Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rasittaa! mies teki taas täyttä roskaruokaa lapsille.

Vierailija
26.04.2014 |

Olin töissä ja miehellä ruuanlaittovastuu. Oli sitten tarjoillut lapsille lihapiirakoita aurajuuston ja nakkien kera. Juomana tietty Coca cola. Suola- rasva ja sokeripommi samassa siis... Lapset tietty tykkäsivät mutta tosi törkeää ettei vapaapäivänäänkään viitsi yhtään vaivautua, puhuttiin eilen että tekee pinaattikeittoa... Jouduin tekemään itselleni vielä uuden ruuan kun en tuota paskaa syö!

Kommentit (110)

Vierailija
61/110 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tän takia valmistan ateriat itse parille päivälle

Vierailija
62/110 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan häntä joka kirjoitti, että hermoheikko äiti on pahempaa lapsille kuin viikonloppuna syöty roskaruoka.

Lisäisin vielä, että sähän voit kokata pinaattikeittoa huomenna kun aineksetkin on kaapissa valmiina, kait.

Mies soitti äsken kotimatkaltaan, onko kotona mitään ruokaa. Kyllä on, kinkkukiusausta; lasten lempiruokaa. Halusi sitten kebabbia ja aikoi hakea sitä. Huomenna ovat keskenään kotona, ei kyllä pätkääkään kiinnosta mitä syövät, kunhan syövät. Elämästä ei kannata tehdä liian vaikeaa ja hankalaa.

Mene ja halaa miestäsi. Ei asioita tarvi tehdä aina niin kuin SINÄ haluaisit. Olen kuunnellut miestäni ja tiedän että toimin itsekin just näin vielä vähän aikaa sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/110 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset syö sitä, mitä niille tarjoaa. Täysin ymmärrettävä reaktio AP:ltä. Roskaruuan tarjoaminen on vastuutonta. Etenkin noin överin! Eihän tuossa ateriassa ollut YHTÄKÄÄN terveellistä komponenttia. Ajanpuutteella ei voi puolustautua, kun on kaupassa ehditty käydä ja hakea tarpeet. Jotkut lämpimät leivätkin olisivat valmistuneet suunnilleen samalla vaivalla.

Vierailija
64/110 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt ap:n pitäisi mennä halamaan miestä? Kiitos vaan kulta kun edesautat lapsille ylipainon ja diabeteksen.

Vierailija
65/110 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt ap:n pitäisi mennä halamaan miestä? Kiitos vaan kulta kun edesautat lapsille ylipainon ja diabeteksen.

Vierailija
66/110 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää se, että mä nään aina vaivaa ruuan eteen, että se olisi terveellistä ja monipuolista. Aina kun on miehen vuoro kokata niin joko hän tilaa kebulasta jotain tai tekee itse saman tasosta roskaa. 

Vierailija
67/110 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa ruokaa ja vielä ulkona nautittuna. Kiva ap, kun olit poissa ja kuka näillä helteillä haluaa syödä kuumaa keittoa.

Vierailija
68/110 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en todellakaan aio halata tuota luuseria. Kun lapset menee nukkumaan keskustellaan tästä kunnolla ja tästälähin menkööt yksinään illalla grillille jos tekee roskaruokaa mieli. Ap.

Vierailija
69/110 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, epäterveellinen ruok on terveellistä mielelle. Ei kerta kuussa haittaa.

t: Taikuri

Vierailija
70/110 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ollaan miehen kanssa samalla linjalla niin roskaruuan kuin muidenkin herkkujen suhteen, kerta viikossa ei ole haitaksi kellekään. 

Vierailija
71/110 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ruokanatseja, en......

Vierailija
72/110 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 19:17"]

Jos tosi tv-ohjelmassa äiti ruokkisi lapsia noin, johan olisi ässät rääkymässä monen keskustelun voimin!

Vaan kun kyse on isästä, lihapiirakat limsalla ovatkin yhtäkkiä aivan terveellistä ja täysipainoista ravintoa ja joka muuta väittää, on hysteerinen nipo.

[/quote]

Tämä on totta. Kun mies syöttää lisäaineita/tyydyttynyttä rasvaa/sokeria lapsille niin naiset hokee samaa mantraa: Olisit onnellinen että tekee edes jotain.

Jos saat melanomaan niin oletko että no onneksi ei ole keuhkosyöpä? Terveellisempää lapsilla on olla syömättä puoli päivää kun syödä eineslihapiirakoita jotka on ravintoarvoltaan syömäkelvotonta paskaa. Mun mies yritti ujuttaa viikon ruokavalioomme eineslihapullia, mutta opetteli pyynnöstäni tekemään niitä itse. Se ei millään muotoa ole oikein että jos on miehen vuoro tehdä ruoka,että poiketaan terveellisestä ruokavaliosta. Meillä se menee niin että kun syödään epäterveellisesti esim. Mäkkärissä, niin koko perhe poikkeaa ruokavaliosta ja ollaan siis yhdessä "pahiksia". :) Se on väärin, että nainen on se joka "pakottaa" syömään kasviksia, kun isä taasen tarjoaa snäksejä. Onneksi meillä ei tule tästä enää riitaa, mies ei enää edes yritä ruokkia lapsia niillä paskaruuilla eikä lapset edes söisi lihapiirakkaa. Mä olen joustanut näissä valmis pata-aineksissa, tehkööt sitten joskus niitä kun on kerta pakko. Mä en käytä eineksiä koskaan, ikinä. Haluan syödä selkeitä raaka-aineita, kala kalana ja kasvikset kasviksina eikä kuivattuina rehuina.

En yhtään ihmettele että lihapiirakkamiehet menee fyysisesti niin huonoon kuntoon ennen aikojaan, ei auta edes lenkkeily jos suonet on tukossa. Oma setä kuoli lenkkipolulle, oli himoliikkuja ja sillä näkyi vatsalihakset vanhanankin. Mutta ruokavalio oli eineksiä ja lihapiirakoita, ei suonet kestäneet. Ruuminavauksessa sitten selvisi että elimistö oli ruokavalion vuoksi voinut pahoin jo kauan, sitä vaan luuli että kun jaksaa pyöräillä 20km ja ei ryyppää eikä tupakoi, että voi syödä mitä vaan. Mutta ei voi.

Vierailija
73/110 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap.

Teet ja olet jo tehnyt itsestäsi ärsyttävän ämmän. Sinulla on varmasti kaikki hyvin, mikset arvosta miestäsi ja ole tyytyväinen siihen, että hän ylipäänsä haluaa olla kanssasi. Älä polje miestäsi, vaan anna hänen olla mies. Jos sä tarjoat aina lapsillesi hyvää ja terveellistä ruokaa niin eihän heidän terveytensä ole oikeasti vaarassa?

Juuri tällaisista naisista erotaan ja haetaan sitten venäläinen/ tms. muualta tuleva nainen. Kuulostat pirttihirmulta :(

Vierailija
74/110 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap.

Teet ja olet jo tehnyt itsestäsi ärsyttävän ämmän. Sinulla on varmasti kaikki hyvin, mikset arvosta miestäsi ja ole tyytyväinen siihen, että hän ylipäänsä haluaa olla kanssasi. Älä polje miestäsi, vaan anna hänen olla mies. Jos sä tarjoat aina lapsillesi hyvää ja terveellistä ruokaa niin eihän heidän terveytensä ole oikeasti vaarassa?

Juuri tällaisista naisista erotaan ja haetaan sitten venäläinen/ tms. muualta tuleva nainen. Kuulostat pirttihirmulta :(

Vierailija
75/110 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihmiset oikeesti näin naurettavia, ei ole todellista! Miksi ei saisi välillä nauttia roskaruuasta lasten kanssa, sehän on ihan kivaa, nopeasti valmista ja aikaa jää muihin asioihin ja kaikilla on kivaa jos vielä maistuu hyvälle!

Itse olen mummo ja vien silloin tällöin lapsenlapsia oikein hampurilaisellekin, toki myös syömään ravintolaan. Meillä on aina tosi kivaa eivätkä vanhempansa syyllistä minua siitä. Ai että itsekin nautin muutaman kerran kuukaudessa kun syön kunnon hampurilaisen ranskalaisilla ja ihanalla majolla, kamalaa, nyt moni varmaan pyörtyy! Meillä myös grillataan kesällä jartkuvasti pihalla, tarjolla on kalaa, kanaa, pihvejä, vihanneksia ja huippukamalaa, kauheeta makkaraa, ei kai joku nyt vaan ilmoita lastensuojeluun? Minusta se on ihan pääasia että lapsista huolehditaan, ollaan heidän kanssaan ja rakastetaan, jos muutaman kerran kuussa nautitaan yhdessäolosta ja syödään roskaruokaakin so what! Löysätkää kiristävää pipoanne, nauttikaa elämästä ja kesästä, se on aivan liian lyhyt!

Ihmettelen mikä mies kestää vaimoa joka haukkana vahtii ja valittaa mitä syödään!

Vierailija
76/110 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 19:24"]Mies oli oikei ylpeä kun on 3 viikonloppuna tehnyt lapsille terveellistä ruokaa ( olen siis aina viikonloppuisin töisdä) ja selitteli jollain hemmotteluhalullaan. Itseään halusi hemmotella!! Karkkipäivän sentään tajusi jättää väliin. Ja ruoka ei ollut jääkaapissa vaan kaupassa.. jämät heitin roskiin ! Ap.

[/quote] vaikutat ilkeältä ihmiseltä.

Vierailija
77/110 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihmiset oikeesti näin naurettavia, ei ole todellista! Miksi ei saisi välillä nauttia roskaruuasta lasten kanssa, sehän on ihan kivaa, nopeasti valmista ja aikaa jää muihin asioihin ja kaikilla on kivaa jos vielä maistuu hyvälle!

Itse olen mummo ja vien silloin tällöin lapsenlapsia oikein hampurilaisellekin, toki myös syömään ravintolaan. Meillä on aina tosi kivaa eivätkä vanhempansa syyllistä minua siitä. Ai että itsekin nautin muutaman kerran kuukaudessa kun syön kunnon hampurilaisen ranskalaisilla ja ihanalla majolla, kamalaa, nyt moni varmaan pyörtyy! Meillä myös grillataan kesällä jartkuvasti pihalla, tarjolla on kalaa, kanaa, pihvejä, vihanneksia ja huippukamalaa, kauheeta makkaraa, ei kai joku nyt vaan ilmoita lastensuojeluun? Minusta se on ihan pääasia että lapsista huolehditaan, ollaan heidän kanssaan ja rakastetaan, jos muutaman kerran kuussa nautitaan yhdessäolosta ja syödään roskaruokaakin so what! Löysätkää kiristävää pipoanne, nauttikaa elämästä ja kesästä, se on aivan liian lyhyt!

Ihmettelen mikä mies kestää vaimoa joka haukkana vahtii ja valittaa mitä syödään!

Vierailija
78/110 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 19:24"]Mies oli oikei ylpeä kun on 3 viikonloppuna tehnyt lapsille terveellistä ruokaa ( olen siis aina viikonloppuisin töisdä) ja selitteli jollain hemmotteluhalullaan. Itseään halusi hemmotella!! Karkkipäivän sentään tajusi jättää väliin. Ja ruoka ei ollut jääkaapissa vaan kaupassa.. jämät heitin roskiin ! Ap.

[/quote] vaikutat ilkeältä ihmiseltä.

Vierailija
79/110 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ap lihapiirakka niin et oo noin kamalan kiukkuinen..

Vierailija
80/110 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies töissä viikonlopun. Eilen vedettiin muksun kanssa ranskalaiset makkaralla ja tänään vedettiin Raxissa pizzaöverit limujen kera. Iltapalaksi laitan tossa kohta lämpimiä voileipiä oikein kunnon juustosatsin kera. Nyt me varmaan kuollaan kun ollaan kaksi päivää syöty pelkkää paskaruokaa ns. lämpimäksi ruoaksi?

Sitähän ei lasketa, että hedelmiä ja vihanneksia syödään runsaasti välipaloiksi ja näin kauniina kevätpäivinä fillaroitiin eilen tytön kanssa 15 kilsaa, tänään reilu 10 kilsaa ja itse kävin lisäksi jumpassa, olen lenkittänyt koiran useampaan otteeseen ja loppuajan puuhannut pihalla muksun kirmatessa siellä kavereiden kanssa. Kyllä se roskaruoka pilaa IHAN kaiken. En varmaan joo uskalla miehelle tästä nyt kertoa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi