G: Mikä on mielestäsi pahin haju?
Vastineeksi tuolle toiselle ketjulle...
Metsälutikka. :-X
Kommentit (73)
Tallattu koiranpaska tai ehkä liika hajuste. En tiedä kumpi ärsyttää nenää pahemmin.
Kun on kerran rikkonut todella mädän kananmunan, sitä löyhkää ei unohda koskaan.Totaalista oksennusrefleksiä.
Kamelinnahka, likaiset astiat astianpesukoneessa, hiivaisen hajuinen jalkahiki...
Vanha viina ja vanha tupakka (tai tupakoitsija).
Kaikki peräpäähän liittyvät toiminnot millä tahansa luontokappaleella.
Jalka- ja peppuhiki
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 19:53"]
Koira, joka on piehtaroinut venäläisen rekkamiehen ripulissa.
[/quote]
:D Entä käykö ruotsalainen?
vois kuvitella, että lämpimässä vedessä viikkoja lillunu vesiruumis vois olla tyrmäävintä
Oksennusta en kestä yhtään. Kusi, paska - bring it on! Oksennuksen takia lentää samat itselläkin.
Yhden hoitolapseni kakka. En tiedä, mitä sille syötetään kotona, mutta se on jotain aivan käsittämättömän kuvottavaa. Olen alkanut epäillä, että sillä on suolistossa jotain ongelmaa, allergiaa tai muuta.
Kymmenien lasten kakkavaippoja olen vaihtanut, olen nähnyt ruumiita (nekin haisevat mädätessään hyvin pahalta), kaikenlaiset ruumiin eritteet ja mädäntyneet eloperäiset asiat haisevat pahalta, mutta tuon tytön kakka - huhhuh.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 21:00"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 19:53"]
Koira, joka on piehtaroinut venäläisen rekkamiehen ripulissa.
[/quote]
:D Entä käykö ruotsalainen?
[/quote]
Ei ole kokemusta ruotsalaisen rekkamiehen ripulista. Täällä itäsuomessa venäläisestä on. Voit varmaan kuvitella millä ruokavaliolla ja juomavaliolla saa tietyn pikantin aromin lopputuotteeseen.
Joskus kurkkuun jää jumiin sellainen bakteeripallo ja se haisee kamalalle. Joidenkin ihmisten hengitys haisee myös sille.
niinkuin joku täällä kirjoittikin, kusi ja paska ( kauniisti sanottuna ) ei oo mitään oksennuksen rinnalla - kamalin haju!!
ja mätä kananmuna - kerran menin heittämään mädän kananmunan roskikseen ( big mistake, huge!!! ) ja sen rikki(?) oli polttanut reiän roskapussiin kun olin viemässä sitä hetken kuluttua ulos talosta. no, sitä mätää kananmunaa oli roskisämpäri täynnä ja haju täytti koko kämpän. yökin ja siivosin, se oli jotain niin kamalaa! jos joskus rikotte mädän kananmunan, heittäkää se välittömästi vessanpönttöön tai jotain.... ei ainakaan roskapussiin.
Valkosipulialkoholi-löyhkäiset työkaverit aamuisin.
Paska, oksennus, mälli ja ruumis.
Tupakan ja liian hajuveden yhdistelmä. Ei se hajuvesi sitä tupakan hajua peitä
miksei kukaan ole maininnut smegmaa? HYI SAATANAVITTU!
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 20:06"]Asun kaupungissa, jossa on paperiteollisuutta ja välillä se paperitehdas lemahtaa ihan kamalalta, kauhean imelältä. Keitetty kaali haisee myös hirveeltä.
[/quote]
Valkeakoski? :D