Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vegemesta Helsingissä

Vierailija
27.04.2014 |

Osaisiko joku kertoa, onko Helsingissä toimivaa Vegemestaa? Netistä ei asia selvene. Miten tuollainen paikka ei panosta tiedottamiseen toiminnastaan. Asiakkaita ilmeisesti riittää muutenkin tai niitä ei haluta.

minulle kelpaisi kyllä jokin muukin hyviä kasvishampurilaisia myyvä paikka. Onkohan niitä pääkaupungissa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaasankadulla Kalliossa ei ole enää vegemestaa, se oli se "aito ja alkuperäinen". Vaasankadulla on kuitenkin Soi soi ja Just vege, jotka myy molemmat vegehampurilaisia. Myös Fafas kannattaa ehdottomasti tsekata, jos falafel kiinnostaa - aivan omaa luokkaansa!

Vierailija
2/9 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaasankadun Vegemesta on ainakin lopettanut, mutta samalta kadulta (toiselta puolelta katua) löytyy Soi Soi -niminen ravintola, joka on käsittääkseni Vegemestan jatkaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegemesta on hirveä paikka, joka ei kunnioita työntekijöitään. Melkein joka ravintolasta Helsingissä, jossa myydään hampurilaisia, saa myös kasvishampurilaisen.

En ymmärrä muutenkaan miksi noissa "eettisissä" paikoissa on työntekijöiden asiat niin huonolla tolalla. Samaa olen kuullut Ruohonjuuresta, Ekolosta ja Punnitse & Säästästäkin.

Vierailija
4/9 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 jatkaa, että Vaasankadulla on myös Street Gastro, josta saa ihanaa kasvistäytteistä (ja aika hampurilaistyyppistä) leipää!

Vierailija
5/9 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin pikkuroban Vegemesta on lopettanu.

Vierailija
6/9 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 12:29"]Vegemesta on hirveä paikka, joka ei kunnioita työntekijöitään. Melkein joka ravintolasta Helsingissä, jossa myydään hampurilaisia, saa myös kasvishampurilaisen.

En ymmärrä muutenkaan miksi noissa "eettisissä" paikoissa on työntekijöiden asiat niin huonolla tolalla. Samaa olen kuullut Ruohonjuuresta, Ekolosta ja Punnitse & Säästästäkin.

[/quote]

Tämä voi hyvin pitää paikkansa. Näin kerran Vegemestassa, kun nuori miespuolinen työntekijä sai aivan hirveän kohtauksen ja alkoi huutaa huonosta kohtelusta paikan omistajanaiselle (?). T: 3

Vierailija
7/9 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään tosi paljon niistä soisoin hampurilaisista, ja ne saa tosiaan vegaanisina.

Morrisonsista saa myös vegehampurilaisen, mutta siinä on maitoa ja kananmunaa, ja se on melkein ällörasvainen.

Vierailija
8/9 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegemesta on ilmeisesti siirtynyt Jyväskylään. Kannattaako poiketa ohiajomatkalla? Kiitos muista vinkeistä. Soi soi, Just Vege, Street Gastro ja Fafa's pitää tsekata.

Vierailija
9/9 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ihastunut Hakaniemen Sen Chay vegepaikkaan. On tullut aika laajasti syötyä eri annoksia eikä ainakaan toistaiseksi ole tullut pettymyksiä vastaan. Itse en ole edes kasvissyöjä mutta on tullut tuolla poikettua lounaalla usein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä