Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko vanhempi määrätä 18-vuotiaan vapunvietosta?

Vierailija
28.04.2014 |

Esimerkiksi kotiintuloaikoja yms. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asuu kotona.

Vierailija
2/9 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, 18-vuotias on täysi-ikäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun äiti on aina sanonut "niin kauan ku sinä heiluttelet kinttujas mun ruokapöydän alla, sinä teet niinku minä sanon!" :'D eli voit jos lapsi asuu kotona. :) ainaki minun mielestä !

Vierailija
4/9 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi määräisit?

Vierailija
5/9 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi. Tai voit yrittää, mutta rikot sillä välinne tai teet lapsestasi luuserinössön. Siksi ne lapset pitää kasvattaa kunnolla, että niistä tulee fiksuja nuoria ja aikuisia, joihin voi luottaa. Tais mennä sulla touhu vituiks.

Vierailija
6/9 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 22:44"]

mun äiti on aina sanonut "niin kauan ku sinä heiluttelet kinttujas mun ruokapöydän alla, sinä teet niinku minä sanon!" :'D eli voit jos lapsi asuu kotona. :) ainaki minun mielestä !

[/quote]Täysi-ikäinen saa itse päättää, mihin kellonaikaan tulee vapunvietosta kotiin. Muita ei saa tietenkään häiritä tai herättää. 

Vierailija
7/9 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoriassa voi, jos (kun) 18-vuotias asuu vanhempien luona. Eri asia on, onko mitään järkeä alkaa määräillä täysi-ikäiselle kotiintuloaikoja sun muita, varsinkaan vapun tapaisina juhlapäivinä.

Vierailija
8/9 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 18-v. ilmoittaa mihin on menossa ja kenen kanssa, noin suunnilleen. Ja tulee sitten kun tulee, kunhan hoitaa koulunsa ja muut velvoitteensa niin on ok näin. Yöllä kotiutuessaan toki on hiljaa ettei herätä muita.

Vierailija
9/9 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 18vuotiaan sitten tultava kotiin? Eikö saa mennä kaverilleen yöksi? Tai lähteä toiselle paikkakunnalle? Tai hotelliin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi