Naapuri käy suihkussa puolen yön jälkeen > vauva herää!
Ottaa niin päähän! Naapuri tekee kai jotain iltavuoroa ja tulee kotiin joskus puolenyön aikaan. Sitten siinä yhden maissa menee suihkuun.
EI siinä muuten mitään, mutta meidän makuuhuoneemme on SUORAAN naapurin suihkun vieressä!!! Järkyttävä kohina ja lorina alkaa kuulumaan, vauvakin herää eikä enää nukahda.
Normaalitilanteessahan tälläisestä ei saisi valittaa, mutta voinko nyt kun meillä tästä kärsii pieni lapsi?
Kommentit (53)
Lapsessa on kyllä jotain häikkää, jos tuollaiseen herää.
Vauvan vieressä saa räjäyttää seitsemän pommia ja huutaa täyttä huutoa eikä eväkään värähdä, jos on unessa.
Vaihtakaa vauvan sängyn paikkaa kauemmaksi.
Ihmisellä on oikeus käydä suihkussa milloin huvittaa...
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 11:16"]Ehdottomasti sanot asiasta naapurille, ei kenenkään tarvitse yöllä suihkussa lorottaa. Käyköön aamulla niin saa vauvakin nukkua.
[/quote]
Voi toki pyytää, mutta naapurin ei tarvitse totella.
Itse ainakin hikoilen töissä niin paljon ettei tulisi mieleenkään mennä nukkumaan ennen peseytymistä. Töissä ei kannata peseytyä, koska kuljen polkupyörällä työmatkat eli hikoilen siinäkin.
Naapuri voi olla töissä joissa esim hikoaa kovasti, tai joutuu siivoamaan toisten eritteitä.itse en tälläisista töistä halua mennä likaisena lakanoiden väliin..
Vastakertomus aiemmalle. Edelleenkin suihkussa saa käydä. Meinaat, että teidän vauvalla on suuremmat oikeudet kuin naapurille, heh.
Suomessa on rakentamisen laatu maailman surkeinta tasoa. Meilläkin kuuluu kun naapurissa soi puhelin tai hän ottaa hanasta vettä lasiin, suihkusta tai pesukoneen käytöstä puhumattakaan. Siis se kuuluu samalla tavalla kuin oltaisiin samassa huoneessa. Ärsyttää, mutta toisaalta ymmärrän etten voi kieltää naapuria ottamasta vettälasiin tai käyttämästä puhelintaan.
Oikeesti, hanki elämä! Taikka sitten, missä ihmeen yhteiskommuunissa asut jos suihku kuuluu noin hyvin? Muuta jonnekin muualle jos häiritsee naapurin suihkussa käynti. Voi Luoja! Tää on kyl provo, pakko olla
Eiköhän se naapurikin häiriinny silloin tällöin teidän vauvanne itkusta, mutta ei hänkään voi siitä valittaa, vaikka siitä kärsisikin hänen työntekonsa.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 11:15"]
Ottaa niin päähän! Naapuri tekee kai jotain iltavuoroa ja tulee kotiin joskus puolenyön aikaan. Sitten siinä yhden maissa menee suihkuun.
EI siinä muuten mitään, mutta meidän makuuhuoneemme on SUORAAN naapurin suihkun vieressä!!! Järkyttävä kohina ja lorina alkaa kuulumaan, vauvakin herää eikä enää nukahda.
Normaalitilanteessahan tälläisestä ei saisi valittaa, mutta voinko nyt kun meillä tästä kärsii pieni lapsi?
[/quote]
Kyllä se sinun lapsesi on sinun päänsärkysi, ei naapurin. Suihkussa saa käydä silloin kun haluaa, jos tulisit minulle asiasta piipittämään tekisin ilmoituksen kotirauhan rikkomisesta.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 11:16"]
Ehdottomasti sanot asiasta naapurille, ei kenenkään tarvitse yöllä suihkussa lorottaa. Käyköön aamulla niin saa vauvakin nukkua.
[/quote]
Lakanat säilyvät puhtaampina kun peseytyy ennen nukkumaan menoa. Ja voihan naapurilla olla kiire heti herättyään jonnekin, jolloin on hyvä ettei tarvitse alkaa pestä ja kuivata tukkaa.
Jospa se sun naapuri nussi juuri ja haluaa peseytyä heti? Ja kaveri myös? :D
Varmaan häntäkin häiritsee teidän elämä aamuisin. Se on kerrostaloelämää. Jospa vauvanne tottuisi elämän ääniin ja kasvaahan se.
Varmaan häntäkin häiritsee teidän elämä aamuisin. Se on kerrostaloelämää. Jospa vauvanne tottuisi elämän ääniin ja kasvaahan se.
Ei tuossa sinun vauvasi kärsi, vaan sinä, kun vauva ei nuku yöllä vaan sitten joskus myöhemmin. Vauvalle riittää, että vuorokaudessa tulee nukuttua riittävästi, vuorokaudenajalla on väliä vain vanhemmille.
Taitaa olla tämän päivän paskin provo, keksi ensi kerralla parempi, jookosta?!
Naapuri saattaa tehdä jotain työtä, jonka jälkeen on vaan pakko päästä suihkuun, eikä sitä voi kieltää.
Meillä oli kans suunnattoman herkkäuninen vauva yksivuotiasksi, joten ymmärrän hyvin sun tuskan. Pystyisitkö nukkumaan vaikka olkkarissa? Ei välttämättä tarttis edes paria kuukautta pidempää.
Mä olen ollut tehdastöissä, joissa oli tosi likainen. Töissä oli mulla kyllä suihku, mutta jos on esim. jossain metsässä töissä, siellä ei ole. Ei sitä sellaisena halua kyllä nukkumaan mennä. Ap:n pitää vaihtaa vauvan nukkumapaikkaa. Moni vuorotyöläinen ei saa nukuttua, kun lapset metelöivät päivisin, mutta sen kanssa on vain elettävä.
Ehdottomasti sanot asiasta naapurille, ei kenenkään tarvitse yöllä suihkussa lorottaa. Käyköön aamulla niin saa vauvakin nukkua.