Arvioi kuvan miehen paino?
Onko kuvassa oleva kroppa luuranko, laiha, normaali vai läski?
Kroppa on lepotilassa kuvanotto hetkellä.
Kommentit (124)
normaali/ lihaksikas. Paino 85-87kg. Arvaus.tosi hyvä kroppa on, varsinkin kädet/ yläkroppa.Jalkoihin lisää kyykkyjä.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 22:39"]
Onko 34-vuotias jo ihan ikäloppu 29-vuotiaan silmissä? Mä olen pitkään miettinyt tätä ja nyt oli hyvä sauma kysyä. :D
[/quote]
Hankala sanoa tekstin perusteella. Pitäisi nähdä kuva. Esim. silmäpussit vanhentavat ja huono ruokavalio näkyy kasvoissa ja kropassa. Valitettavaa, mutta totta. Jotkut miehet tosin tykkäävät vanhemmista naisista, mutta minä henkilökohtaisesti itseäni nuoremmista. Kaunis nainen on kuitenkin aina kaunis nainen. Ikä ei sano silloin mitään.
-Ap
Uuuh mikä beibe.. Jos oot kerta 182cm niin Jotain 75-80 kg Ehkä? Olet normaali rasvan kannalta ja selvästi treenaat yläkroppaasi. Mjau ;)
Normaalia parempi, nuoren miehen kroppa.
Pitäis tietää sun pituus ensin...
-2
Huh... Kuuma tuli. Tarttee happee. Ei pysty veikkaan mitään. huh huh
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 00:22"]
182cm
-Ap
[/quote]
Arvioin että painat n. 83-85 kg.
-2
Normaali. En osaa yhtään arvioida miesten painoja, mutta veikkaan 78 kg.
Minä mistään painoista tiedä. Kivasti olet saanut itsesi urheilullisen näköiseksi, uskon että tuollaisista ihmiset nykyään tykkää. Itse pidän ruipeloista mutta älä sä siitä huoli.
Tähän olisi pitänyt laittaa joku varoitusteksti. Piti mennä nukkumaan, mutta eihän siitä nyt tule mitään...
Ihan kiva kroppa, sopusuhtaisen lihaksikas. Paino noin 80, ehkä vähän alle.
Sanoisin että yli 90kg. Ehkä satakin. Juuri tuon tyyppinen pitkä ja treenattu vaikka ei ylilihaksikas kroppa painaa eniten suhteessa siihen miltä näyttää.
Kohtuu hyvässä kuosissa mutta ei ihan kauhean kireä kuitenkaan. Itse olen varmasti lähes puolet vanhempi ja uskoisin olevani myöskin paremmassa kondiksessa?
En osaa sanoa painosta, mutta ilo se on silmälle!
Onko 34-vuotias jo ihan ikäloppu 29-vuotiaan silmissä? Mä olen pitkään miettinyt tätä ja nyt oli hyvä sauma kysyä. :D