Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tästä ei hyvää seuraa: Entisestä työministeristä työllisyyden kuntakokeilujen projektikoordinaattoriksi

Vierailija
09.12.2020 |

Lindström on ollut työttömänä työnhakijana siitä lähtien, kun hän putosi eduskunnasta vuonna 2019.

– Koska sain sopeutumiseläkettä, minulla ei ollut työnhakuvelvoitetta, mutta koin, että on fiksumpaa ilmoittautua hakijaksi.

Nyt hänet on valittu Kuntaliiton työllisyyden kuntakokeilujen projektikoordinaattoriksi. Tehtävä alkaa 11. tammikuuta ja kestää vuoden 2023 syyskuun loppuun.
Mainos

– Kun puhelu tuli, että valinta kohdistui minuun, olin todella innoissani. Ministeripestistä oppineena tiedän kuitenkin, että tehtävä on vaativa ja raskas, eli se ei tule olemaan helppoa hommaa, mutta minua ei pelota, Lindström kertoo MTV:lle.

Sipilän hallituksen työministerinä toiminut Lindström sanoo haaveilleensa työpaikasta juuri työllisyysasioiden parissa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ex-tyoministeri-jari-lindstrom-sai-…
Kohta uutta aktiivimallia pukkaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindström näyttää mallia: palkka 5000 euroa / kk. Hyvä on potkia muita koulutetumpiakin palkattomiin työkokeiluihin.

Vierailija
2/5 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se palkka muka noin iso, hakuvaiheessa se oli vasta vähän yli 3000 e/kk.

Ja mitä aktiivimalliin tulee niin 2022 alusta alkaen työttömän on haettava 4 työpaikkaa kuukaudessa ja niiden paikkojen on oltava sellaisia, joihin on osaava ja pätevä. Ja lisäksi pitää mennä työkkäriin tai kunnan työllistämisprojektiin 2 vko välein kertomaan työnhaustaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kontrolliyhteiskunta

😐

Vierailija
4/5 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on ihan liikaa noita työtävieroksuvia pikkuherroja elätettäväksi joille rakennetaan jatkuvasti byrokratiaan suojatyöpaikkoja, ei yhtään ihme, että yrittäjät ja duunarit on kovilla...

Vierailija
5/5 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep. Varmaan ihan muutama maisteri haki tuotakin paikkaa 🙄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi