Kerrostalossa asuvat, huudatteko riidellessänne?
Vai pystyttekö hillitä äänenkäyttöänne riitatilanteessa, vaikka tekisi mieli huutaa?
Kommentit (7)
Pakko on välillä päästellä paineita. Sorry vaan naapurit.
Olen kasvanut isossa maalaistalossa ja oon kovaääninen ja enpä minä hillitse jos sille päälle satun. Eli asun kerrostalossa, en edes tiedä minkänäköinen asuu alapuolella, mies kuitenkin.
En huuda ikinä, eli ei riipu asumismuodosta. Ei me miehen kanssa edes riidellä, jotain pieniä erimielisyyksiä joskus on ja niistä selvitään puhumalla.
Me ei huudeta, mutta se ei johdu kerrostalosta. Ei ole tarvetta huutaa, puhuminen riittää. Toki joskus riidellään, mutta huutaminen ei kuulu meidän tapoihin.
Asun yksin, mutta naapurin akalle ja hänen miehelleen tekisi kyllä mieli karjaista oikein kunnolla seinän takaa pari valittua sanaa muiden ihmisten huomioimisesta. Kello ei ehdi seitsemää lyödä, kun tämä akka aloittaa nalkutuksensa ties mistä pöytäliinan hapsun väärästä asennosta ja tossukka-ukkoaan komentaa jatkuvasti. Tajuaisi mies nostaa kytkintä, niin saisi naapuritkin taloon rauhan...
Joskus tulee lapsille huudettua kun ne ei tottele sen kahdeksannenkaan kerran jälkeen. Miehelle en ole huutanut kuin kerran (raskausajan ulkopuolella...)