30 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, organismi ja orgasmi ovat ihan eri juttuja..

Vierailija
18/30 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat pääosin niin pahoja pään sisäisiä ongelmakimppuja ja tilanteen ylianalysoijia, että orgasmi on lähinnä vahinko.

Vierailija
19/30 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi olevan minimivaatimuksena kirjoittaa otsikko oikein.

Kyllä kielimiehellekin sattuu oikeinkirotusvihreitä. ; )

Vierailija
20/30 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä ymmärrettävä niin, että naiset ovat mieluummin ilman orgasmia, kunhan saavat uhriutua ja nillittää miehille puutettaan? Miten muuten selittää jatkuvan alapeukutuksen? Olen täysin samoilla linjoilla ap:n kanssa. Muutama kumppani vähemmän ja ikähaarukka 21-59 vuotta. Ja jos luulette, että panen kaikkea mikä liikkuu, niin ei. Ikäiseni kumppanin olen valinnut aina, mutta kun harva kuolee nuorena, eikä kukaan synny vanhana, niin siitä tuo ikähaarukka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä