Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolottaa pitää perspyyhettä vessassa!

Vierailija
29.04.2014 |

Pesen alapääni aina vessassa käynnin jälkeen ja vessan seinällä roikkuu pyyhe koukussa pöntön vieressä tätä varten (eri puolella vessaa kuin käsipyyhkeet). Jotenkin hävettää sen olemassaolo ja että vieraat naureskelee emännän perspyyhkeelle. Ei viitsisi kuitenkaan kaappiinkaan tunkea märkänä. Miten te muut peseytyjät pyyhettä säilötte?

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota pyyhe pois vieraiden ajaksi. Pistä vaikka likapyykkiin ja ota puhdas pyyhe käyttöön vieraiden lähdettyä. Jos tarvitset pyllypyyhettä silloin, kun teillä on vieraita, käytä puhdasta pyyhettä ja heitä pyykkiin heti käytön jälkeen.

Mulla on paljon pieniä pyyhelappuja korissa pöntön vieressä. Kun olen pessyt alapääni, otan korista yhden pyyhkeen, kuivaan siihen ja laitan pieneen kannelliseen roska-astiaan. Siitä sitten pesen muun pyyhepyykin kanssa n. kerran viikossa. Toimii hyvin, kunhan pyyhelappuja on riittävästi. Mikään ei ainakaan roiku esillä.

Vierailija
22/71 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 19:42"]

Siis en kyllä ikinä mitään pyllypyyhettä ripusta mihinkään vaan heitän suoraa pyykkikoriin. Käsipyyhkeetkin vaihdan joka päivä ja joskus jopa 2 krt sillä mikään ei ole tympeämpää kuin valmiiksi märkä/likainen käsipyyhe.

[/quote]  eikö sulla ole kuivainta kylppärissä, mulla on semmonen iso johon saa laitettua monta pyyheliinaa. (siis seinässä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä näin vieraan näkökulmasta, olisihan tuollainen perspyyhe aika nolo näky :D

Vierailija
24/71 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikakaudella e.p. eli ennen persepyyhettä kävi välillä niin, että kuivasin suihkun jälkeen kasvot siihen pyllykohtaan. Phyi!

Vierailija
25/71 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi yäk, toivottavasti ei tarvitse ihmetellä vierailulla ollessani kenenkään perspyyhettä. Miettikää miten perseinen haju siinä viikon käytetyssä pyllypyyhkeessä on.. Hyi stna!

Vierailija
26/71 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhin aina paperiin kun olen muualla kun kotona koskaan ei tiedä mitä päätä pyyhitty pyyheliinalla. 

Vierailija
27/71 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 20:13"]

Hyi yäk, toivottavasti ei tarvitse ihmetellä vierailulla ollessani kenenkään perspyyhettä. Miettikää miten perseinen haju siinä viikon käytetyssä pyllypyyhkeessä on.. Hyi stna!

[/quote]

mikä perseen haju, sehän on puhdas ku on pesty. 

Vierailija
28/71 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä perhe pyyhkii miehen pesupyykkiin pistettyihin t-paitoihin.

Paidat 90 asteeseen ja ei mitään ongelmia.

Vierailija
29/71 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu te ootte typeriä :D Jos perse pestään saippualla ennen kuivaamista, niin MIKÄ haju siihen pyyheeseen muka tarttuisi? :D Hohhoi mitä älykääpiöitä...

Vierailija
30/71 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en tajua näitä yököttelijöitä, kysehän on pyyhkeestä, jota käytetään pesun jälkeen. Itse en suorita alapesua jokaisen kakan yhteydessä, ainoastaan toisinaan, mutta silloin pyyhin puhtaan pyllyni kyllä ihan samaan pyyhkeeseen, jota käytän suihkun jälkeen. Ei mitään ongelmaa.

Senkus pidät pylypyyhkeesi, sanon minä. Jos kuitenkin tunnet häveliäisyyttä, tekisin niin kuin joku ehdotti, että nakkaisin sen pyykkikoriin ennen vieraiden tuloa ja ottaisin myöhemmin uuden. Tämä edellyttää tietysti sitä, ettei vieraita käy ihan joka toinen päivä. Jos käy usein, antaisin pyyhkeen vaan olla. Siinähän pohtivat!

Vierailija
31/71 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuollainen "heitän kerran jälkeen heti pesuun" on sairasta bakteerikammoa! Se pyyhe ei tasan tarkkaan ole bakteereita täynnä, sen jälkeen kun perseensä siihen kuivaa, vaan MÄRKÄ. Jos jostain ihmeen syystä siihen jotain bakteereita pesusta huolimatta tarttuisi, ne KUOLEVAT kun pyyhe kuivuu! Jeesus sentään, te ootte muka naisia, ettekä tiedä edes perusjuttuja hygieniasta?? Mikään ihme, että allergiat on niin yleisiä nykyään...

Italiassa ja muualla välimeren maissa perseen pesuun on jokaisessa kylppärissä oma bidee ja siellä naureskellaan epähygieenisille eurooppalaisille, jotka käyttävät jotain paperia perseen pyyhimiseen. Siitä jos jostain jää ja leviää bakteereita!

Vierailija
32/71 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 20:41"]

Vittu te ootte typeriä :D Jos perse pestään saippualla ennen kuivaamista, niin MIKÄ haju siihen pyyheeseen muka tarttuisi? :D Hohhoi mitä älykääpiöitä...

[/quote]

taitaa sunn perse haista vielä pesun jälkeenkin., oikein pinttynyt kakka

Vierailija
33/71 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no hyi vittu mä en käytä perspyyhettä kun maksimissaan 3 päivää. vaikka persvälin pesee päivittäin parikin kertaa ja rasvaa niin silti siinä pyyhkeessä on "perseenvälin" hajua! pinttyyhän se sinne kun persehiki ei pääse tuulettumaan ollenkaan

Vierailija
34/71 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 20:51"]

no hyi vittu mä en käytä perspyyhettä kun maksimissaan 3 päivää. vaikka persvälin pesee päivittäin parikin kertaa ja rasvaa niin silti siinä pyyhkeessä on "perseenvälin" hajua! pinttyyhän se sinne kun persehiki ei pääse tuulettumaan ollenkaan

[/quote]

ootko kännissä, vai eikö muuten mee jakeluun? pyyhettä käytetään saippuapesun jälkeen. se hiki lähtee siinä samassa. siihen pyyheeseen voi pyyhiä vaikka naamansa, jos niin haluaa ja bakteerikammoinen sekopääkin kyllä sen tajuaa, että se ei olisi epähygieenistä millään tavalla.

Vierailija
35/71 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 20:55"]

[/quote]

ootko kännissä, vai eikö muuten mee jakeluun? pyyhettä käytetään saippuapesun jälkeen. se hiki lähtee siinä samassa. siihen pyyheeseen voi pyyhiä vaikka naamansa, jos niin haluaa ja bakteerikammoinen sekopääkin kyllä sen tajuaa, että se ei olisi epähygieenistä millään tavalla.

[/quote]

Mua kanssa vituttaa tollaset juntit tekis mieli alkaa hakata nyrkillä päähän ja huutaa herjaavia alapäälauseita päälle. Ja kusta sohvalle johtajana.

Vierailija
36/71 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 20:47"]Ja tuollainen "heitän kerran jälkeen heti pesuun" on sairasta bakteerikammoa! Se pyyhe ei tasan tarkkaan ole bakteereita täynnä, sen jälkeen kun perseensä siihen kuivaa, vaan MÄRKÄ. Jos jostain ihmeen syystä siihen jotain bakteereita pesusta huolimatta tarttuisi, ne KUOLEVAT kun pyyhe kuivuu! Jeesus sentään, te ootte muka naisia, ettekä tiedä edes perusjuttuja hygieniasta?? Mikään ihme, että allergiat on niin yleisiä nykyään...

Italiassa ja muualla välimeren maissa perseen pesuun on jokaisessa kylppärissä oma bidee ja siellä naureskellaan epähygieenisille eurooppalaisille, jotka käyttävät jotain paperia perseen pyyhimiseen. Siitä jos jostain jää ja leviää bakteereita!

[/quote]

Italialaiset nauraa eurooppalaisille?? Okei.

Vierailija
37/71 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 21:06"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 20:47"]Ja tuollainen "heitän kerran jälkeen heti pesuun" on sairasta bakteerikammoa! Se pyyhe ei tasan tarkkaan ole bakteereita täynnä, sen jälkeen kun perseensä siihen kuivaa, vaan MÄRKÄ. Jos jostain ihmeen syystä siihen jotain bakteereita pesusta huolimatta tarttuisi, ne KUOLEVAT kun pyyhe kuivuu! Jeesus sentään, te ootte muka naisia, ettekä tiedä edes perusjuttuja hygieniasta?? Mikään ihme, että allergiat on niin yleisiä nykyään...

[/quote]

Italialaiset nauraa eurooppalaisille?? Okei.

[/quote]

Jotenki arvasin että joku tulee huomauttamaan. Siinä on epähygieenisille edessä :) Eli siis niille, joissa ei tätä tapaa ole. Kuten Suomessa. Tajusitko nyt? :)

Vierailija
38/71 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 20:46"]

Siis en tajua näitä yököttelijöitä, kysehän on pyyhkeestä, jota käytetään pesun jälkeen. Itse en suorita alapesua jokaisen kakan yhteydessä, ainoastaan toisinaan, mutta silloin pyyhin puhtaan pyllyni kyllä ihan samaan pyyhkeeseen, jota käytän suihkun jälkeen. Ei mitään ongelmaa.

[/quote]

Eihän sitä ongelmaa olekaan, jos vessa on kylpyhuoneessa. Kaikilla ei ole.

Vierailija
39/71 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 20:55"]

[/quote]

[/quote]

pyyhi ihan mun puolesta vaan naamas siihe pyyhittyyn perse-kohtaan. mä en tee sitä. itsehän olet sekopää.

Vierailija
40/71 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän vauvalla on peppupyyhe ja siinä on sellainen ripustettava juttu missä lukee "peppu", onkohan joku kuvitellut jo, että meilläkin on perspyyhe? :D:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän