Uskotko että onnistut tässä toisessa liitossasi?
Kommentit (4)
Saankohan mäkin vastata, vaikka olenkin se kymmenen vuotta nuorempi toinen vaimo?! Ollaan oltu nyt yhdessä n. 6 vuotta ja saatu yksi yhteinen lapsi (miehellä entuudestaan kaksi). Niin perseestä on molempien mielestä exän kanssa tappelu ja kakaroiden laahaaminen exän luota meille, toiseen "kotiin" aina illaksi kerrallaan, että teemme kaikkemme, että tämä liitto ainakin kestäisi, eikä tuollaista joutuisi kestämään tämän enempää. Suosittelen lämpimästi harkitsemaan tarkoin kenen kanssa ja milloin niitä lapsia teette!
En uskoisi jos ryhtyisin toiselle kierrokselle. Ei sitä tilastotkaan tue. Jos ero on tapa ratkaista asiat, se on.
On se vaikeaa välillä tämä yhteiselo. Mutta ydinperhettä ei kannata rikkoa, vaalimme ja yritämme. Toisinaan on upeaa ja ihanaa. Toisinaan kaikkea muuta.
Meilläkin minä olen se nuorempi vaimo ja aivan valmis lähtemään. Minä olen vasta 35v ja mies kohta 50v ja se näkyy, tuntuu ja kuulu. Vielä 10v sitten mies oli nuorekas ja menevä ja harrasti urheilua. Nyt se tuntuu nyhjöttävän veneellään kaikki päivät, on kaljuuntunut ja ukkoutunut. Jos ei olisi yhteisiä lapsia, olisin aikaa sitten lähtenyt. Kamala ajatella, että parin vuoden kuluttua mies todella on sen 50v ja ryhtyy odottamaan eläkepäiviä.
Saankohan mäkin vastata, vaikka olenkin se kymmenen vuotta nuorempi toinen vaimo?! Ollaan oltu nyt yhdessä n. 6 vuotta ja saatu yksi yhteinen lapsi (miehellä entuudestaan kaksi). Niin perseestä on molempien mielestä exän kanssa tappelu ja kakaroiden laahaaminen exän luota meille, toiseen "kotiin" aina illaksi kerrallaan, että teemme kaikkemme, että tämä liitto ainakin kestäisi, eikä tuollaista joutuisi kestämään tämän enempää. Suosittelen lämpimästi harkitsemaan tarkoin kenen kanssa ja milloin niitä lapsia teette!