Mitä mieltä,kun mies vaan pyydettiin...
Kummiksi. Mulle vaan tokastiin,että sähän tuut niinku kaupan päälle siinä Sitte vaan ?? Ja sitten 2muuta pyydettiin parina.. Vähän jotenkin pahoitin mielen,vieläku raskaana oon:( ja kumminki miehen veli on vaimonsa kans kahden meidän lapsen kummina ...
Kommentit (51)
Ai kummius on sinulle kuin joululahja? Jos olet antanut jollekin lahjan, on sen myös pakko antaa sinulle. SOri nyt vaan prinsessa, mutta ihmisillä on toistaiseksi tässä maassa vapaa tahto ja myös vapaus olla ottamatta niskoja nakkelevia barbieita kummeiksi jos niin haluavat.
Minua nolottaisi jos pyydettäisiin kummiksi. Olisin loukkaantunut jos joku luulee minua hihhuliksi.
No en ole mielestäni mikään barbi ja ajattelin että kun pyysivät ne pari muutakin parina kummiksi niin olis meidätki pyytäny...
Aika erikoista kyllä. Ottaisin henkilökohtaisesti.
No mikä hiton pakko se on pariskuntaa pyytää kummiksi
Ei muuten mutta jotenki nolotti vielä kun miehen sisko kysyi yhtenä päivänä kaikkien kuullen että miksen minä PÄÄSSYT Kummiksi? Sitähän minä en voi tietää...
Tajuan sua täysin. Oo itekin raskaana :) Sähä voisit pyytää se miehen syömää ja unohtaa sen muijan. Kakkosluokan naisia tollaset ovat. Sun miehes velje vaimo on itekin ollu raskaana,niin luulis omaavan edes vähän empatiaa. Sisko, kaikille ei ole luotu sydäntä,hyvyyttä, eikä empatiaa.
Tajuan sua täysin. Oo itekin raskaana :) Sähä voisit pyytää se miehen syömää ja unohtaa sen muijan. Kakkosluokan naisia tollaset ovat. Sun miehes velje vaimo on itekin ollu raskaana,niin luulis omaavan edes vähän empatiaa. Sisko, kaikille ei ole luotu sydäntä,hyvyyttä, eikä empatiaa.
No kyllähän tuo vähän kummalliselta kuulostaa.. Mutta oliko kyse siis miehesi veljen lapsista, sitten tuon paremmin tietysti ymmärtää? Nykyisin kun ei taida olla noita pariskunta-kummeja enää niin paljon kuin ennen.
Oli kyse... Ymmärtäisin jos paremmin jos esim vähän aikaa oltas miehen kans oltu mutta ollaan kumminki 10v oltu. Ja ollaan tunnettu sen veljen vaimon kans ja kavereita oltu...
Ei me ainakaan mitään pariskuntia pyydetty kummiks.
Muutenkin ihme perseilyä koko kummijuttu nykyään. Osa kuvittelee että jos minut on pyydetty kummiksi niin automaattisesti kummilapsien vanhemmista tulee kummeja minun lapsille.
Jos vielä voisin niin irtisanoutuisin koko kummiudesta jonka merkitys tuntuu olevan vaan lahjojen ostaja.
Koko tästä kummihommasta voisi jo luopua kun se on ihan ihmehommaa nykyisin.
Kummi on usein joku lahja-automaatti.
Ja muutenkin tulee vaan paha mieli monille syystä tai toisesta.
Me pyysimme kuopukselle miehen siskoa kummiksi mutta ei halunnut kummiksi.
Kuitenkin vuotta myöhemmin tämä sama sisko suostui isosiskonsa lapselle kummiksi...veljen lapsi ei kelvannut :(
Ap tekee hormonihuuruissaan tästä aivan liian suuren ongelman
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 10:53"]
No kyllähän tuo vähän kummalliselta kuulostaa.. Mutta oliko kyse siis miehesi veljen lapsista, sitten tuon paremmin tietysti ymmärtää? Nykyisin kun ei taida olla noita pariskunta-kummeja enää niin paljon kuin ennen.
[/quote]
Mutta ap kertoi, että kummeina oli kaksi muuta pariskuntaa hänen miehensä lisäksi. MInusta tämä on erikoista ja huonoa harkintaa miehen veljeltä vaimoineen. Itse en kehtaisi toimia noin. Minusta ap on loukkaantunut ihan syystä. Kummien määrälle ei kuitenkaan käsitääkseni ole ylärajaa.
Onko niin, että ne kaksi muuta pariskuntaa ovat naimisissa, mutta ap ei ole? Kaikki ihmiset eivät miellä avoparia oikeaksi pariskunnaksi, vaikka olisivatkin pitkään olleet yhdessä.
Kummeja voi olla maksimissaan viisi, joten tästä syystä et voinut olla virallinen kummi.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 11:09"]
Kummeja voi olla maksimissaan viisi, joten tästä syystä et voinut olla virallinen kummi.
[/quote]ja tämä faktatieto löytyy mistä?
Olin sitten hiukan lapsellinen,enkä menny lasten kans ristiäisiin... Mies meni yksin. Enkä myöskään ostanu lahjaa. Sai KUMMI itse hommata sen.