Miten saada 2 v vanha auto myytyä itse?
Hinta on jo 3-vuotiaiden tasolla ja autossa ei ole mitään vikaa ja tehdastakuukin on voimassa.
Haluttaisiin vaihtaa halvempaan autoon, joten siksi haluttaisiin myydä itse. Ei kai ne vaihdossa lähde maksamaan meille rahaa?
Kommentit (11)
Myyt yksityisesti. Nettiin tai paikalliseen lehteen ilmoitus.
Mikä ja millainen auto teil on myynnissä? Itse tässä etsin autoa itselleni. Tommonen parin vuoden ikäinen on hakusessa.
Liian kallis suoraa myytäväksi. Vaikka täällä kaikki kehuu ostaneensa uudet autot käteisellä, niin jo kymppitonnin auto on ihan liian kallis myytäväksi yksityiselle, koska ei ole tarjota rahoitusta. Tarjoappa osamaksumahdollisuutta niin johan löytyy ostajia :)
Jos se on tarpeeksi halpa, niin kyllä se ostaja löytyy, sellainen joka myy sen sitten liikkeen kautta rahoituksella eteenpäin.
Ilmoituksessa on jo osamaksuvaihtoehtokin. Auto on maksanut uutena 24000 ja nyt on pudotettu siitä hinta jo 18000 eli hinta tippunut enemmän kuin vuotta vanhemmissa.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 22:31"]
jo kymppitonnin auto on ihan liian kallis myytäväksi yksityiselle, koska ei ole tarjota rahoitusta.
[/quote]
Höpöhöpö. Maksoimme autostamme 15t€ käteisellä, Nettiautosta löytyi ilmoitus. Samoin kaveripiirimme on ostanut nettiauton kautta yksityisiltä saman hintaluokan autoja ilman mitään typeriä osamaksuja tai lainoja.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 22:57"]
Ilmoituksessa on jo osamaksuvaihtoehtokin. Auto on maksanut uutena 24000 ja nyt on pudotettu siitä hinta jo 18000 eli hinta tippunut enemmän kuin vuotta vanhemmissa.
[/quote]Älä nyt hyvänen aika rupea myymään sitä niin että annat maksaa osissa, tuskin saat rahojasi. Ja tuo on tosiaan ihan liian kallis suoraan myyntiin. Etsi netistä halvin vastaava ja siitä sitten vielä pari kolme tonnia pois, niin eiköhän ostaja löydy.
Itse yritin myydä kerran 6 vuotta vanhaa autoa pyynnillä 9900€, se oli halvin mitä netistä löysin sen ikäistä samaa mallia, silti ei tullu edes yhtään vakavaa kyselyä. Netissä tuli jotain viiden tonnin haistapaskatarjouksia tai sitten kysyttiin vaihtoa ihan pienllä välirahalla paljon halvempaan. Liikeeseen se sitten meni. vaihdossa.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 23:02"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 22:31"]
jo kymppitonnin auto on ihan liian kallis myytäväksi yksityiselle, koska ei ole tarjota rahoitusta.
[/quote]
Höpöhöpö. Maksoimme autostamme 15t€ käteisellä, Nettiautosta löytyi ilmoitus. Samoin kaveripiirimme on ostanut nettiauton kautta yksityisiltä saman hintaluokan autoja ilman mitään typeriä osamaksuja tai lainoja.
[/quote]Ainahan siellä joku tekee kauppaa, mutta oikeasti käteisotajat on vähissä yli kymppitonnin autolle.
Ei se meidän oma osamaksusysteemi ole vaan tuon nettiauton kautta oleva.
ap
Ettekös voisi käydä liikkeistäkin kysymässä, että paljollakos ostaisivat?
Ostettiin yli 20 tonnin auton yksityiseltä. Pankista haettiin laina ja kun auto oli mitä pitikin mentiin porukalla pankkiin, tehtiin tilisiirto ja luovari. Auto1 oli ilmoitus. Siellä oli silloin vain juurikin kalliimpia autoja eikä mitään tonnin räiskiä.
Itse ostin 13k€ auton yksityiseltä, käteisellä. Rahoituksen hain omasta pankistani, ei mitään ongelmaa kun tulot ja vakuudet on kunnossa.
Laittakaa Nettiautoon ilmoitus. Kauppa syntyy aina jos hinta on oikea.