Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kananpersetukka/lyhyet hiukset naisella

Vierailija
28.04.2014 |

Kenelle naiselle sopii kananpersetukka tai lyhyet hiukset? Onko miehiä, jotka tykkäävät lyhyistä hiuksista enemmän kuin pitkistä?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kääk, mitä mä nyt teen kun mun hiukset ei kasva, ja kohta varmaan tippuu kokonaan. Toivotonta tää elämä kun en saa miestä.

Vierailija
22/46 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on polkkatukka? Ei se ainakaan ole kananpersetukka, vaan huomattavasti pidempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ajatella, mä ei ole yhtään huomioinut maailman miehiä hiustyylissäni! 

Vierailija
24/46 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin että useimmat miehet pitävät enemmän lyhyistä hiuksista. Ainakin ylivoimainen enemmistö miehistä näkyy olevan lyhyttukkaisia.

Vierailija
25/46 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä lyhyttukkaiset naiset ei yritä miellyttää miehiä vaan itseään.

Vierailija
26/46 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 11:25"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 11:14"]Mulla on lyhyet hiukset (klassinen polkka) ja mun mies tykkää siitä. Tai tykläisi varmaan pitkistäkin, mutta ei mitenkään toivo mun kasvattavan. Ja muuten hän on aika "tarkka" naisten ulkonäöstä, pitää hyvin kauniista naisista mutta hiuksilka ei hänelle kuulemma ole väliä.

[/quote]

Taidat olla hamraa tavis

[/quote]

Sorry, mutta en ole "hamraa tavis", vaan näyttävä, pitkäsäärinen hoikka blondi :)

Vierailija
27/46 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kananperse on paljon parempi kuin litteä takaraivo, sanokaa mitä sanotte. Ja suomalaisilla liiskatukilla se yleensä aika lituska pyörteineen onkin.

Vierailija
28/46 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananpersetukka ei näytä kauniilta edes miehellä!

Vierailija
29/46 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lyhyet hiukset naisella toimii...

http://revengebrasil.com.br/wp-content/uploads/2014/01/tumblr_mu1sq5dLGw1r4o20vo1_500.jpg

Mikä on Kananpersetukka?

t:mies

Vierailija
30/46 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäisillä ja vanhuksilla kananpepputukka on ihan ok. Pitkät hiukset näyttävät tosi noloilta jos ei ole nuori ja hoikka.

Höpö höpö. Lyhyet hiukset yleensä vanhentavat käyttäjäänsä, ja tekevät jopa nuoresta mummomaisen. Kyllä pitkät hiukset ovat tyylikkäät, niin naisilla kuin miehilläkin. M34

Vierailija
31/46 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut sekä pitkät että lyhyet hiukset ja täytyy sanoa, että lyhythiuksisena sain paljon enemmän huomiota miehiltä! Jos sillä nyt ylipäätään on jotain merkitystä, en tosiaan ajatellut miehiä kun hiukseni leikkasi. Ilmeisesti pitkät hiukset tekivät minusta liian tavallisen ja vähän tylsän näköisen, lyhyillä hiuksilla kasvonpiirteet pääsivät paremmin esiin ja olin ilmeisesti jotenkin "jännittävämpi" ja särmikkäämpi.

Hiuslaatuni on hyvin perinteinen suomalainen ohut, hento ja lasimainen ja pyörre on takaraivolla hankalassa kohdassa, pidemmät hiukset on tosi vaikea saada mitenkään kauniisti. Siksikin lyhyet hiukset ovat minulle paremmat.

Mulle hiukset ei ole mitenkään erityisen tärkeät (tai no, onhan se kiva että niitä ylipäätään on) joten kuulostaa kummalliselta että niiden pituus olisi jollekin kynnyskysymys esimerkiksi tutustumiseen. 

Vierailija
32/46 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella lyhyttukkaisella on hyvin siistit hiukset, no, tietysti niitä on leikattava useammin. Itselläni tosi pitkät, vaaleat hiukset, mutta kadehdin välillä tosi hyvin leikattuja ja kauniisti värjättyjä lyhyempiä hiuksia. Lyhyempään on helpompi tehdä eri kampauksia, itselläni on pitkät ja" raskaat" hiukset, esimerkiksi korkea nuttura on mahdoton laittaa, kun hiusten paino tekee suunnillee päänsäryn, niinku yleensäki korkeat kampaukset minun hiuksiin, letti on lähes ainoa vaihtoehto. Auki en pidä, koska ovat muuten tiellä koko ajan.

Vierailija
33/46 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella lyhyttukkaisella on hyvin siistit hiukset, no, tietysti niitä on leikattava useammin. Itselläni tosi pitkät, vaaleat hiukset, mutta kadehdin välillä tosi hyvin leikattuja ja kauniisti värjättyjä lyhyempiä hiuksia. Lyhyempään on helpompi tehdä eri kampauksia, itselläni on pitkät ja" raskaat" hiukset, esimerkiksi korkea nuttura on mahdoton laittaa, kun hiusten paino tekee suunnillee päänsäryn, niinku yleensäki korkeat kampaukset minun hiuksiin, letti on lähes ainoa vaihtoehto. Auki en pidä, koska ovat muuten tiellä koko ajan.

Miksi sitten pidät pitkiä hiuksia, jos et voi pitää niitä auki tai käyttää juuri mitään kampauksia? Tämä tuntuu näin lyhythiuksiselta jotenkin hassulta. Eikö olisi parempi leikata hiukset sellaiseen pituuteen, että ne eivät olisi tiellä ja niitä voisi laittaa monella eri tavalla?

Vierailija
34/46 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joillekin naisille sopii lyhyet hiukset, mutta kananpersetukka ei kenellekään.

Oma akka leikkasi kananperseen ja on ihan hirveän näköinen, sillä nyt on ollut viime vuosina muutenkin kustapäässä.

Vierailija
35/46 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

linkatkaa kuva siitä kananpersetukasta!

Vierailija
36/46 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

linkatkaa kuva siitä kananpersetukasta!

Koska googlettaminen on ylivoimaista? http://www.haarforum.de/gallery/files/9626-2243548865_f2849d0070_o.jpg

Lyhyissä hiuksissa ei ole mitään vikaa, kananperse on tuo, että hiukset ovat takaa lyhyemmät kuin sivulta ja ne pörrötetään sieltä pystyyn. Oli muotia joskus 1990-2000-luvun taitteessa erityisesti (aika monella tyylitietoisella lukiokaverillani oli tuo kampaus), mutta on sieltä jäänyt elämään. 

Vierailija
37/46 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein kauhein näky on punaiseksi värjätty kananpersetukka lihavalla paksuniskaisella suomitanttralla.

Vierailija
38/46 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ap luule, että lyhyt tukka on yhtä kuin kananperse? Kananperse on karmaiseva eikä sovi kenellekään, mutta joku muu lyhyt malli voi olla nätti. Esim. klassinen polkka tai long bob ovat tosi kauniita. 

Vierailija
39/46 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on lyhyet hiukset (klassinen polkka) ja mun mies tykkää siitä. Tai tykläisi varmaan pitkistäkin, mutta ei mitenkään toivo mun kasvattavan. Ja muuten hän on aika "tarkka" naisten ulkonäöstä, pitää hyvin kauniista naisista mutta hiuksilka ei hänelle kuulemma ole väliä.

ei luoja tästä jotenki oikein paistaa se "minä leikkasin lyhyeksi ja minun mieheni tykkää koska olen aina kaunis !!!!!!!1111" - epätoivosuus.  Jopa niin paljon että oli ihan pakko kommentoida :D 

Vierailija
40/46 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Long bob EI ole lyhyt malli...