Miten nopeasti heräämisen jälkeen syöt aamupalan/ensimmäisen ateriasi?
Mulla menee yleensä reilu tunti. Ekana heräilen ja teen vähän kotihommia. Sitten istahdan rauhoittumaan keittiönpöydän ääreen. ;-)
Kommentit (23)
Ensin aamutoimet, sitten aamupala. N. 15- 20 min menee.
n. 10-15 minuuttia, mitä siinä nyt menee kun suihkussa käy ja kahvit keittelee
Jos ei mustaa kahvia laske ateriaksi, niin kuusi tuntia
Mää en saa ennenkun n 1,5 h on kulunut mitään mitä pitää pureskella, niin alas.
Heti kun kahvi on valunut. Ja se kahvi napsautetaan päälle heti kun on silmät auki. Sama pätee arkeen, lomiin ja viikonloppuihin. (Toki kellonaika sitten vaihtelee näiden mukaan!) Minusta olisi kaamea ajatus tehdä ensin kotihommia ja saada vasta sitten aamiaista!
Herään 6-7. Teen eväsleivän tai ostan matkalta pernapiirakan ja syön duunissa 9-10 ja aamulatteani särpiessä.
Viikonloppuisin herään 7-8 ja syömme ison aamiaisen noin klo 10 koko perhe. Leikki-ikäinen lapsi mukaanluettuna.
Sama kuin ylempi. Tosin jos miesystävä on paikalla, juomme ekana kahvia ja rakastelemme ja sitten kunnon aamiainen.
Arkisin kello soi 4.30.
Puuro ja kahvi kitaan heti kun olen ne valmistanut, eli n klo 4.45.
Heräämme miehen kanssa seitsemältä joka aamu, minä menen suihkuun, mies laittaa kahvin ja leivät valmiiksi... 7:15 eli varmaan vartti heräämisestä olen aamiaispöydässä. Puoli tuntia siitä olemme jo työmatkalla.
Niin pian kuin mahdollista. Yleensä laitan kahvin tulemaan ja surautan smoothien, sitten käyn suihkussa ja syön aamiaisen heti. Menisköhän tuossa max vartti?
Viikonloppuisin herään 7 jälkeen vasta, keitän kahvit itsellleni ja odotan että muut herää n tuntia myöhemmin.
Jos on iltavuoro herään seitsemältä aamulla, ja syön sitten päivällisen töissä neljältä.
6 tuntia. Kaksi kuppia maitokahvia heti herättyä klo 6, syötävää klo 12 (lounas siis).
Jos urheilen aamulla niin tuntia ennen treenejä pakotan itseni syömään esim. 2 munaa tai rahkaa. Mutta nälkä ei ole.
Aamupalaa syön vain hotellissa yöpyessäni ja silloin pitkän kaavan kautta.
4-6 tuntia. Ruoka ei vaan maistu heti herättyä, ei ole koskaan maistunut.
Arkena 5-7 tuntia, ennen kuin syön tai juon mitään vettä tuhdimpaa, päivästä riippuen. Vapaapäivinä juon kahvia tunnin sisällä heräämisestä, mutta syön vasta muutaman tunnin kuluttua.
Herään n. 7 aikaan ja ekan kerran syön siinä 13-14 aikaan. Juon kyllä aamulla kahvia ja vetta runsaasti. Tänään söin ensimmäisen kerran vasta klo 19 ja heräsin klo10. syön 2 kertaa päivässä.
Juon, sillä verensokeri on todella alhaalla. Noin tunnin päästä juomisesta pystyn syödä ilman että etoo
Heti kun herään keitän kahvit, mutta syödä en pysty pariin tuntiin yleensä. Monesti teen lapselle puuron aamulla ja sitten kun hänellä on lounas aika syön hänen kanssaan ensimmäisen ruoan. Joskus olen syönyt aamupuuroakin, mutta yleensä kaikki vain ällöttää aamusta, en tiedä mistä se johtuu.
Laitan illalla vaatteet valmiiks, ja puen , syön , harjaan hampaat, pakkaan repun, lähden
Menee yleensä puoli tuntia, koska ennen aamupalaa on ruokittava koirat, puettava ja pestävä hampaat jne ja käytettävä koirat aamulenkillä - niillä on kova hätä ruuan ja yön jäljiltä jo.