Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin äsken tupakalla ja kuulin ilmastointiputkesta hau hau koiralta. Hevonen on luonut koiran. Edelleen, onko SDP:n arvoissa noudatettu raamattua ja onko Jumalaa olemassa vai onko se luçifer joka haluaa ottaa mielenvikaisen mielivallan mädällä mielellään? Mieli eli mentaliteetti on suun ja leuan alueella korvien välistä solisluuhun ja sen chacran sielunruoka on sininen chili joilla on erilaisia nimityksiä kuten Bee ja nyt en muista juuri lisää tuosta nimestä koska se ei kuulu sukuni sieluun. Ihmisellä on yksi sielu tai "kehittyneemmin" sanottuna DNA ja ihmisen kuuluu luontoa kunnioitettavasti vahvistaa sitä niillä lahjoilla jota maapallo on antanut meille yksilöllisesti ja me ei voida varastaa toisen sielua tai sielusta luonnollisia rikkauksia vaan meidän pitää vahvistaa niitä ja suomessa ei olla tehty niin. Sielustani ollaan varastettu hengellisyyden chacran rikkaus manipuloimalla minua ja sen seurauksesta Jumala ja Taivaan isä kasvatti minulle ihmiskunnan historian parhaimman suklaa cacao pavut. Kiitokseksi olen saanut vain idiòóťťèja jotka varastavat jalohopeaaC-l-i-p-p-e-r metalliani. Tismalleen saman tyyppinen ketju miltein samanlaisilla kirjoituksilla sensuroitiin tahallaan, syitä en jaksa kirjoittaa tähän koska en jaksa ajatella mitään niin ällöttävää nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan