Kolmekymppinen Rose halusi vyötäröstä hoikemman, saikin tamperelaisella klinikalla kaamean muhkuraisen ruttuvatsan.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Jussi tilasi postimyyntihoron ja sai tuon. Oops.
Palstan miesten unelma.
Vatsarasvaa siirrettin rintoihin, vatsaan mudostui arpikudosta. Siinä ne "muhkurat".
Jussi halusi pienen vatsan ja isot tissit naiselleen. Rosella ei varmaankaan ollut mitään sanomista asiaan?
Sillä oli ihan nätti vatsa aiemmin, ei enää.
Ihan oikein tollaselle laiskalle postimyyntivaimolle. Vatsassa oli niin vähän läskiä että tuon olisi laihduttanut helposti pois. Ihan oikein että saa nyt kärsiä molemmat. "Jussilla" kalliiksi tullut, rusinoitu ho ro ja rahat meni hukkaan. 😂
Vierailija kirjoitti:
Halusiko itse vai oliko kyseessä enemmän Jussin projekti?
Aivan. "Jussihan" leikkauksen maksoi. Thaikkuvaimolla oli ikävästi rasvaa uumalla, eikä laihdutus onnistunut.
Sinänsä leikkauksen verottomuus ei varmasti olisi haitannut ukkoa, mutta kun lopputulos oli alkuperäistä pahempi, päätti kostaa näin kirurgille/firmalle.
Sääliksi käy pikkuvaimoa, mutta tyhmyydestä sakotetaan tietää sananlaskukin.
Tuolla rahalla olisi saanut aika pitkään ozempicia tms laihdutuslääkettä.
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä mammoja.
Miksi yleistät?
Voi sinua ressukkaa!
Se on sellaista se arpikudos, ap!
Vierailija kirjoitti:
Jussi halusi pienen vatsan ja isot tissit naiselleen. Rosella ei varmaankaan ollut mitään sanomista asiaan?
"Menet nyt vaan sinne operaatioon. Mä maksan."
-"Jussi"
Miksi toi (toimittaja?) käy tuota puheluaan jossain ihme sillipurkkikomerossa?
Muuten roselta voi kysyä että miksei tuo vaan laihduta noita rasvojaan pois niin katoaa noi huonon leikkauksenkin jäljet. Joskus nopea tapa ei ole parempi.
Sääli, vatsasta tuli tosi ruma. Alkujaan normaali naisen vatsa, ei mikään läski edes.
Vierailija kirjoitti:
Muuten roselta voi kysyä että miksei tuo vaan laihduta noita rasvojaan pois niin katoaa noi huonon leikkauksenkin jäljet. Joskus nopea tapa ei ole parempi.
Miten tuollaista muhkuraista arpikudosta voi laihduttaa? Se on koppuroitunutta kudosta, ei rasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Sääli, vatsasta tuli tosi ruma. Alkujaan normaali naisen vatsa, ei mikään läski edes.
Olihan siinä läskiä
Tuolla rahalla olisi saanut pitkän salijäsenyyden ja pt:n. Toki isompia rintoja sillä ei olisi saanut.
Olen itse samanikäinen, -mittainen ja -painoinen kuin Rose, mutta saliharrastus on tuonut itsetuntoa ja olen tyytyväinen kroppaani. Rintoja ei oikeastaan ole koskaan ollut, mutta olen sen hyväksynyt jo nuorena.
Naisille vinkki: litteän vatsan saa liikkumalla ja kuntoilemalla 👍
Vierailija kirjoitti:
Arpikudos ei katoa laihduttamalla.
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä mammoja.
Voi sua pappaa.
Halusiko itse vai oliko kyseessä enemmän Jussin projekti?