Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolottaa pitää perspyyhettä vessassa!

Vierailija
29.04.2014 |

Pesen alapääni aina vessassa käynnin jälkeen ja vessan seinällä roikkuu pyyhe koukussa pöntön vieressä tätä varten (eri puolella vessaa kuin käsipyyhkeet). Jotenkin hävettää sen olemassaolo ja että vieraat naureskelee emännän perspyyhkeelle. Ei viitsisi kuitenkaan kaappiinkaan tunkea märkänä. Miten te muut peseytyjät pyyhettä säilötte?

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni kuivasi pienenä vahingossa suunsa mummon alapesupyyhkeeseen, kun kävi suun pesulla ruuan jälkeen. Rätti roikkui wcpaperitelineen koukusta sopivasti siinä lapsen kasvojen tasolla ja ihmettelin itsekin, mitä tarkoitusta varten se siinä oikein oli. Mummo vaan huusi kovaa:"älä kuivaa siihen", mutta myöhäistähän se oli siinä vaiheessa.

Vierailija
2/71 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos joku vieras pyyhkii kätensä siihen? Tai vaikka sen oman prseensä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ratkaissut pulman pitämällä vessassa vain yhtä monitoimipyyhettä, johon kuivataan niin pinppaosasto, naama kuin vieraat kätöset. Eipähän kenenkään tarvitse enää arvuutella mikä niistä on SE pyyhe.

Vierailija
4/71 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pyyhin miehen pyyhkeeseen.

Vierailija
5/71 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä noloo siinä on? Ellei pyyhekoukussa lue peppu. Tuskin siihen kukaan käsiään kuivaa jos se on pytyn vieressä. Oon nähnyt sisustustarra-arkin, missä oli tarrat: Kädet, vieraat, peppu. Ei meinannut tulla naurusta loppua.

Vierailija
6/71 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 19:00"]Pesen alapääni aina vessassa käynnin jälkeen ja vessan seinällä roikkuu pyyhe koukussa pöntön vieressä tätä varten (eri puolella vessaa kuin käsipyyhkeet). Jotenkin hävettää sen olemassaolo ja että vieraat naureskelee emännän perspyyhkeelle. Ei viitsisi kuitenkaan kaappiinkaan tunkea märkänä. Miten te muut peseytyjät pyyhettä säilötte?

[/quote]kuivaan vessapaperilla.

Vierailija
7/71 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto. Samalla märällä pyyhkeellä pyyhit römpsääs päivästä toiseen?

Vierailija
8/71 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 19:12"]Mitä noloo siinä on? Ellei pyyhekoukussa lue peppu. Tuskin siihen kukaan käsiään kuivaa jos se on pytyn vieressä. Oon nähnyt sisustustarra-arkin, missä oli tarrat: Kädet, vieraat, peppu. Ei meinannut tulla naurusta loppua.

[/quote]opiskelukaverilla oli vessassa kolme pyyhettä ja niissä luki kasvot, kädet ja munat.

Vierailija
9/71 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kiihottavaa! Jos tietäisin että kyläpaikan emännällä on oma pyyhe pepun pyyhkimistä varten olisi todella, todella kova kiusaus heittää mällit pyyhkeelle... Nam!

Vierailija
10/71 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla perspyyhe roikkuu kylpypyyhkeen seurana. Vieraan eivät voi erehtyä.

Vierailija
11/71 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 19:13"]

Hyi hitto. Samalla märällä pyyhkeellä pyyhit römpsääs päivästä toiseen?

[/quote]

Pesukonekin on keksitty. Siinähän se roikkuessaan kuivaa, ei sitä vettä nyt niin tule hölvättyä yhteen alapesuun. Vai minkälainen viidakko sinulla alapäässäsi on jos saat kokonaisen kylpypyyhkeen sillä kastumaan?

Vierailija
12/71 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita siihen että JALAT. niin kukaan ei tiedä että pyyhit sillä perseesi.

Vierailija
13/71 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pyyhin aina kylpypyyhkeeseen, se yltää sopivalle korkeudelle eikä sitä tarvitse välttämättä ottaa koukusta poiskaan senkun pyyhkäsen vaan.

Vierailija
14/71 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole erikseen berspyyhettä, käyn alapääsuihkussa aamjuin illoin ja tarvittaessa niin pyyhin vessapaperilla. Mikä ongelma?

Vierailija
15/71 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyläpaikassa pyyhin kädet vessapaperiin. 

Vierailija
16/71 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkään en käytä vessapaperia: pesen aina haalealla vedellä toimitusten jälkeen. eikä mulla silti perspyyhettä ole. sheivattuun alapäähän ei vesi kerry. hyvä jos pikkareihin tulee vesipisaraakaan pesun jälkeen. mihin sitä persusrättiä oikein tarvitaan?

Vierailija
17/71 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en kyllä ikinä mitään pyllypyyhettä ripusta mihinkään vaan heitän suoraa pyykkikoriin. Käsipyyhkeetkin vaihdan joka päivä ja joskus jopa 2 krt sillä mikään ei ole tympeämpää kuin valmiiksi märkä/likainen käsipyyhe.

Vierailija
18/71 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on wc:n kaapissa pino pieniä vanhoja pyyhkeitä tätä tarkoitusta varten. Käytön yhtä pyyhettä aina yhden kerran ja laitan sen sit pyykkiin. Ei tulisi mieleenkään roikutella vessan seinällä :)

Vierailija
19/71 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkyttäviä tuollaiset persepyyhkeet, ymmärrän ehkä siinä tapauksessa, jos on vaikka kihomatoja, eikä tällöon kuivaa persettään normaaliin kylpypyyhkeeseen, mutta että vessassa persepyyhe, jos näkisin moisen jollain tutulla niin olisi kyllä entinen tuttu. perseen pyyhintään saa kaupasta kertakäyttöistä paperia. ehkä nuo persepyyhkeen käyttäjät on niitä, jotka kasvattaa kaikenlaisia paskabakteereja ja matoja levittääkseen niitä edelleen päiväkoteihin ja kouluihin...

Vierailija
20/71 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 19:42"]

Siis en kyllä ikinä mitään pyllypyyhettä ripusta mihinkään vaan heitän suoraa pyykkikoriin. Käsipyyhkeetkin vaihdan joka päivä ja joskus jopa 2 krt sillä mikään ei ole tympeämpää kuin valmiiksi märkä/likainen käsipyyhe.

[/quote]  pesetkö samassa berspyyhkeet ja kasvopyyhkeet???????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän