Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystäväni on ollut kahdesti kihloissa ja kerran naimisiissa

Vierailija
28.04.2014 |

Nyt kuvittelee, että minä kihlaan hänet. En voi käsittää. Ei tule tapahtumaan.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kauanko ootte seurustelleet?

Vierailija
2/38 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 11:00"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 10:58"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 10:51"]

Jos muutat mielesi muista yksi tärkeä sana - "avioehto".

[/quote]

Avioehto on just hyvä asia kuvaamaan koko avioliittoinstituution turhuutta. Sitoudutaan, mutta ei oikeasti kuitenkaan sitouduta käytännössä mitenkään.
Miksi nähdä kaikki se vaiva? Miksei voi vain jatkaa avopuolisoina?

[/quote]

Samaa mieltä. Sitoudutaan, mutta sillai leikisti vaan.

Jos puolisoon ei oikeasti luoteta, myös talousseikoissa, pitäisi pysyä avoliitossa. Tai seksisuhdehan tuollainen yhdessäolo käytännössä enemmän on.

T. Miesnäkökulma.

[/quote]

Avioehtohan on vain sellainen pikku muodollisuus, joka tehdään että lakimiehillä olisi töitä. Ei sillä oikeasti mitään merkitystä ole, kun avioparihan vannoo kuitenkin ikuisesti olevansa uskollisia ja rakastavansa myötä ja ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 09:39"]

Ap on järjissään, tuollainen nainen on tyyppiä, tänään tätä ja huomenna tota, ailahtelevainen ja päätäntäkyvytön. Tuollainen hakee vain hyväksyntää ja käytttää toista hyväkseen.

Minulla on kekemusta vastaavasta horosta, jos olisin tiennyt asiasta, niin en olisi edes aloittanut suhdetta ja niin vain tilanne meni, että nainen petti ja meni jälleen kihloihin. Nykyisinkin vielä sinkku ja kaikella todennäköisyydellä tulee olemaan katkera vanhapiika.

[/quote]Katkera taidat olla itsekin? Pata kattilaa jne.

Vierailija
4/38 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ilmeisesti olettaa, että erot on lähtöisin tyttoystävästä, jolla on ollut ihanat miehet, mutta joihin on vaan kyllästynyt. Totuus saattaa olla monitahoisempi, erityisesti nuorena sitä hairahtuu kaikenmaailman hiihtäjiin. Mutta kannattaa tosiaan kertoa sille tyttöystävälle, että mitään sitoutumista ei sinun puoleltasi ole luvassa. Vai olisikohan kuitenkin sinun puoleltasi kyseessä sitoutumiskammo?

Vierailija
5/38 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa ap:n puolelta tekosyyltä vedättää naista luulemaan, että kyseessä on vakava suhde myös ap:n puolelta. Avoimuutta kehiin, ei ketään saa vedättää ja luottamusta pettää tuolla tavalla. Jos asia on tyttöystävälle ok (eli että kyseessä on vain väliaikainen seksisuhde sitä oikeaa odotellessa), niin sitten tietysti kaikki on kunnossa.

Kuinkahan monen muun kanssa ap on leikkinyt tällaista leikkiä (aina sitä joku vika löytyy naisesta kun oikein etsii).

Vierailija
6/38 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kuin mun tausta. Ensimmäinen kihlaus (ja avoliitto) päättyivät siihen, että 'miehen' vuoden jatkunut pettäminen tuli ilmi. Toinen kihlaus tapahtui ylipäänsä kauhealla kiireellä ja oli suuri show (ilotulitukset yms.), mutta tunsin kuitenkin, ettei suunta ole oikea (en vaan kehdannut kieltäytyä tuossa tilanteessa). Parin viikon kihlauksen jälkeen otin eron, eli naimisiin ei ehditty kummassakaan tapauksessa.

Kolmannen kanssa ehdin sitten naimisiinkin saakka ja yhteistä taivalta on takana jo yli vuosikymmen. Eikä loppua onneksi näy. Että ehkä mä sittenkin olin vaimomateriaalia, mutta ne edelliset miehet ei olleet aviomiesmateriaalia..?

Ap:lle kyllä suosittelen eroa - kunnioitus on parisuhteen kulmakivi ja sinulta se näyttää puuttuvan täysin. Samoin luottamus.

Vierailija
7/38 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 09:14"]

Nyt kuvittelee, että minä kihlaan hänet. En voi käsittää. Ei tule tapahtumaan.

[/quote]

Sääliksi käy. Ajattelin. Sitten luin loppuun ja huomasin että oletkin järjissäsi.

Vierailija
8/38 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkohan tuolla "tytöllä" on ikää?

Itse olisin enemmän huolissani 40-vuotiaasta, jolla ei ole mitään kokemusta parisuhteesta... Kuten ehkä sinusta.

Vierailija
9/38 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käyttäisi aikaa tuohon naiseen. Ei selvästikään omaa arvostelukykyä.

Ei jatkoon.

Vierailija
10/38 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs rupesit alunperinkään sen kaa seurustelemaan

Vierailija
11/38 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

>2014

>Ei pane vain neitsyitä

Kuinka tyhmä mies voi olla.

Vierailija
12/38 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä minkä ikäinen tyttöystäväsi on, mutta itse olen 40+ ja olen ollut kahdesti kihloissa, toinen kihlaus johti pitkään avioliittoon (kylläkin myös eroon). En pidä itseäni lumppuna tai ihmisenä jolla olisi erityisen huono arvostelukyky tms. Molempien kumppaneitteni kanssa edelleen erittäin hyvissä väleissä vieläkin :) Tuntuu pahalta tyttöystäväsi puolesta kun vaikuttaa vahvasti siltä että häpeät hänen elettyä elämää. Miksi olette yhdessä?

Vierailija
13/38 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa ihan järkimiehelle, kunhan muistaisi kertoa tyttikselle missä mennään.

Itse olen ollut kolmesti kihloissa - parista viikosta pariin kuukauteen. Tämä johtuu siitä että nuorena olin TYHMÄ. En siis vaan raaskinut sanoa "EI". Yleensä olin siis ajelehtimassa pois suhteesta - sitoutumiskammoinen ja vapaa sielu kun olen - ja mies siinä vaiheessa teki viimeiset epätoivoiset yritykset sitouttaa minua itseensä.

Nyt kun ikää on jo paljonkin, minua on kosaistu tähän mennessä se kuusi kertaa. Onneksi nykyään osaan sanoa jämäkästi että ei tule tapahtumaan. Viimeksi viikko sitten nykyinen ehdotti että ostaa mulle talon ja muutetaan yhteen  - EI!

Vierailija
14/38 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään haluaisi "virallistaa" mitään parisuhteita. Olen yhdessä kumppanini kanssa, koska rakastan häntä. En tarvitse mitään sormuksia ja papereita, jotka todistavat vain muille, että olemme tosissamme. Eikä sekään enää nykyään todista yhtään mitään.

Samalla minulla taitaa olla tietynlainen sitoutumiskammo, koska olen liian monta kertaa nähnyt, kuinka suhde alkaa mennä päin helvettiä, kun häät on pidetty. Pahimmat tapaukset ovat olleet juuri niitä, jotka ovat olleet ensin useamman vuoden seurustelusuhteessa. En halua suhteeseeni mitään taakkaa. Eikä sillä pitäisi nykymaailmassa olla rahallisestikaan merkitystä. Me tienaamme molemmat omat rahamme ja niistä jaamme ihan tasapuolisesti kulut.

Vierailija
15/38 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpäs olenkin mennyt kahdesti avioon mutta kihloihin vain kerran.

Vierailija
16/38 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n tyttöystävästä tulee mieleen yksi v.87 syntynyt ystäväni. Hän on aina "niin rakastunut" ja hirmu valitus sulhasesta, jos ei ole viimeistään 3kk seurustelun alkaessa kihloissa. Kihloissa hän on ollut enemmän "kun laki sallii" en oikeasti muista kuinka monen kanssa, luku on lähempänä kymmentä. (ensimmäisen kerran taisi menn "kihloihin" 15-vuotiaana) Naimisissa kahdesti ja nyt suunnittelilla kolmannet. Miksi aina niin kiire? Mikä siinä kihloissa/häissä on niin hienoa, että on "pakko" päästä kihloihin/naimisiin? En ymmärrä ja olen 29v nainen, ollut parisuhteessa jo yli 10-vuotta, mutta en ole edes kihloissa, sillä en koe tarvetta moiseen. Itse rakastan puolisoani ihan yhtä paljon, oli sormus vasemmassa nimettömässä tai ei. :) Ehkä joskus häät, kunhan tässä eka vähän tutustuu.. ;) Ja jos häät, niin sitten jotain kunnollista eikä pikavihkimiset ja jatkot vanhempien/kaverin takapihalla noutopizzaa syöden ja kaljaa juoden.. Toki kukin tavallaan.. Mutta en ymmärrä.. 

Vierailija
17/38 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 10:42"]

Avioeronnut ihminen osoittaa joko:

- Arviointikyvyttömyyttä tai naiiviuutta, jos hänet on jätetty tai hän on itse kyllästynyt puolisoonsa. Ei tarvitse kovin suurta mielikuvitusta tai maailman seuraamista nähdäkseen, ettei mikään alkuhuuma kannattele kuin max muutaman vuoden.

TAI

- Epäluotettavuutta. Kyllä minä suhtaudun vaikkapa työelämässä tai ystävyydessä lähtökohtaisesti epäluuloisesti ihmiseen, joka on pettänyt suurimman lupauksen, jonka meidän yhteiskuntamme tuntee (rakastatko myötä ja vastoinkäymisissä). Miksi tällaiseen ihmiseen voisi luottaa pikkuasioissa, jos ei voi isoissakaan?

Suurin osa eroista varmasti perustuu oikeasti siihen, että halutaan kokea uutta ja nussia ristiin rastiin. Näitä sinäsä aivan luonnollisia asioita yritetään perustella jollain pseudo-tunteellisilla syillä, kuten "kasvoimme erilleen", "ei ollut yhteistä aikaa", "huomasimme että suhteessamme ei ole arvostusta", vaikka rehellistä olisi vain sanoa "olen ihminen, eli elukka joka haluaa panna eri lajitovereita niin paljon kuin minun on mahdollista".

Esim. puolison sairastumisen takia eronneet tai narsistien kanssa naimisiin menneet ovat asias erikseen.

[/quote]Mustavalkoisuuden huipentuma =D Ei ne avioliitot valitettavasti aina kestä EIKÄ TODELLA OLE AINA NAISEN SYY!!!!!

Vierailija
18/38 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran naimisissa, aloitin suhteen 16- vuotiaana ja se oli ensimmäiseni. Olin liian nuori.

Kerran kihloissa, oli hyvä mies mutta huomasin että emme sopineet yhteen. Seksi lakkasi, halusin päästää hänet vapaaksi löytämään oikeamman ihmisen.

Lisäksi kaksi avoliittoa, toinen päättyi pettämiseen ja henkiseen väkivaltaan.

Nykyinen kumppanini haluaa kihlata kihlata minut, ihanaa... sillä hän on ensimmäinen ihminen jonka kanssa oikeasti sovin yhteen. Olen myöskin oppinut omista virheistäni ja osaan nyt olla hyvä kumppani. On mahtavaa olla suhteessa jossa kumpikin oikein kilpailee miten olla hyvä toiselle.

En ymmärrä miksi ap on tässä suhteessaan jos pitää toista jotenkin huonona, kuulostaa typerältä. Maailmassa kun on ihmisiä jotka eivät ole kokeneet suhteita, jos sellaisen kerran haluaa.

Vierailija
19/38 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin enemmän huolissani, ettei sen ikäisellä naisella olisi mitään historiaa kenenkaan kanssa !!!

Vierailija
20/38 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 09:28"]Ymmärrän sua oikein hyvin näin miehenä. En minäkään tuolla taustalla suunnittelisi ainakaan kihlausta ja häitä, vaan enemmän seksisuhteen puolelle menisi ko. naisen kanssa vahvasti. Kyllä vaimomatsku on aina erikseen.

[/quote]

No näin miehenä minä en ymmärrä. Mitä vitun väliä menneisyydellä on? Minä elän nykyisyydessä ja kohti tulevaisuutta, ja sinne menneet avioliitot eivät vaikuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan