Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on monimutkaisin/vaikein ruoka, mitä olet yrittänyt valmistaa??

Vierailija
29.04.2014 |

Ja miten onnistui?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on varmaan kaikille muille ihan helppo juttu:

Jos reseptissä lukee "perkaa silakat nahattomiksi fileiksi" mä käännän nykyään sivua. Saan aikaan pelkkiä silakkariekaleita. 

Kaikki sorminäppäryyttä vaativa ja pieni on mulle vaikeaa. Perkaan ja fileoin ja nyljen vaikka mitä kaloja (paitsi matikan), kunhan joku muu hoitaa silakat ja muikut. 

Paistin sitominen sujuu nykyään, kun olen päättänyt, etten anna siitä itselleni tyylipisteitä. Pääasia, että saan lihan muotoonsa, eihän niitä lankoja enää ruokapöydässä ole. 

Vierailija
2/6 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mämmi! Työläs tehdä eikä imellytys tainnut oikein onnistua, joten ei ollut hyvää... :/ En kyllä ole mikään kaksinen kokki saati leipoja, jollekin kokeneemmalle tuskin olisi hankala... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihapullat

Vierailija
4/6 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohokasta en ole jostain syystä kokeillut koskaan:) Pitäisi varmaan.

Varmaan appelsiinisiirapin tekeminen ankalle on ollut monimutkaisin, sitä kastiketta keitettiin kasaan tuntitolkulla. Seuraavalla kerralla meni jo tosi nopeasti kun tiesin missä voin oikaista maun kärsimättä. Mutta muuten en koe koskaan ruuanlaittoa vaikeaksi. Macaronsien teko ei ole vielä onnistunut kunnolla mutta se johtuu liian karkeista mantelijauhoista.

Vierailija
5/6 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sveitsiläinen marenki. Valkuaisia piti vatkata X asteisen veden yläpuolella kunnes kuohkeita/ kypsynyt. Ei onnistunut

Vierailija
6/6 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omenastruudelin taikina repeää aina. Onnistuneista lobster thermidor, joka maistui herkulliselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan