Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Mikä on mielestäsi pahin haju?

Vierailija
28.04.2014 |

Vastineeksi tuolle toiselle ketjulle...

Metsälutikka. :-X

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 22:46"]

miksei kukaan ole maininnut smegmaa? HYI SAATANAVITTU!

[/quote]

Mitä on smegma?

Vierailija
62/73 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapulaisen hengitys

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 23:02"][quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 22:46"]

[/quote]

Mitä on smegma?

[/quote]

Justiinsa olin kirjoittamassa smegman vastaukseksi, se on siis sitä valkoista möhnää mikä erityisesti hiivan vuoksi (joillakin myös terveenä) kerääntyy klitoriksen hupun alle ja ympäri häpyhuulia. Aivan järkyttävä haju joka ei lähde millään.

Vierailija
64/73 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mädäntynyt järvikala esim. särki.

Vierailija
65/73 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parsapissa on outo ja ällöttävä haju ainakin ekalla kerralla kun menin parsansyönnin jälkeen vessaan ja ihmettelin että mikä hitto täällä alkoi haista!

Permanenttiaine haisi lapsena kamalalle, sen jälkeen en ole joutunut sitä haistelemaan.

kissan anaalirauhas-tuprauttelu ja lutikka haisee melkein samalle, se on yksi ällöimmistä hajuista.

Ruumiinhajua en ole on eksi joutunut haistelemaan ja spurguistakin pääsee yleensä julkisissa kauemmaksi... Se pissan, hien ja lian yhdistelmä on tappava.

Vierailija
66/73 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhalle viinalle ja hielle + lisämausteena valkosipulille haiseva ilmestys.

Vierailija
67/73 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesemätön protsku shaker!! Haju leviää kaikkialle eikä meinaa lähteä pullosta

Vierailija
68/73 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 23:12"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 23:02"][quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 22:46"]

[/quote]

Mitä on smegma?

[/quote]

Justiinsa olin kirjoittamassa smegman vastaukseksi, se on siis sitä valkoista möhnää mikä erityisesti hiivan vuoksi (joillakin myös terveenä) kerääntyy klitoriksen hupun alle ja ympäri häpyhuulia. Aivan järkyttävä haju joka ei lähde millään.

[/quote] Niin, mutta tarkoitin kyllä miehen esinahan välissä olevaa sissijuustoa. yök.

Vierailija
69/73 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuivahti lavuaarista hajulukko ku ei oltu asunnolla vähään aikaan. Voin kyllä sanoa, että minä en helposta yököttele, mutta väkisinki pukkas oksennusrefleksiä kun vähänkään lähestyttiin allasta :D

Mutta näin jokapäiväisitä "normaaleista" lemuista ehdottomasti kaksi aivan sietämätöntä lemua on kirkkaasti kärjessä. Eka on sen ruskean ripulipaskan uuttaminen läpi suodatinpusseista (kuin helvetin tavalla ihmiset voi juoda sitä....) Varsinkin aamuisin pienessä tilassa. Hyi helvetti. Pakko vain painaa naama tyynyyn.

Onneksi se ei ole liian kauaskantoinen tai pitkäkestoinen haju, sillä minun hajuaistin tyrmäävä ödööri löytyy hedelmistä. Nimenomaan kaikista appelisiini-suvun hedelmistä. Vittu ku joku kuorii sormin niitä eikä pese käsiä niin se lemuaa monta tuntia ympäri kämppää. Sitte kähmitään kaukosäädintä yms. Ei pääse millään eroon ja tarttuu joka paikkaan! Tuntuu, että puskee kaiken muun mahollisen hajun läpi, vaikka "koittas hengittää jotain muuta" esim paskanen puseron hihakin on houkuttelevampi vaihtoehto.

Eipä oikeestaan muita nuin karmeita ole. Tupakka varmaan tulee hyvänä kolmosena. Kauhee katku siitäki lähtee, muttei sietämätön.

Vierailija
70/73 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalma, avannepussi, oksennus, kala, paljon lihaa syövät ihmiset,  kuntosalin vessat sen jälkeen, kun siellä on käynyt joku aminohappokreatiinisteroidihörhö hirveän hajuiset kuset pönttöön.

Vierailija
71/73 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mätä kananmuna. Mulla on tasan kerran tullut sellainen vastaan kun olin leipomassa. Oksennus tuli.

Vierailija
72/73 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bensa tuoksuu makealle, siis hyvälle.

Vierailija
73/73 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset