Kuinka sairas ihmisen pitää olla, että pystyy tekemään tällaista?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Nehän on vaa eläimiä, ei ne ajattele ku ihmiset, nonniiku kaloja tai kasveja. Te vaan ajattelette liian tunteellisest.
Kissat tuntevat kipua, pelkoa ja paniikkia.
Ehkä niillä ei ole samanlaista ymmärrystä kuin ihmisellä, mutta niillä on tunteet ja tuo on todella julmaa eläinrääkkäystä.
Toivottavasti sinulla ei ole lemmikkejä, kun et tajua asiasta mitään.
Vierailija kirjoitti:
En saatana voinut edes lukea tuota.
Pari sanaa riitti.
Henki pois noilta kiduttajilta.
Ei todellakaan henkeä pois! Eiväthän he silloin kärsi. Sairaat kiduttajat ansaitsevat neliraajahalvauksen loppuelämäkseen. Ja pitkää ikää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari sanaa riitti.
Henki pois noilta kiduttajilta.Kiduttaja täällä jo alapeukuttaa.
Miten voit elää itsesi kanssa saasta!!!!
Jos mietitään että keiltä henki pois niin tuo sinun kommenttisi oli aika heikko.
T: eläinrakas.
Ensimmäisen kerran kuin ammuin elämässäni aseelle niin se oli ilmakivääri ja kaverini sanoi että tähtää lintuun, no perkeles tähtäsin lintuun ja luoti meni silmästä sisään ja toisesta silmästä ulos. Murder was the case.
Vierailija kirjoitti:
Pari sanaa riitti.
Henki pois noilta kiduttajilta.
En ymmärrä miksi palstalla edes alanuolitetaan ennen kuin ei edes tiedetä mitä mieltä ihminen on asiasta ja ihmistä ei kohdella niin, tuo on SDP:n arvopohjaa.
Ps. Olen tähän mennessä ainoa joka on alanuolittanut tätä seuraavaa kommenttia niin voitte miettiä mitä mieltä olen ennen kuin ladatte miellettömyyksiä.
Ei todellakaan henkeä pois! Eiväthän he silloin kärsi. Sairaat kiduttajat ansaitsevat neliraajahalvauksen loppuelämäkseen. Ja pitkää ikää!... minä alanuolitin tuota.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen joskus miettinyt, että kun kuolemme, synnymme uudestaan samaan aikakauteen joksikin sellaiseksi olennoksi jota kohtaan olemme käyttäytyneet huonosti, jopa tappaneet. Saamme kokea sen kaiken, jonka olemme tehneet toiselle elävälle olennolle.
Oon miettinyt samaa puoliksi tosissani vaikka luenkin itseni ”tiedeuskovaiseksi”.
Ikuinen looppi, jossa ollaan milloin ihmisiä ja milloin matoja. Samasta syystä en mielelläni tapa edes hyttystä ja käännän selälleen kellahtaneet kovakuoriaiset ylösalaisin.
Mikkelille toivon viheliäistä sairautta ennen kuolemaansa ja varon äänestämästä puoluetta, joka tällaisen jäsenen hyväksyy.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä uutinen aloittajalle?
Hyvä nostaa esiin ennen kuntavaaleja, että millaisen arvopohjan arvopuolue SDP hyväksyy.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo kelpaisi ristoreippaaksi? Vai onko jo ollut?
On ollut, juuri ennen Rauhan Taatelia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä nostaa esiin ennen kuntavaaleja, että millaisen arvopohjan arvopuolue SDP hyväksyy.
”Suomi on oikeusvaltio ja kun henkilö on rangaistuksensa kärsinyt, häntä ei pidä menneisyytensä rikkeistä muistaa”.
Kutakuinkin tällaisen viestin sain puolueensa FB-sivuilta lähetettyäni asiasta taannoin tiedustelun. Eli ympäripyöreää sanahelinää oma napa ja samalla poliittisen broilerin ura edellä. Tämän vastauksen jälkeen estivät minut kyseltyäni tarkemmin puolueen arvomaailmasta.
Mä olen myrkyttänyt muurahaisa, kivittäkää mut.
tulee ihan vihreiden toiminta mieleen. susia ollaan suojelemassa, kun ne eivät häiritse vihreitä, mutta kun hanhet kakkivat vihreiden uimarannalle, niin vihreät kiduttivat hanhia kuoliaaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari sanaa riitti.
Henki pois noilta kiduttajilta.En ymmärrä miksi palstalla edes alanuolitetaan ennen kuin ei edes tiedetä mitä mieltä ihminen on asiasta ja ihmistä ei kohdella niin, tuo on SDP:n arvopohjaa.
Ps. Olen tähän mennessä ainoa joka on alanuolittanut tätä seuraavaa kommenttia niin voitte miettiä mitä mieltä olen ennen kuin ladatte miellettömyyksiä.
Ei todellakaan henkeä pois! Eiväthän he silloin kärsi. Sairaat kiduttajat ansaitsevat neliraajahalvauksen loppuelämäkseen. Ja pitkää ikää!... minä alanuolitin tuota.
TARKOITIN ETTÄ YLÄNUOLITIN.
Täällä on kyllä todella sairasta porukkaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Suomi on oikeusvaltio ja kun henkilö on rangaistuksensa kärsinyt, häntä ei pidä menneisyytensä rikkeistä muistaa”.
Kutakuinkin tällaisen viestin sain puolueensa FB-sivuilta lähetettyäni asiasta taannoin tiedustelun. Eli ympäripyöreää sanahelinää oma napa ja samalla poliittisen broilerin ura edellä. Tämän vastauksen jälkeen estivät minut kyseltyäni tarkemmin puolueen arvomaailmasta.
Miten on Halla-ahon laita? Hänhän on tuomionsa kärsinyt, mutta silti usean demarin mielestä sopimaton toimimaan missään luottamustehtävissä. Onko kyseessä se kuuluisa ”Ihan Eri Asia”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on Halla-ahon laita? Hänhän on tuomionsa kärsinyt, mutta silti usean demarin mielestä sopimaton toimimaan missään luottamustehtävissä. Onko kyseessä se kuuluisa ”Ihan Eri Asia”.
Halla-aholla kyse on poliittiseen toimintaan ja puolueeseen kytkeytyvistä linjauksista. Eikö Halla-aho nimenomaan ole halunnut edistää kantojaan poliittisessa toiminnassaan? Ovatko kannat muuttuneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Minulla taisi olla kysymyksessäni vastaava esimerkki ja kokivat vastaamisen vaikeammaksi kuin blokkaamiseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas väännetään rautalankaa mestarin puolesta. Pikemmin miten on sen laidallisen paskan ja kusen kanssa joka ollaan dumpattu Sipilän niskaan ja vielläkin menneisyyden rikkeistä muistetaan miten epäoikeusvaltiossa tehdään???? Niin miten on tämän laidan kanssa?
Does God exist? kirjoitti:
Ensimmäisen kerran kuin ammuin elämässäni aseelle niin se oli ilmakivääri ja kaverini sanoi että tähtää lintuun, no perkeles tähtäsin lintuun ja luoti meni silmästä sisään ja toisesta silmästä ulos. Murder was the case.
Ps. Kaverini yllytti minut tappamaan linnun ja toisen ihmisen yllyttäminen rikokseen on rikollista. Olin lapsi silloin joten sain syntini anteeksi. Sekä osuin lintuun niin tarkasti koska uskon Jumalalla olevan osuutta siihen jotta kaverilleni olisi tullut pelkoa.
En minäkään voinut lukea tuota. Olen nähnyt kuolleen kissan kadulla jolta revittiin häntä irti ja se oli yksi ällöttävimmistä asioista jota olen nähnyt. T: ketjun hevos fani!
Ala-asteellani yksi kusi ja potki siilin päälle, sekin oli vastenmielistä, epäilen saman tyypin varastaneen pukukopista minun hopeisen kaulakorun jossa oli kalan kuva.