Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nelikymppinen nainen ja olen ihana.

Vierailija
26.04.2014 |

En varmaankaan 17-21-vuotiaiden mielestä, tosin ehkä heistäkin joidenkin.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 40+ huoun seksuaalisuutta niin että tienvarren pusikotkin lakoo.

Vierailija
2/20 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin myös minäkin ja vielä eronnut sellainen, hui!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. Kai tässä on ruvettava jonkinlaista kesäkollia hankkimaan ;)

Vierailija
4/20 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös (tosin vasta 39). Mua on tänään jo kaksi etäisempää ihmistä kehunut nätiksi! (toinen sukulainen, jota näen harvoin ja toinen täysin vieras nainen ravintolassa). Myös oma mies sanoi, että näytän "ihan hyvältä"... : )

Ja myös eräästä taidostani on tänään kehuttu useasti (olenkin oikeasti hyvä siinä). 

+ Minulla on hyvä, ihana mies ja kaksi ihanaa lasta ja oma rivitalokoti ja vakituinen työpaikka mukavassa työyhteisössä. 

Jee. Kiitos elämä!

t. fb-päivitys

Vierailija
5/20 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 01:27"]

Minä myös (tosin vasta 39). Mua on tänään jo kaksi etäisempää ihmistä kehunut nätiksi! (toinen sukulainen, jota näen harvoin ja toinen täysin vieras nainen ravintolassa). Myös oma mies sanoi, että näytän "ihan hyvältä"... : )

Ja myös eräästä taidostani on tänään kehuttu useasti (olenkin oikeasti hyvä siinä). 

+ Minulla on hyvä, ihana mies ja kaksi ihanaa lasta ja oma rivitalokoti ja vakituinen työpaikka mukavassa työyhteisössä. 

Jee. Kiitos elämä!

t. fb-päivitys

[/quote]

haha vitun lammas!

Vierailija
6/20 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole rivitalonpätkää, eikä ihanaa miestä. Olen eronnut, 42-vuotias nainen joka asuu yksin vuokrayksiössä. Ainoa lapseni on jo aikuinen ja on asunut jo kolme vuotta omassa asunnossaan. Minulla on pelkkiä pätkätöitä ja stressaava työyhteisö. Elämäntarinani ei ole ollut nousujohteinen menestystarina, mutta silti pidän elämästäni. Olen ihan tyytyväinen itseeni, tyytyväisempi kuin koskaan ennen. Siksi ikääni tai rupsahtamistani koskevat kommentit eivät satuta. Ihmisluonteen raadollisuus on jo tämänikäiselle tuttua. Osaan ohittaa loukkaukset ja nauttia niistä asioista, jotka tuottavat onnea. 

Vierailija
7/20 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpäs muuten oletkin.

Vierailija
8/20 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä. Hyvä että olet ihana omasta mielestäsi. Se on tärkeintä. Muiden mielestä et kuitenkaan ole.

Vierailija
9/20 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olet, olet upea ja ihana! Ja minä, forty-fucking-five, I'm also fabulous! :)

Vierailija
10/20 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen komea, välkky ja aivan loistava. Kymmenen vuotta nuoremmat naiset katsovat perään todella hartaasti.

Saadaan selvästi keskinäisen kehun kerho pystyyn.

Vierailija
11/20 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 21:12"]

Minä taas olen komea, välkky ja aivan loistava. Kymmenen vuotta nuoremmat naiset katsovat perään todella hartaasti.

Saadaan selvästi keskinäisen kehun kerho pystyyn.

[/quote]

Oletko siis nelikymppinen? Siinä tapauksessa saadaan ja tukeva kerho onkin.

Vierailija
12/20 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täytän tänä vuonna 40v ja voin sanoa että olen erittäin tyytyväinen itseeni minäkin. Moni nuorempi on vielä niin hapuileva itsensä kanssa ja ovat hyvin epävarmoja, minä en ole :D

Vierailija
13/20 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minäkään en esim. väittänyt että olisin yhtä hehkeä naamastani kuin on 25-vuotias, mutta silti olen ihana, ihan varmasti. Ihanaa voida nauttia elämästä!

14/20 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/20 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei te kaikki vuonna 2014 nelikymppiset, vieläkö olette hengissä? :)

Vierailija
16/20 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin olet, terve itsevarmuus kaunistaa! Iästä riippumatta, nainen parhaassa iässä, aina kun asenne kohdallaan. 😊

Airasta & ap.sta mallia naiset!

Vierailija
17/20 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jee. Kiitos elämä!

t. fb-päivitys

Just joo!

Kiva kun oot ylpee.

Vierailija
18/20 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä paljon söpiksiä!

Ihanaa jatkoa!

Vierailija
19/20 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi.

Arvostan enemmän sisäistä kauneutta.

Vierailija
20/20 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva ketju. Ootte kaikki ihania ja saitte mut hyvälle mielelle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän