Miten häätää vamppi yh pois talosta?
Meidän kerrostaloon muutti yh joka on alkanut keimailemaan ja liehittelemään talon ukkomiehiä. Ja äijät kuolaa sen perään.
Mikä olisi hyvä tapa savustaa yh pois talosta? LS-ilmoitus lapsista? Ilmoituksia "juhlista" isännöitsijälle?
Aion ottaa asian puheeksi myös naapuruston naisten kanssa. Ei nekään varmasti tykkää kun niiden ukkoja vikitellään.
Kommentit (56)
Ls-ilmo on toimiva. Tein kerran just kanssa yhden ämmän kakaroista, kun oli koko ajan varsinkin kesäisin esittelemässä itteensä mun miehelle. Saipahan havukka jotain muuta ajateltavaa!
no hei,olis tuoki yh-naikkonen pitäny miehestään enempi kiinni niin olis hänenkin sänky lämmin ja patukkaa tarjolla.Ihmiset ne vaan eroo liian hepposin perustein ja on paljo sellasia joilla lapsi vasta vauvaikäinen kun erotaan.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 21:05"]Ls-ilmo on toimiva. Tein kerran just kanssa yhden ämmän kakaroista, kun oli koko ajan varsinkin kesäisin esittelemässä itteensä mun miehelle. Saipahan havukka jotain muuta ajateltavaa!
[/quote]
Just noin!
ap
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 20:56"]Ihmeen paljon täällä on yh:n puolustajia.
ap
[/quote]
YH:t puolustaa oikeuttaan toisen omaan. Muut ei osallistu keskusteluun, kun ei oo omalle kohdalle sattunut.
Jos siitä on talon miesasukkaille silmäniloa, niin ikäväähän tuo olisi häätää pois.
Ota asia reilusti esille yhtiökokouksessa.
Vai sillä lailla. Miksi hänet pitäisi häätää? Etkö luota mieheesi mukamas sen vertaa, lankeaako hän helposti houkutuksiin? Eikö sun silloin tarvitsisi häätää mies?
Miten vahdit miestäsi kun ette ole yhdessä, jos vaikka sattuu hyvännäköinen vamppi vikittelemään, missä tahansa, bussipysäkillä, kaupankassalla,töissä jne.
Ensinnäkin tietysti teidän tulee aina olla miestenne mukana vahtimassa kun mies liikkuu ulkona. Itse häätämiseen voisi toimia vanha kunnon joukkovoima eli ihan naisporukalla ajatte tämän yh-äidin lapsineen metsään. Eiköhän tuo sen jälkeen ymmärrä vaihtaa osoitetta.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 11:52"]
Ota asia reilusti esille yhtiökokouksessa.
[/quote]
Tätä itsekin kannatan. "Tuon esille suuren epäkohdan: Taloyhtiöön on muuttanut yh joka selvästi katselee miestäni 'sillä silmällä'".
Tämäkin keskustelu todistaa miksi yh:t eivät ole muiden parempien naisten suosiossa. Ne yrittävät varastaa hyvät varatut miehet.
Täällä päinvastanen ongelma..kuinka pitää ne naapuruston miehet poissa kimpusta? Olen siis hyvin hottis yh, ei kiinnosta varatut yhtään. Ne kuolaa ja vonkaa tekstareilla. Nyt naiset ryhtiä kotosalla!
Kannattasko ottaa ja hankkia omakotitalo niin siellä on helpompaa valikoida millaisessa yhteisössä elää?
Jos teillä on lapsiluku täynnä, suosittelen miehen kastraatiota. Yksinkertainen leikkaus, pikku nipsaus ja sen jälkeen ei vampit kiinnosta. Pysyy kotona ja on rauhallinen. Jotkut väittävät, että lihoo ja laiskistuu, mutta ei pidä paikkaansa.
Ihmeen paljon täällä on yh:n puolustajia.
ap