Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä mitä haluan

Vierailija
27.04.2014 |

Olen miespuolinen henkilö ja en tiedä mitä haluan elämästä. En osaa päättää elääkö yksin vai hankinko perheen. Mitä minun kuuluisi tehdä? Tuntuu, että olen ihan hukassa ja elämä tuntuu tyhjältä.

Työt ja harrastukset saa ajan kulumaan, mutta en koe olevani onnellinen. En tiedä onko parisuhde tähän keino vai pilaanko vaan toisenkin elämän.

Tuntuu kun olen kävelevä aivoton zombie kuluttamassa aikaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kaikkea tarvitse valmiiksi suunnitella. Voithan tapailla miellyttävältä tuntuvia henkilöitä ja miettiä samalla sopiiko vakava suhde sinulle. Jos kumppani on sopiva, voi suhteen jatkaminen ja perheen perustaminen tuntua itsestään selvyyksiltä. Kokeilemalla ei menetä mitään.

Vierailija
2/3 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan nyt vanhaa ketjua, mutta tuskin se haittaa.

Minulla myös samoja tuntemuksia. Olen löytänyt ihanan ihmisen elämääni ja tiedän vain sen, että hänen kanssaan haluan olla ja jakaa elämäni. Muuten onkin sitten vähän vaikeampaa. En tiedä vielä haluanko koskaan lapsia. En tiedä haluanko millaisen kodin tulevaisuudessa. Nämä asiat erityisesti ovat pinnalla, koska ystäväni ja ikäiseni ihmiset alkavat perustaa perhettä ja ostaa omia asuntoja.

En oikein edes uskalla haluta mitään elämältä, koska kokemukseni mukaan elämä ei mene niin kuin haluaisin. Tuntuu siis turhalta haluta mitään. Elämä tuottanut niin monet pettymykset, etten pysty enää luottamaan siihen, että elämä kantaa. Minun kokemukseni ovat päinvastaisia. Silloin kun olen tehnyt asioiden eteen jotain ("itsestä se on kiinni!!") niin elämä tulee ja vie maton jalkojen alta. Mistä ihmeestä saisin jonkunlaista turvallisuuden tunnetta elämääni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmasti klisee että kun saa sen oman lapsen ensi kertaa syliin tietää että se on juuri se mitä on aina halunnut, vaikka ei ole sitä tiennyt. Se on täysin totta. Toivottavasti löydät kumppanin itsellesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi