Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko harvinaisuus naiseksi, kun nautin hirveästi miesten katselusta

Vierailija
29.04.2014 |

siis miehekästä, treenattua kroppaa on ihana katsella.. olen tosi visuaalinen. Saan nautintoa kun katselen leveitä hartioita, rintalihaksia, vatsalihaksia, lihaksikkaita käsivarsia... (en kyllä mistään älyttömistä kehorakentajalihaskimpuista tykkää, mutta sellaisista sopivista)

Siis voisin katsella vaikka kuinka kauan. Omallakin miehellä on suht hyvä kroppa, ja voin toisinaan kauankin vaan katsella ja silitellä/kosketella hänen hartioitaan, selkäänsä ja käsivarsiaan ja rintakehää, ja viipyilevästi vain nautiskelen siitä katselusta ja koskemisesta.

Onko tämä harvinaista, näin niinkuin naiseksi? Olen kuullut että yleensä miehet ovat visuaalisia ja syttyvät näkemästään, mutta mä sytyn kyllä todella huomattavasti miesten katselemisesta. Katselen mielelläni kun näkyy hyväkroppaisia miehiä telkkarissa, musiikkivideoissa, netissä, kadulla.. uh-huh. ;P

Ihmetyttää joskus, kun olen kavereiden kanssa kulkenut jossain ja vaikkapa vastaan on tullut joku tiukassa t-paidassa oleva hyväkroppainen mies, mä en oo voinut olla huomaamatta ja olen saattanut kavereillekin kuiskutella että hei, kattokaa mikä namu, ja nämä lähinnä vaan vilkaisevat ja ovat että no jaa-a eikä tunnu hetkauttavan yhtään. Peittelevätkö he vaan fiksummin sen että katselevat, vai eivätkö katsele, ei ole tullut kysyttyä.. pitäis varmaan joskus ottaa  puheeksi.

Mites te muut mammat?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tässä olisi sukupuolet toisinpäin olisit pervo sika.

Mukavaa havaita pervo sika ominaisuuksia naisissakin.

T. eräs mies

Vierailija
22/34 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:54"]Jos tässä olisi sukupuolet toisinpäin olisit pervo sika.

Mukavaa havaita pervo sika ominaisuuksia naisissakin.

T. eräs mies
[/quote]

Äläs nyt loukkaannu. Eivät miehet ole pervoja sikoja jos tykkäävät katsella naisia. Lue äskeinen viestini nro 22, vastavuoroisesti voit ihan vapaasti katsella persettäni kunhan kohtelet minua ihmisenä ja esimerkiksi kollegana jos olemme töissä. Törkeää vihjailua tai tissi-muna-perse -kommentteja tuskin kukaan haluaa kuulla omasta kehostaan jos kyseessä ei ole intiimi tilanne jota molemmat haluavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 01:17"]Joo ja tykkään erityisesti käsivarsista... En tiiä miks mut tietynlaiset käsivarret (en osaa kuvailla) tekee mut hulluks!!
[/quote]

Minä innostun kanssa käsivarsista :) ja erityisesti sellaiset lihaksikkaahkot miehet joilla on myös rasvaa kropassa lihasten päällä. Nam.

Vierailija
24/34 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 01:45"]

Mä olen aina pitänyt ideaa että "miehet ovat visuaalisempia" roskana. Sillä on vaan oikeutettu se, että ne saavat esineellistää naiset katseensa kohteeksi. Nainen taas ei saa olla "visuaalinen", ettei vaan esineellistäisi miestä vaan ymmärtäisi roolinsa kohteena (seksiobjektina).

[/quote]

En ole kyllä ikinä kuullut kenenkään sanovan, että nainen ei saa olla visuaalinen. Luulisin kyllä miesten pitävän siitä, että naiset meitä edes hiukan esineellistäisivät, mutta kun aika rujoja yleensä ollaan. Jo tuolla väitteellä, että miehet ovat visuaalisempia, kokemukseni mukaan pyritään lähinnä siihen, että ne valot voisi pitää päällä seksiä harrastaessa. Minulle se ainakin on tärkeää, eikä suurempaa tunnelman tappajaa ole, kuin täysi pimeys. Ei meitä miehiä välttämättä muuten niin hirveästi kiinnosta kauneus, mutta ainakin omaa naista on saatava ihastella hekuman hetkellä.

Vierailija
25/34 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kattelen kyllä miehiä, mutta isot lihakset/ tiukka kroppa on harvemmin kriteeri. Tykkään pitkistä ja hoikista (huvittavaa sinänsä, vaikka oma mieheni on lyhyt ja lihaksikas :D).

Vierailija
26/34 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:14"]

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 01:17"]Joo ja tykkään erityisesti käsivarsista... En tiiä miks mut tietynlaiset käsivarret (en osaa kuvailla) tekee mut hulluks!! [/quote] Minä innostun kanssa käsivarsista :) ja erityisesti sellaiset lihaksikkaahkot miehet joilla on myös rasvaa kropassa lihasten päällä. Nam.

[/quote]

Hei. Minkä verran sitä rasvaa pitää olla lihasten päällä että on hyvännäköinen? Saisko vaikka linkkiä johonkin kuvaan.

Terv. nimim. Lopetanko dieetin?

jk. Oikeestaan kaikki naiset vois linkittää kuvia sellasesta unelmamiehen vartalosta.

Antakaapa tulla :)

Vierailija
27/34 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 11:18"]

siis miehekästä, treenattua kroppaa on ihana katsella.. olen tosi visuaalinen. Saan nautintoa kun katselen leveitä hartioita, rintalihaksia, vatsalihaksia, lihaksikkaita käsivarsia... (en kyllä mistään älyttömistä kehorakentajalihaskimpuista tykkää, mutta sellaisista sopivista)

Siis voisin katsella vaikka kuinka kauan. Omallakin miehellä on suht hyvä kroppa, ja voin toisinaan kauankin vaan katsella ja silitellä/kosketella hänen hartioitaan, selkäänsä ja käsivarsiaan ja rintakehää, ja viipyilevästi vain nautiskelen siitä katselusta ja koskemisesta.

Onko tämä harvinaista, näin niinkuin naiseksi? Olen kuullut että yleensä miehet ovat visuaalisia ja syttyvät näkemästään, mutta mä sytyn kyllä todella huomattavasti miesten katselemisesta. Katselen mielelläni kun näkyy hyväkroppaisia miehiä telkkarissa, musiikkivideoissa, netissä, kadulla.. uh-huh. ;P

Ihmetyttää joskus, kun olen kavereiden kanssa kulkenut jossain ja vaikkapa vastaan on tullut joku tiukassa t-paidassa oleva hyväkroppainen mies, mä en oo voinut olla huomaamatta ja olen saattanut kavereillekin kuiskutella että hei, kattokaa mikä namu, ja nämä lähinnä vaan vilkaisevat ja ovat että no jaa-a eikä tunnu hetkauttavan yhtään. Peittelevätkö he vaan fiksummin sen että katselevat, vai eivätkö katsele, ei ole tullut kysyttyä.. pitäis varmaan joskus ottaa  puheeksi.

Mites te muut mammat?

[/quote]

Mä tykkään melko hoikista, timmikroppaisista ja komeakasvoisista miehistä. Kyllä katselen. 95% miehistä en vilkaisekaan.

Vierailija
28/34 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsele vieraita miehiä. Oma riittää.

Vierailija
29/34 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 19:10"]

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 01:17"]Joo ja tykkään erityisesti käsivarsista... En tiiä miks mut tietynlaiset käsivarret (en osaa kuvailla) tekee mut hulluks!! [/quote] Minä innostun kanssa käsivarsista :) ja erityisesti sellaiset lihaksikkaahkot miehet joilla on myös rasvaa kropassa lihasten päällä. Nam.

[/quote]

Hei. Minkä verran sitä rasvaa pitää olla lihasten päällä että on hyvännäköinen? Saisko vaikka linkkiä johonkin kuvaan.

jk. Oikeestaan kaikki naiset vois linkittää kuvia sellasesta unelmamiehen vartalosta.

[/quote]

Tämmönen mulle:P

https://40.media.tumblr.com/tumblr_m92lbv5tEE1rzncemo1_500.jpg

Vierailija
30/34 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi

Vierailija
31/34 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bryan Greenberg on ehdottomasti kuumin julkkis... Saisi olla ehkä ihan aavistuksen laihempi, mutta kelpaisi kyllä tällaisena. Huuuuuh!

http://images2.fanpop.com/images/photos/5900000/Bryan-bryan-greenberg-5923468-595-600.jpg

http://kevinlynchstudios.com/wp-content/uploads/2014/05/078_Bryan_Greenberg_05_Web.jpg

Vierailija
32/34 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihempi? Oikeesti?

Vierailija
33/34 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 21:26"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 19:10"]

[/quote]

[/quote]

Tämmönen mulle:P

https://40.media.tumblr.com/tumblr_m92lbv5tEE1rzncemo1_500.jpg

[/quote]

Ei tuo kyllä mun silmään lihaksikkaalta näytä... 

Vierailija
34/34 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 22:13"]

Laihempi? Oikeesti?

[/quote]

Joo, oikeesti. En tykkää bodatuista tai superlihaksikkaista miehistä. Laiha mutta jäntevä ja urheilullinen on paras :).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän