18-25-vuotiaat pojat/miehet ovat oikeita seksipetoja.
Saman ikäiset tytöt/naiset eivät sen sijaan ole kiinnostuneet seksistä.
Kommentit (9)
Jos vielä saisit tuon uskoteltua minun avokilleni? Jätkällä ikää 22 eikä seksi kiinnosta, ainakaan minun kanssani.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 14:37"]Saman ikäiset tytöt/naiset eivät sen sijaan ole kiinnostuneet seksistä.
[/quote]
Ekaa komppaan, mutta tätä en :D Jätkä meinaan haukkuu läpällä nymfoksi, eikä turhaan.
Heh heh. 10 tai 20 vuotta ikää lisää, niin sitten alkaa toimia
Just niin. Sitten kun vielä löytäisi miehen, joka jaksaisi sen 5-7 kertaa päivässä joka minua huvittaisi.
N20
Seksi on ehkä raskaampaa miehelle siinä mielessä, että kun nainen ajattelee seksiä, niin nainen todella ajattelee itse seksiä ja juurikin niin utilitaristisesti ja fysiikan ja kitkan kannalta kuin mahdollista, jossa mies on varjomainen työkone ja nainen seksin objekti ja tähti. Jos miehelle ei paisu iso elin tällä hetkellä, niin mies on epäonnistunut. Mies haluaa seksin lisäksi myös naista eikä vain sitä kitkaa ja mies pystyy kiihottumaan ja saamaan hyviä eroottisia tai aisteja miellyttäviä tuntemuksia monesta muustakin asiasta.
Jotkut naiset rakastavat seksiä mutta harvempi rakastaa miehiä. Kaikki miehet eivät pysty seksiin ollenkaan, varsinkaan naisten ehdoilla, mutta rakastavat naisia.
-Mies 29v-
Ihanko meinaat yleistää taas, kuinka suuri otanta sinulla on?
Itselleni kelapsi tuossa iässä 5 kertaa päiväss, jos oli mahdollista.
- nainen
Ikiksellä on mielenkiintoinen uusi lähestymistapa aiheeseensa.
-18-25-vuotiaat pojat: kiinnostuneita kokeilemaan seksiä useimpien tyttöjen kanssa. Seksiin pystyminen vaihtelee tositilanteessa.
-18-25-vuotiaat tytöt: kiinnostuneita kokeilemaan seksiä muutamien poikien kanssa. Seksiin pystyminen psyykkinen kysymys.
Naiset ajattelevat seksiä oman puolison kanssa ja miehet yleismaailmallisesti. Vertauksena; jos mieheltä kysyy pitääkö hän syömisestä, niin mies ajattelee syömistä ja ravintoa ravintolassa, kotona, laitoksessa ja grillikioskissa. Nainen ajattelee ruokailua omassa kodissa.
-Mies 29v-
Kyllä mulle on aina pano kelvannut oman kullan kanssa :O