Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

12v tytär lähtee halki Suomen bussilla vappuaattona, päästäisitkö?

Vierailija
28.04.2014 |

Päästän, toivottavasti ei ole liian vappufiliksissä olevaa matkaseuraa...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten ole provo. Ei kannata alkaa hiuksia halkomaan tuon matkan pituuden suhteen, on pitkä matka ja se tähän riittää, reittiä mun ei tarvi tässä kertoa, niin ei sekopäät vartoile sitten vartoile bussimatkan varrella ;). Päästän lapseni kyllä, mutta se ei tarkoita ettenkö olisi hiukan huolissani kun kyseessä on vappuaatto.. Järkevän ja omatoimisen tytön kuitenki päästän matkaan. Ap

Vierailija
22/24 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole bussin vaihtoa välissä, on melkein helppo arvata, että sama bussi millä itsekin aina kuljen, kun se on perillä noihin aikoihin määränpäässä, jos loppuun asti menee. Se on yleensä kyllä väli, jossa kulkee enimmäkseen opiskelijoita ja kelloajasta päätellen on menossa siihen rauhallisempaan suuntaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä ilmeisesti Express-bussi? Linja-auto on todella paljon turvallisempi kuin juna. Saattaa olla bussiemäntäkin mukana matkan. En känniläisiä ole busseissa nähnyt, rauhassa saa varmasti olla ja tietysti sanotte kuskille että villaisee välillä peilistä onko kaikki hyvin.

Vierailija
24/24 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 18:43"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 18:25"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 17:21"]Jos mörköjä haluaa ajatella, niin niitä voi löytää milloin ja mistä vain,

[/quote]

Miksi aina käytetään tätä perustelua?

Ilmeisesti yhtä hyvin voisi lähettää 3-vuotiaan yksin Kiinaan, koska onhan Afganistanissa sentään vaarallisempaa. Tai oikeastaan ei kannata nähdä mörköjä siinäkään, koska voihan kotonakin liukastua kylppärissä ja lyödä päänsä lattiaan.

[/quote]

On pikkuisen eri asia verrata12 vuotiasta ja 3 vuotiasta. Pitääkö aina ampua yli?? Jos sinun 12 vuotias ei kykene yksin matkustamaan, niin ei se tarkoita että kaikki muut on samanlaisia. Lapsetkin on yksilöitä ja suhtautuvat tilanteisiin eri tavalla. Tunnen tyttäreni, siksi uskallan hänet päästää. Ap

[/quote]

Missä kohtaa minä sanoin, että minulla on 12-vuotias? Ts. samat sanat sinulle, onko aina pakko ampua yli näissä vastauksissa? Etkö osaa argumentoida muuten kuin keksimällä omasta päästäsi, että minulla on 12-vuotias?

En edes ottanut kantaa sinun lapsesi matkustamiseen, vaan - jos osaat lukea (osaatko?) - puutuin vain tuohon naurettavaan väitteeseen, että mitään vaaroja ei kannata miettiä, koska kotonakin voi kuolla.

Taidat olla vähän yksinkertainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan