Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytin täysin luomusti

Vierailija
27.04.2014 |

Entä sinä?

Kommentit (202)

Vierailija
41/202 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. Ja entä sitten? Synnytykset voivat olla samankin henkilön kohdalla aivan erilaisia. Ihan turhaa brassailua.

Vierailija
42/202 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa kanssa synnyttää mahdollisimman vähillä lääkityksillä! Esikoisen kanssa sain epiduraalin ja kohdunkaulanpuudutteen lisäksi ilokaasua. Epiduraali on mulle sellainen, että en mielelläni ottaisi nyt toisen lapsen synnytykseen ollenkaan (tosin menen tilanteen mukaan! En sano ehdotonta eitä sillekään..) Epiduraalista tuli mulle tosi lamaantunut ja avuton olo kun ei saanut liikkua tai käydä vessassa yms :/

Miten sulla Ap sujui synnytyksessä se ns. "henkinen puoli"? Mun mielestä psyyke oli kovemmilla kuin kroppa synnytyksessä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/202 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen synnyttänyt kaksi lasta täysin luomusti. Pistinkö paremmaksi? Olisin kyllä ottanut helpotusta, mutta en ehtinyt ja kun homma oli jo käynnissä, en enää ajatellut muuta kuin sitä. Nyt luomut ovat jo teinejä.

Vierailija
44/202 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa naiset vaan kaikki kipulääkkeet mitä haluatte. Sanokaa sitten vaikka synnytyksen jälkeen että luomuna mentiin. Ei sitä kukaan tiedä mitä siellä suljettujen ovien takana tapahtuu. :)

Vierailija
45/202 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikkaamisen puudutteesta en kieltäytynyt, mutta jälkisupistuksiinkaan en ota särkylääkettä. Ap

Vierailija
46/202 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmesti.

Vierailija
47/202 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva juttu. Samoin luomuna meni, tosin siksi että juuri ja juuri ehdittiin sairaalaan.

Vierailija
48/202 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon murtanu käteni aivan luomusti.

Vierailija
49/202 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 20:48"]

Tikkaamisen puudutteesta en kieltäytynyt, mutta jälkisupistuksiinkaan en ota särkylääkettä. Ap

[/quote]

Mulla ei ole tarvinnut onneksi kummassakaan synnytyksessä laittaa tikin tikkiä :) Tuo on kans yksi asia, mihin ei aina itse voi vaikuttaa. 

-nelonen-

Vierailija
50/202 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomusti tottakai vaikka sairaalassa. En tajua naisia jotka kehittelevät synnytyksistä jotain ihmejuttuja, normaaleista siis.

Niin luonnollinen juttu, moni tekee siitä ihmeellisen uroteon. Tottakai synnytys on hieno kokemus ja lapsi ihme ja ihana, mutta synnytys vain yksi pikku juttu, eiu siitä ihmeempiä tarinoita saa aikaseksi, tämmönen tavallinen synnyttäjä ainakaan. Helpompaa on varmasti kuin vaikka hammaslääkäri tai päivä intissä!!

Vierailija
51/202 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin päättänyt välttää kaikkia lääkkeitä, koska ne eivät ole hyväksi - ei siihen kipuun kuole. Ja olen tyytyväinen lopputulokseen! Huusin kyllä kuin palosireeni, mutta se ei ole tai ollut mun ongelma :D

Ap

Vierailija
52/202 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa sain epiduraalin, kaksi seuraavaa ilman lääkityksiä.

Vierailija
53/202 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisen synnytyksen katsot luomusynnytykseksi? Ilman mitään kivunlievitystä? Ilman epiduraalia? Olen synnyttänyt viisi kertaa ilman epiduraalia, ilokaasua kyllä annettiin.

Syy ei kyllä ollut mikään muu kuin se, että kaikki synnytykseni ovat aina edenneet niin nopeaan tahtiin, että ei ole ehditty antaa mitään ihmeempiä lievityksiä.

Vierailija
54/202 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en synnyttänyt luomuna, oli kaksi panadolia otettu kotona ja väliliha puudutettiin ja leikattiin. ja synnytin sairaalassa selinmakuulla. saanko silti mitalin?

Vierailija
55/202 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin luomulla sitä, että mitään aineita ei ollut käytössä, eikä kalvoja puhkaistu tms. Muutaman pähkinän ja rusinan söin kun vielä pystyin supistusten välissä.

Ap

Vierailija
56/202 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En synnyttänyt luomuna, vaikka todellakin olin menossa tekemään luomusynnytystä. Puukko pelasti lapsen ja minut, luomuna + sitten epuduraalilla + muilla kärvisteltiin yli vuorokausi. Ilman leikkausta emme olisi tässä kumpikaan.

Ap aloitus oli minusta hyvin provokatiivinen ja nuo mitaliko pitäisi antaa -vastaukset ovat aivan odotettuja.

Vierailija
57/202 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Otin Panadolin. Ei se ollutkaan luomusynnytys, vaikka mies meinasi joutua kätilöksi.

Vierailija
58/202 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 20:49"]

Mä oon murtanu käteni aivan luomusti.

[/quote]

Sama! Voi sitä tuskan määrää.

Vierailija
59/202 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin luonnollinen juttu, moni tekee siitä ihmeellisen uroteon. Tottakai synnytys on hieno kokemus ja lapsi ihme ja ihana, mutta synnytys vain yksi pikku juttu, eiu siitä ihmeempiä tarinoita saa aikaseksi, tämmönen tavallinen synnyttäjä ainakaan. Helpompaa on varmasti kuin vaikka hammaslääkäri tai päivä intissä!!

siis täh? Onko sulla mitään käsitystä siitä kuinka helppoa intissä keskimäärin on. Toki jos synnytyksesi oli jotain mitä voi verrata lyhyeen juoksulenkkiin, odotteluun, syömiseen, kahvilla käymiseen ja parin kilometrin kävelyyn (esimerkkipäivänä siis intissä käydään aamulenkillä, odotellaan asiaa x, syödään ja ollaan sulkeisissa ja ilta vietetään sotkussa...). Toki yksittäiset päivät voivat rankempiakin olla, mutta pääosa päivistä suurimmalla osalla on helpompia kuin vaikka ravintolatyöntekijällä. Itse siis olen käynyt intin ja tehnyt töitä ravintolassa...

Vierailija
60/202 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön myös luomukasviksia ja - lihaa. Entä sinä? Mikä siinä luomussa on niin provokatiivista?! Blääh.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän