Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennen muinoin yh-äidit oli pilkan aihe. Nykyään ei enää.

Vierailija
26.04.2014 |

Säälittää miten heitä haukuttiin. Onneksi laki avoliitosta tuli voimaan 1975 ja sitten ei voitu edes haukkua lapsia äpäröiksi.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö? ;)))

Vierailija
2/10 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo kyllä se edelleen joillekkin on pilkan aihe.Mua säälittää ne ihmiset ketkä yh-äitejä haukkuu.Nehän tekee kahen ihmisen duunin yksin.  Kai se niiltä haukkujilta on jotain itsensä jalustalle nostamista..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukkapipot haukkuvat avioliiton ulkopuolella syntyneitä lapsia  myös vaikka isyys on tunnustettu ja ilmiselvää.

Vierailija
4/10 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisellä itsellään ei ole kaikki kotona jos pitää mollata yksinhuoltajia. 

Vierailija
5/10 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sä luulet... 

Kyllä - varsinkin useamalle miehelle lapsia tehneet - yhärit ovat ihan yhtä lailla halveksunnan kohteita vielä tänäänkin. 

Vierailija
6/10 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu yksinhuoltajista. Toiset yh:t nyt on niin vähäjärkistä porukkaa että niitä saa haukkuakin...kuten eletään yhteiskunnan tuilla ja väännetään lisää mukuloita eri isille.

Vierailija
7/10 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yyhoot ja tahattomasti lapsettomat naiset on tämän palstan suurimmat pilkankohteet

Vierailija
8/10 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mä luulen että aika moni ainakin näiden yh-äitien lapset sitten aikuisena kyllä arvostavat äitiään kun tajuavat sitten sen todellisuuden miten elettiin jne. En tässä nyt syyllistä yhtään lasten isejä vaan ajattelen että on se kummallista että joku voi salata yh-äitiä niin paljon että jopa sukulaisille valehdellaan eikä kerrota erosta..

Vierailija
9/10 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 23:12"]

Ai mä luulen että aika moni ainakin näiden yh-äitien lapset sitten aikuisena kyllä arvostavat äitiään kun tajuavat sitten sen todellisuuden miten elettiin jne. En tässä nyt syyllistä yhtään lasten isejä vaan ajattelen että on se kummallista että joku voi salata yh-äitiä niin paljon että jopa sukulaisille valehdellaan eikä kerrota erosta..

[/quote]

Ne mitään tajua arvostaa. Yyhous periytyy kuin tauti.

Vierailija
10/10 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 23:16"]

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 23:12"]

[/quote]

Ne mitään tajua arvostaa. Yyhous periytyy kuin tauti.

[/quote]

Nuori ystäväni. Ei mitään hätää. Kun sun ikä lisääntyy, sun ymmärrys lisääntyy. Sitä odotellessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi