Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolottaa pitää perspyyhettä vessassa!

Vierailija
29.04.2014 |

Pesen alapääni aina vessassa käynnin jälkeen ja vessan seinällä roikkuu pyyhe koukussa pöntön vieressä tätä varten (eri puolella vessaa kuin käsipyyhkeet). Jotenkin hävettää sen olemassaolo ja että vieraat naureskelee emännän perspyyhkeelle. Ei viitsisi kuitenkaan kaappiinkaan tunkea märkänä. Miten te muut peseytyjät pyyhettä säilötte?

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto kiittää luonnonystävää... Paperia kuluu vähemmän.

Vierailija
42/71 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 21:58"]Meidän vauvalla on peppupyyhe ja siinä on sellainen ripustettava juttu missä lukee "peppu", onkohan joku kuvitellut jo, että meilläkin on perspyyhe? :D:D

[/quote]

Niin meilläkin ja sama tuli mullaki mieleen :D hahah :D ikinä kuullutkaan mistään aikuisten persepyyhkeistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivaan ihan vessapaperilla.

Vierailija
44/71 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivaan talouspaperilla.

Vierailija
45/71 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivaan talouspaperilla.

Vierailija
46/71 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kuvitellut, että perspyyhkeitä käytetään vain muualla Euroopassa (siis maissa, joissa ei ole bideesuihkuja vaan sellaiset bideealtaat joissa peppu varmaan kastuu enemmän.) Kuivaan vessapaperilla.

Vierailija
47/71 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 19:16"]Todella kiihottavaa! Jos tietäisin että kyläpaikan emännällä on oma pyyhe pepun pyyhkimistä varten olisi todella, todella kova kiusaus heittää mällit pyyhkeelle... Nam![/quote]Ja yhdeksän kuukautta myöhemmin..........

Vierailija
48/71 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tällainen vessassa ja siellä on sitten tarra, jokaisen pyyhkeen päällä, kertoo kohteen. Ei taida sopia sulle, mutta minusta tää on ihana. Meillä oli lapsuudenkodissa samanlainen.

http://4.bp.blogspot.com/-WogdMnC1x84/UXAIezgLsmI/AAAAAAAABP4/9s46fIO3czA/s1600/P4177654.jpg

Vierailija
49/71 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saathan sinä ap. ottaa sen pyyhkeen aina viereen sieltä missä muutkin pyyhkeet on ennenkuin menet pesulle, eihän se ole naulattu seinään kiinni.

Vierailija
50/71 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 20:20"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 20:13"]

Hyi yäk, toivottavasti ei tarvitse ihmetellä vierailulla ollessani kenenkään perspyyhettä. Miettikää miten perseinen haju siinä viikon käytetyssä pyllypyyhkeessä on.. Hyi stna!

[/quote]

mikä perseen haju, sehän on puhdas ku on pesty. 

[/quote]

Mulla on suihkussa aina 3 pyyhettä, alapää, kokovartalo ja tukka.

Vaikka kuinka pesen todella huolella alapääni, ei se ole täysin hajuton. Kyllä sen hajun haistaa, vaikka vain kerran pyyhkii. En usko että mulla on erikoisen haiseva alapää, vaan kaikilla on sama.

Voin lyödä tilin vetoa, että jokaisella on erilainen ominaishaju alapäässä verrattuna vaikka naaman hajuun, jos sulla ei ole, veikkaan sulla olevan huono hajuaisti, itsellä taas tosi tarkka.

Vierailija
51/71 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 22:58"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 20:20"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 20:13"]

Hyi yäk, toivottavasti ei tarvitse ihmetellä vierailulla ollessani kenenkään perspyyhettä. Miettikää miten perseinen haju siinä viikon käytetyssä pyllypyyhkeessä on.. Hyi stna!

[/quote]

mikä perseen haju, sehän on puhdas ku on pesty. 

[/quote]

Mulla on suihkussa aina 3 pyyhettä, alapää, kokovartalo ja tukka.

Vaikka kuinka pesen todella huolella alapääni, ei se ole täysin hajuton. Kyllä sen hajun haistaa, vaikka vain kerran pyyhkii. En usko että mulla on erikoisen haiseva alapää, vaan kaikilla on sama.

Voin lyödä tilin vetoa, että jokaisella on erilainen ominaishaju alapäässä verrattuna vaikka naaman hajuun, jos sulla ei ole, veikkaan sulla olevan huono hajuaisti, itsellä taas tosi tarkka.

[/quote]

tämä. vaikka saippualla kuuraa ja huuhtelee, niin kerran pyyhkimisen jälkeen semmosen lievän perseenhajun haistaa silti siinä pyyhkeessä. että empä käyttäisi samaa viikkokausia enkä naamaani sitä tuhrisi niinku jotkut ääliöt täällä. se heille suotakoon.

Vierailija
52/71 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä naisilla on jokaisella oma aalap. pyyhe. Se on mukana suihkussa, tai siis sen jälkeen. Ei mun tytöt ole asiaa osanneet ihmetellä. 

Kun naisilla useimmilla on menkat, en halua niitä himmeitä veriraitoja vaaleisiin pyyhkeisiin ja ihan totta, vaikka pesee kuinka huolella ja kauan, runsaina menkkapäivinä siinä pyyhkeessä on viiru. Alapääpyyhe on meillä tumma, mustia muutama ja muuten tummia värejä.

Ne pestään kuumimmassa pesussa, eli valitettavasti se veri palaa kiinni, mutta ei se näy, vrt. vaaleaan pyyhkeeseen.

Vierailija
53/71 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työni puolesta pessyt perseitä koko ikäni, voin vannoa vaikka valalla, että pestykin perse haisee perseelle! Joka muuta väittää, omistaa huonon hajuaistin.

Vierailija
54/71 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 19:15"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 19:12"]Mitä noloo siinä on? Ellei pyyhekoukussa lue peppu. Tuskin siihen kukaan käsiään kuivaa jos se on pytyn vieressä. Oon nähnyt sisustustarra-arkin, missä oli tarrat: Kädet, vieraat, peppu. Ei meinannut tulla naurusta loppua.

[/quote]opiskelukaverilla oli vessassa kolme pyyhettä ja niissä luki kasvot, kädet ja munat.

[/quote]

Ei helv :)

Eksän jollain hölmömmällä sukulaisella oli ammoin itse tehdyt tarrat "kädet, kasvot ja alapää". Siis kaikista maailman ilmauksista ALAPÄÄ! Eksä sai hupia siitä, kun ko. vessassa käydessään vaihtoi kasvo- ja alapääpyhkeet päikseen.

Vierailija
55/71 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 20:47"]

Ja tuollainen "heitän kerran jälkeen heti pesuun" on sairasta bakteerikammoa! Se pyyhe ei tasan tarkkaan ole bakteereita täynnä, sen jälkeen kun perseensä siihen kuivaa, vaan MÄRKÄ. Jos jostain ihmeen syystä siihen jotain bakteereita pesusta huolimatta tarttuisi, ne KUOLEVAT kun pyyhe kuivuu! Jeesus sentään, te ootte muka naisia, ettekä tiedä edes perusjuttuja hygieniasta?? Mikään ihme, että allergiat on niin yleisiä nykyään...

Italiassa ja muualla välimeren maissa perseen pesuun on jokaisessa kylppärissä oma bidee ja siellä naureskellaan epähygieenisille eurooppalaisille, jotka käyttävät jotain paperia perseen pyyhimiseen. Siitä jos jostain jää ja leviää bakteereita!

[/quote] 

Minä heitän pyllypyyhkeen jokaisen käytön jälkeen pyykkiin. En tee sitä bakteerikammoisuuttani, vaan ihan käytännön syistä, pitääkseni vessamme siistinpänä. Meillä kun noita pyyhkeitä käyttää minun lisäkseni kaksi muutakin henkilöä, on minusta mukavampi, että jokainen käyttää yhtä pyyhelappua vain kerran. Eipä ainakaan roiku pienehkössä vessassa kolme eri perspyyhettä rivissä ;D Yhden sellaisen vielä varmaan sietäisin siellä roikkumassa, mutta kolme on mun siisteystavoilleni liikaa. 

Vierailija
56/71 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 23:08"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 19:15"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 19:12"]Mitä noloo siinä on? Ellei pyyhekoukussa lue peppu. Tuskin siihen kukaan käsiään kuivaa jos se on pytyn vieressä. Oon nähnyt sisustustarra-arkin, missä oli tarrat: Kädet, vieraat, peppu. Ei meinannut tulla naurusta loppua.

[/quote]opiskelukaverilla oli vessassa kolme pyyhettä ja niissä luki kasvot, kädet ja munat.

