G: Mikä on mielestäsi pahin haju?
Vastineeksi tuolle toiselle ketjulle...
Metsälutikka. :-X
Kommentit (73)
Avanteesta tyhjennetyn ripuliliepuskan haju. Hrrrrrrt. :-X
Kypsennetyt kaaliruoat. Hyvänä kakkosena lipeäkala.
Mä luulin, että joku tulee ehdottamaan bensan hajua, mutta ei näköjään ole tullut. Musta se on aika järkky haju myös.
Ap
Omassa kusessa ja paskassa marinoituneet tupakkia polttavat spugesedät. Sääliksi käy heitä, mutta jos ei peseydy/vaihda vaatteita IKINÄ, se haju saa mulla vedet vuotamaan silmissä. Töissä heitä välillä joudun haistelemaan.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 12:12"]
Mä luulin, että joku tulee ehdottamaan bensan hajua, mutta ei näköjään ole tullut. Musta se on aika järkky haju myös.
Ap
[/quote]
Rakastan bensanhajua! Se on ehdottomasti parhaita ellei jopa paras haju mitä olen haistellut. Joskus salaa käyn imppaamassa miehen bensakanisterista vähän tuoksua :)
Inhottavin on oksennuksen haju. HYI.
Kohtu, joka on niin tulehtunut, että se vuotaa vaippaan limaisina venyvinä roikaleina veren ja liman mukana. Kyllä ei hengityssuojaimet auttaneet yhtään.
Lihavan lihapitoista roakaruokaa syövän ihmisen ominaishaju.
Poikaystäväni koiran (joka yritti kakata, mutta ulos tuli vain verensekaista ruskeaa lientä) peräsuolesta eläinlääkärin sormella kaivama luumurska-paska-veritörky, sekoittuneena anaalirauhasten tyhjenemiseen.
Oksennus ja ripulipaska. Niiden kanssa kilpailee kyllä pilaantunut kala. Siitä on kokemus muutaman kuukauden takaa. Olin ollut poissa kotoa pitkähkön ajan. Pakastin oli sanonut työsopimuksensa irti, en tiedä kuinka monta päivää aikaisemmin, mutta sisältä oli vellinä. Suursiivoukselta pelasti se, että pakastimessa oli umpinaiset laatikot. Mutta se kalan lemu oli jotain sanoinkuvaamatonta.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 12:12"]
Ap
[/quote]
Mun mielestä taas se ei ole ollenkaan ällö haju. Johtunee siitä, että lapsena tehtiin pitkiä automatkoja ja tankattiin autoa usein. Aina huoltoasemalla (jossa se bensa haisi) isä osti koko takapenkille suklaapatukan kaikilla lapsille.
Olen yhdistänyt bensan hajun siihen, että saan suklaata :)
kuumennettu kookosrasva ja koiran hengitys jolla on hammaskiveä tai stressiä
Liika parfyymi. Ei juurikaan väliä mikä merkki.
Energiajuomat, vaaleanpunainen purkka, sairaala (ainakin ne pehmeet valkoiset taitokset joita teipataan kun on otettu verta)
Kyllä se oksennus on karmeinta, myös isot roskikset/bioroskikset (varsinkin kesähelteellä), kissan ripulipaska ja meidän työpaikan esimies.. HYI saatana sitä vanhan hien, lian ja paskan löyhkää.. :(
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 12:17"]
Kohtu, joka on niin tulehtunut, että se vuotaa vaippaan limaisina venyvinä roikaleina veren ja liman mukana. Kyllä ei hengityssuojaimet auttaneet yhtään.
[/quote]
Hyi hyi hyi hyi hyi hyi yööööök. Mä menisin varmasti johonkin psykoosiin jos joutuisin työkseni jotain noin karseata aistimaan. Ei tulis mitään, ei minkään totuttelun ja ajan jälkeenkään, YÖK.
muutaman päivän lämmennyt raato.