Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nettitreffaajat! Kuinka moni vastaajista kiinnostaa?

Vierailija
28.04.2014 |

Kävin just läpi noin sadan minuun yhteyttä ottaneen kuvat/viestit läpi ja kaksi oli sellaisia, jotka haluan tavata uudeelleen. Onko muut näin tyytymättömiä tarjontaan?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ehkä tuota luokkaa. Valtaosa vastaajista ei selvästi ole edes lukenut mun ilmoitustani, korkeintaan tsekannut kuvan ja sen perusteella laittanut massaviestin. Tai pelkän "moi"-viestin. Parhaimmillaan vielä suuttuvat, kun en reagoi siihen moihin. :D Lisäksi 90 % on sellaisia, joista voin heti osoittaa, miksi ovat vapailla markkinoilla...

Mutta toisaalta tuolla ei ole sinällään väliä, jos sieltä joukosta fiksujakin löytyy. 

Vierailija
2/12 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapasin 13 vastanneista, ja yksikään ei kiinnostanut tapaamisen jälkeen. Sitten päätin että ei, ei ole minun juttu tämä nettideittailu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/25 

Vierailija
4/12 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en löytänyt yhtään sopivaa kotikaupungistani. Laajensin hakua koko Suomeen. Sitten löytyi yksi ihana kahden sadan kilometrin päästä. Laitoin flirtin ja mies vastasi. Nyt asutaan yhdessä ja ollaan onnellisia<3

Vierailija
5/12 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi löysin jo oman kultani (netin kautta siis) - nyt jälkikäteen voi muistella, että ei se helppoa ollut, mutta kyllä kannatti.

Vierailija
6/12 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 15:06"]

Kävin just läpi noin sadan minuun yhteyttä ottaneen kuvat/viestit läpi ja kaksi oli sellaisia, jotka haluan tavata uudeelleen. Onko muut näin tyytymättömiä tarjontaan?

[/quote]Tai siis tavata ylipäätään. Tarkoitin siis, että haluan tavata profiilin perusteella. Ilmaisin tuon nyt hieman väärin, anteeksi.

Vierailija
7/12 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten markkinat, on varaa valita. Meille miehille kun ei tule edes vastauksia ja jos sellainen ihme sattuu, että joku nainen vastaa, niin se vastaus on kyllä mitään sanomattomista mitään sanomattomin.

Omasta kokemuksesta voin miehenä todeta, että tyhjän saa pyytämättäkin!

Vierailija
8/12 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on selvästi nainen.

Miehelle ei tule yhtään aloittavaa viestiä, eikä hänen viesteihinsä muutenkaan vastata.

Sellainen on miehen osa nettideitissä.

Vierailija
9/12 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 15:31"]

Aloittaja on selvästi nainen.

Miehelle ei tule yhtään aloittavaa viestiä, eikä hänen viesteihinsä muutenkaan vastata.

Sellainen on miehen osa nettideitissä.

[/quote]Olen nainen. Olin kyllä itse tosi yllättynyt, kun noi satakunta viestiä tuli siis ihan ensimmäisen vuorokauden aikana. Olen ihan kivan kivannäköinen, mutta en nyt mikään malli kuitenkaan.

Vierailija
10/12 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten sukuvietti on varmaan tuhat kertaa voimakkaampi kuin naisilla, tässä sekin taas nähdään. Seksi- ja parisuhdemarkkinat ovat aina olleet naisten markkinat, nyt ja aina.

Miesten kohdalla ei auta muu kuin yrittää ja yrittää vähän lisää. Pakko on tehdä hommia että saa, seksiä tai parisuhteen. Itse löysin netistä kumpiakin, mutta hyvin paljon vaivaa se vaati.

Kertaakaan, ei siis yhtä ainuttakaan kertaa, ei keskustelu lähtenyt naisten aloitteesta vaan aina minun. Yhteydenotoistani ehkä joka kymmenes johti jonkinlaiseen kontaktiin naisten kanssa, mikä lukemani perusteella on kohtuullisen onnekkaasti.

Olkaa naiset onnellisia, että olette haluttuja. Naisella ei koskaan voi mennä näissä asioissa aivan niin täydellisen surkeasti kuin yksinäisellä & syrjäytyneellä miehellä, miettikääpä sitä.

Vierailija
11/12 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä naisena ole saanut ikinä kuin max 10 vastausta.

Tuurilla joukossa on ollut pari, jotka ovat vaikuttaneet edes lukeneen ilmoitukseni. Harvoin hekään ovat hirveästi kiinnostaneet, mut oon saattanut mennä treffeille ihan toivosta yllättyä positiivisesti.

Oon nyt ihan totaalisen kyllästynyt koko nettideittailuun.

Vierailija
12/12 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 15:28"]

Naisten markkinat, on varaa valita. Meille miehille kun ei tule edes vastauksia ja jos sellainen ihme sattuu, että joku nainen vastaa, niin se vastaus on kyllä mitään sanomattomista mitään sanomattomin.

Omasta kokemuksesta voin miehenä todeta, että tyhjän saa pyytämättäkin!

[/quote]

Ihme väninää. Kun ne yhteydenotot tulevat joltain mt-potilailta tai n. 15-20 vuotta vanhemmilta miehiltä, joilla ei ole selvästi riittänyt kiinnostusta lukea edes mun ilmoitustani. Eräskin lähemmäs 60-vuotias halusi kovasti perustaa kanssani perheen (olen 34, enkä halua lapsia, mikä käy ilmi ilmoituksesta). Ihan oikeasti, aika samantekevää paljonko niitä vastauksia tulee, jos taso on tuo. Ihan kuin miehet etsisivät lähinnä vaan jotain reikää, persoonasta viis. Kiitos, olen mieluummin ilman.