Mitä mieltä tästä mekosta ????
Eli kesällä olisi hääjuhliin meno. oon etsiny ihan hulluna jotain kivaa päällepantava ja nyt vihdoin löysin. Mut onks tää liian tavallinen/ räikeä/ epäsopiva häihin?? Mielipiteitä kaivataan!!! Kiitos :)
http://www.zalando.fi/eucalyptus-regina-paitamekko-punainen-eu121c012-g11.html
mun mielestä tää on niiiiiiin söpö.....vielä jotkut ihanat korkkarit niin nam... :D
Kommentit (16)
Ei kirkkaanpunaista häihin, ettet halua tiedottaa siitä, että olet pannut sulhasen kanssa!
Huoh, kun ihmiset oppisivat jotain pukukoodeista...
No tuskinpa kukaan niin ajattelis kun kyse on veljeni häistä :))
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 10:56"]
Ei kirkkaanpunaista häihin, ettet halua tiedottaa siitä, että olet pannut sulhasen kanssa!
Huoh, kun ihmiset oppisivat jotain pukukoodeista...
[/quote]
ei tällaisia koodeja ole ollut enää vuosikausiin, ehkä jossain perähikiällä mutta ei muuten. Mustissakin ihmiset tulee paljon häihin, lisänä värikäs huivi tms. eihän miehetkään saisi tulla kesähäihin mustassa puvussa =) ja kas kun niillä ei ole kuin se yksi puku jossa mennään häihin ja hautajaisiin.
Tosi kiva. Mun äidillä oli tuollainen joskus 80-luvulla, ilman tuota rusettia. Laittaisin valkoiset asusteet vaikka tuo rusetti musta onkin. Korkkarit, laukku ja hiuskoriste. Helmetkin sopisi hyvin.
ihan kiva, laita vaan! itse en kehtaisi lyhyyden ja tissivaon takia mutta jos sinä kehtaat niin hyvä.
60 luvun mekko. Sopii rohkealle:)Ihan kiva
Oikein nätti mekko, sopii hyvin kesähäihin. Mielestäni juuri sopiva, sillä vaikka onkin kaula-aukkoa, on sitten vastapainoksi sopivasti helman pituutta ja olkapäät peitetty.
Kiva on!
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 11:00"]
ihan kiva, laita vaan! itse en kehtaisi lyhyyden ja tissivaon takia mutta jos sinä kehtaat niin hyvä.
[/quote]
Eihän tuo ole lyhyttä nähnytkään? Mutta mielestäni aika arkisen näköinen.
http://www.zalando.fi/swing-juhlamekko-musta-sg721c006-850.html
toinen vaihtoehto olis tämä. Mut ehkä liian "väritön" .
Kesä ku kuitenkin on, niin olis lupaa käyttää värejäkin :D
Voi apua, ihan oikeasti! Alkaa tuntua koko ajan vahvemmalta, että en halua pitää häätilaisuutta, vaan ihan ihan vaikka intiimin vihkimisen ulkomailla. Toisaalta onneksi ei ole pelkoa siitä, että kukaan lähipiiristäni onnistuisi pukeutumaan noin mauttomasti. "Kivan" näköisiä kuviakin tulee häistä...
No tuohan on kuin karamelli. Mikä ettei, laita vaan, vaikka musta tuo vois olla lyhyempikin.
Kauniita mekkoja. Minä päätyisin ehkä mustavalkoiseen.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 11:07"]
Voi apua, ihan oikeasti! Alkaa tuntua koko ajan vahvemmalta, että en halua pitää häätilaisuutta, vaan ihan ihan vaikka intiimin vihkimisen ulkomailla. Toisaalta onneksi ei ole pelkoa siitä, että kukaan lähipiiristäni onnistuisi pukeutumaan noin mauttomasti. "Kivan" näköisiä kuviakin tulee häistä...
[/quote]
no mikähän sun mielikuva on sitten "täydellisestä" pukeutumisesta häihin??
Valkoinen paita ja musta hame? Ruskeat sukkahousut ja matalat kengät?? Joku mummotyyli??
Kyse on nuorien ihmisten häistä. Alle 30. Missä on suurinosa nuoria. Voin lyödä vetoa, ettei ole yhtäkään kellä olis joku pitkä iltapuku :D
Mut kerro ihmeessä????
Molemmat tosi kivoja mekkoja. Toisin kuin tuo vihreä alusasumekki tuosaa toisess a ketjussa
Aika antava, olisit tosi Sexy. 60-luvun tyyliin.
sophia Loren