[/quote]

Ei helv :)

Eksän jollain hölmömmällä sukulaisella oli ammoin itse tehdyt tarrat "kädet, kasvot ja alapää". Siis kaikista maailman ilmauksista ALAPÄÄ! Eksä sai hupia siitä, kun ko. vessassa käydessään vaihtoi kasvo- ja alapääpyhkeet päikseen.

[/quote]

Tuo on  noloa sille, joka ne vaihtaa, sillä se kenen pyyhe se on huomaa kyllä vaihdon.

Vierailija
57/71 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran kuin hyeena "berspyyhkeillenne". Tietenkin pyyhe likaantuu siinä missä normaalikin pyyhe. Suosittelen talouspaperin käyttöä kuivaamiseen ns. tuhlaavaisuudesta huolimatta. Jokaisen kylpyhuoneessa on varmasti roskakori, johon käytetyn paperin voi laittaa. Viemäritukoksia on turha hankkia papereiden vuoksi.

Ikävää, että todella moni kiroilija käytti tympeää suosikkisanaansa ketjussa.

Vierailija
58/71 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihanko oikeesti ihmisillä on jotain takapuolen pyyhkimis pyyhkeitä kasat vessassa?? En ole ikinä nähnyt kenenkään luona, enkä ole kuullut tämmöisestä.

Jos omassa hiushollissa pesaistaan persusta, se kuivataan kylpypyyhkeeseen joita siellä vessassa roikkuu.

Niin kuin joku jo sanoi, kuivassa pyyhkeessä bakteerit eivät pesiydy. Sitähän sais olla joka ikistä rättiä aina vaihtamassa jos tuolla tavalla ajattelee, että kerran käytetty on totaalisen saastainen. Miksi sitten pestä pyllyä jos se pesun jälkeenkin on likainen.....

Pitkä matka on vielä kuljettavana ekologiseen ajatteluun.

Vierailija
59/71 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 23:41"]

Siis ihanko oikeesti ihmisillä on jotain takapuolen pyyhkimis pyyhkeitä kasat vessassa?? En ole ikinä nähnyt kenenkään luona, enkä ole kuullut tämmöisestä.

Jos omassa hiushollissa pesaistaan persusta, se kuivataan kylpypyyhkeeseen joita siellä vessassa roikkuu.

Niin kuin joku jo sanoi, kuivassa pyyhkeessä bakteerit eivät pesiydy. Sitähän sais olla joka ikistä rättiä aina vaihtamassa jos tuolla tavalla ajattelee, että kerran käytetty on totaalisen saastainen. Miksi sitten pestä pyllyä jos se pesun jälkeenkin on likainen.....

Pitkä matka on vielä kuljettavana ekologiseen ajatteluun.

[/quote]  

Kaikilla vaan ei ole vessassa kylpypyyhkeitä. Meillä ne ovat saunaosastolla. Tästä syystä meillä niitä pyyhelappuja alapään kuivaamiseen siellä vessassa on. En sentään halua, että perheemme pyyhkisi pyllynsä käsi- tai kasvopyyhkeisiin...

Vierailija
60/71 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei vessa ole samassa tilassa kuin suihku. Meillä on vessan lavuaarin vieressä pyyhekoukut, joissa lukee kunkin perheenjäsenen nimi ja yhdessä "vieras". Erehtymisen vaaraa ei ole. Pytyn vieressä erikseen siellä takana on alapääpyyhe, jonka koukussa ei lue mitään.

Pesen jalkovälini huolellisesti aina pissaamisen ja kakkaamisen jälkeen vedellä ja kuivaan pyyhkeeseen. Samoin tietysti menkkojen aikaan käytän pyyhettä. Vessapaperi vain murentuu vesimärkään ahteriin, ja talouspaperia tulisi semmoinen möntti päivän mittaan, että se kohtapuoliin tukkisi viemärin. Pyyhe on ekologinen ja miellyttävä eikä se miltään haise. Siinähän se sitten kuivuu roikkuessaan samoin kuin käsipyyhkeet.

Olen aina ajatellut, että tottahan naisen vessassa nyt alapääpyyhe on, kun kerran jokaisella naisella on kuukautiset aika ajoin. Vai onko tässä nyt kyseessä joku kauhea häpeä, että vieraat tietää, että minä olen nainen ja voi ei minullakin on menkat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi