Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yo-vaatetukseen apua?

Vierailija
18.04.2014 |

Vuosi sitten olisin vielä laittanut vähän polven yläpuolelle jäävän, tyköistuvan, olkaimettoman mekon mutta nyt (valmistun aikuislukiosta, sain lapsen vuosi sitten ja muutama kilo siitä jäänyt) mietin onko ok laittaa esim maxi mekko? Haluaisin jonkun sellasen heti rintojen alta laskeutuvan maxin. Onko sellaiset tarpeeksi juhlavia? Tai siis onko sellaisia juhlavia olemassa? Entäs olkaimet? Olen aika nuori ja mielestäni olkaimeton on ihan ok, en ainakaan mitään hihoja halua mutta ehkä joku yksi olkaiminen tai spaghettiolkaimet ois ok. 

Entä miten ratkaista kenkäongelma? Lakitukseen ja illalla juhlimaan lähtiessä laitan joka tapauksessa kauniit, korkeat korkokengät jotka olen jo ostanut (käytän muutenkin paljon korkkareita) mutta koska pidän juhlat vanhempieni pihalla (heillä iso piha, itse asun kerrostalossa), on korkkarit siellä ongelma. Korot joko uppoaa nurmeen tai jää terassin lautojen väliin :( Millaset kengät siis sinne? Onko hölmöä käyttää kiiloja juhlissa? En kuitenkaan haluaisi mitään perus balleriinoja, kun tykkään korkkareista ja varsinkin juhlissa käytän aina

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa auttaa mekkoon, mutta kengistä kiilat on hyvät. Mulla oli samanlaisissa oloissa omat yo-juhlat viime keväänä ja kiilat oli tosi hyvät. Niitä on suht juhlaviakin. Omani olivat mustat ja edessä musta jotain tylliä tms. oleva kukka.

Vierailija
2/4 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei kiitos :) Just tota olen miettinyt että onkohan niitä kiilohja mitään sellasia juhlavia 

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan juhlissa ei pitäisi pitää pitkää mekkoa ennen kello kuutta, mutta on aika vanhanaikainen ja tiukkapipoinen säöntö.

Musta voi hyvin laittaa, keväällä kauppoihin tulee varmaan paljon kivoja maximekkoja, jos päädyt yksiväriseen, yhdistä siihen vaikka iso kaulakoru.

Onnea tulevalle yo lle

Vierailija
4/4 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh please, se on sun päiväs (opettajien mukaan elämän tärkein päivä siihen mennessä), laita päälle mitä haluat. Ite laitoin kultasen iltapuvun ja oli kyl kaunis :)