Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nolottaa pitää perspyyhettä vessassa!

Vierailija
29.04.2014 |

Pesen alapääni aina vessassa käynnin jälkeen ja vessan seinällä roikkuu pyyhe koukussa pöntön vieressä tätä varten (eri puolella vessaa kuin käsipyyhkeet). Jotenkin hävettää sen olemassaolo ja että vieraat naureskelee emännän perspyyhkeelle. Ei viitsisi kuitenkaan kaappiinkaan tunkea märkänä. Miten te muut peseytyjät pyyhettä säilötte?

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä - miksi te ette pyyhi pesun jälkeen paperilla?

Vierailija
62/71 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

58 tässä.....

Kiitos asiallisista vastauksista! Tätä ajattelinkin erityispyyhettä käytetääm jos toiletti on erikseen. En ole siltikään ikinä nähnyt. Tarvii varmaa alkaa katsella kylppäreitä sillä silmällä. :D

Itse varmaan hakisin kylpypyyhkeen toisista tiloista aina erikseen. (Eri asia jos nyt on kilometrin päässä saunaosasto erikseen.) Niin usein ei tule huljuteltua. Tuleehan sitä sitten suihkussa käytyä ja alushousut on sitä vaihtoa varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 23:41"]

Siis ihanko oikeesti ihmisillä on jotain takapuolen pyyhkimis pyyhkeitä kasat vessassa?? En ole ikinä nähnyt kenenkään luona, enkä ole kuullut tämmöisestä.

Jos omassa hiushollissa pesaistaan persusta, se kuivataan kylpypyyhkeeseen joita siellä vessassa roikkuu.

Niin kuin joku jo sanoi, kuivassa pyyhkeessä bakteerit eivät pesiydy. Sitähän sais olla joka ikistä rättiä aina vaihtamassa jos tuolla tavalla ajattelee, että kerran käytetty on totaalisen saastainen. Miksi sitten pestä pyllyä jos se pesun jälkeenkin on likainen.....

Pitkä matka on vielä kuljettavana ekologiseen ajatteluun.

[/quote]

Naureskelen täällä tuolle "totaalisen saasteiselle" :D Voi näitä pylly, bers ja kakkakeskusteluja... Joo, ja itselläni ei ole mitään berspyyhkeitä, käytän kylpypyyhettäni, suihkun jälkeen.

Vierailija
64/71 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 23:31"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 23:08"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 19:15"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 19:12"]Mitä noloo siinä on? Ellei pyyhekoukussa lue peppu. Tuskin siihen kukaan käsiään kuivaa jos se on pytyn vieressä. Oon nähnyt sisustustarra-arkin, missä oli tarrat: Kädet, vieraat, peppu. Ei meinannut tulla naurusta loppua.

[/quote]opiskelukaverilla oli vessassa kolme pyyhettä ja niissä luki kasvot, kädet ja munat.

[/quote]

Ei helv :)

Eksän jollain hölmömmällä sukulaisella oli ammoin itse tehdyt tarrat "kädet, kasvot ja alapää". Siis kaikista maailman ilmauksista ALAPÄÄ! Eksä sai hupia siitä, kun ko. vessassa käydessään vaihtoi kasvo- ja alapääpyhkeet päikseen.

[/quote]

Tuo on  noloa sille, joka ne vaihtaa, sillä se kenen pyyhe se on huomaa kyllä vaihdon.

[/quote]

No kamoon, jekkustelija oli teinipoika. Ja toimi se ehkä vihjeenä, että ne tarvittavat pyyhkeet vois erotella muutenkin. Ei ollut vissiin kovin elegantti se säilytys rivissä ja itse naputellut Dyno-tarrat.

Itsellänikin on pimppapyyhe käytössä vars. menkkapäivinä. Lähellä vessanpönttöä, käden ulottuvilla mutta kaapinoven näkösuojaamana.

Vierailija
65/71 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa minulle ihmiset, onko joku erityinen syy, miksette yksinkertaisesti käytä vessapaperia siihen kuivaamiseen? Ei siinä monta palaa mene.

Vierailija
66/71 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 00:13"]

Kertokaa minulle ihmiset, onko joku erityinen syy, miksette yksinkertaisesti käytä vessapaperia siihen kuivaamiseen? Ei siinä monta palaa mene.

[/quote]

Nöyhtää kostean ihon niin pahasti, että vaatii uuden pesun. Kokeiltu kaikki laadut.

Vierailija
67/71 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessapaperi on keksitty..laita Se pyyhe palamaan ja opettele kuivaamaan perse vessapaperilla! Ei voi olla nuan vaikiaa..

Vierailija
68/71 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessapaperi on keksitty..laita Se pyyhe palamaan ja opettele kuivaamaan perse vessapaperilla! Ei voi olla nuan vaikiaa..

Vierailija
69/71 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jättimäinen perse, ja itse ryppyreikä piilee siellä syvällä. Paperia kuluisi kuivaamiseen ainakin 15 palaa ja olishan se nyt varsinaista tuhlausta.

Vierailija
70/71 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 20:41"]

Vittu te ootte typeriä :D Jos perse pestään saippualla ennen kuivaamista, niin MIKÄ haju siihen pyyheeseen muka tarttuisi? :D Hohhoi mitä älykääpiöitä...

[/quote]alapäähän ei tarvitse käyttää saiputtaa ainakaan naisen, tulee vaan tulehduksia

Vierailija
71/71 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 07:25"][quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 20:41"]

Vittu te ootte typeriä :D Jos perse pestään saippualla ennen kuivaamista, niin MIKÄ haju siihen pyyheeseen muka tarttuisi? :D Hohhoi mitä älykääpiöitä...

[/quote]alapäähän ei tarvitse käyttää saiputtaa ainakaan naisen, tulee vaan tulehduksia

[/quote]

Puhe oli perseen pesusta, ei römpsän. Se korkeintaan kuivattaa ihoa, mutta tätä pesua varten on olemassa oma saippua, jos se huolettaa.

Mielenkiintoista kuinka keskustelu heittelee ääripäästä toiseen. Joko pyyhe heitetään heti pesuun tai sitten sitä mukamas käytetään viikkoja.... Minä käytän yhtä pyyhettä noin viikon (ma-pe) ja sitten pesen. On omat pyyheet tätä käyttöä varten, joten sillä ei kuivata muuta. Teillä on varmaan aika rajut ominaistuoksut, jos saippuapesunkin jälkeen haju tarttuu. En sittenkään ymmärrä, mitä sillä on merkitystä. Bakteerit nimittäin kuolevat pyyheen kuivuessa. En kyllä usko että siihen edes bakteereita tarttuisi.