Hei läskit! Paljonko teillä menee rahaa ruokaan?
Te jotka pidätte yllä 20kg tai jopa siitä yli meneviä liikakiloja, paljonko joudutte sijoittamaan rahaa "muotojenne" pysymiseen? Kuinka monta ulkomaanmatkaa, muotivaatetta, tietokonetta tai puhelinta voisitte ostaa niillä rahoilla?
Kommentit (34)
Minä painan 138kg, ja ei mene kovinkaan paljon rahaa mun ruokiin, syön jugurttia päivässä ehkä 1,5€ edestä, karkkia (suklaata) muutamalla eurolla, ehkä 3-4€ keskimäärin päivässä, tavallista ruokaa ehkä 2-3€. Kahvia en juo, ja tavallisen ruuankin jätän joskus monenakin päivänä peräkkäin väliin, kun ei tee mieli syödä. Aika harvoin syön leipää, silloin menee siihen toki ehkä 1€ päivässä. Mies meillä syö eniten ruokaa kun joka päivä pitää olla paljon lihaa tai kalaa lautasella.
Näillä eväillä saa jopa painon nousemaankin välillä, joulun aikaan saa samalla rahalla suklaata enemmän kun joulun suklaarasiat on joulun jälkeen tarjouksessa.
n.400 € kk kahdelta. Molemmat n. 100kg painoisia. Halvalla saa paljon paskaa.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 17:24"]
Syöttekö pelkkiä hiilareita ja rasvaa kympillä päivässä jos tuolla summalla pysyy tuhtina?
[/quote]
En ole läski itse, mutta esim. valkoista makaronia saa kympillä tosi paljon. Sillä on helppo lihoa. Eikä pullankaan leipominen litran taikinaan kovin kallista ole.
Hei luukasa. Me tienataan niin paljon kato ettei mitään väliä paljonko rahaa menee. On nääs aivot päässä ja ei kiinnosta pätkääkään muiden ihmisten läskit. Kukaan ei ole vielä pyytänyt mua kantamaan läskejään.
Hei luukasa. Me tienataan niin paljon kato ettei mitään väliä paljonko rahaa menee. On nääs aivot päässä ja ei kiinnosta pätkääkään muiden ihmisten läskit. Kukaan ei ole vielä pyytänyt mua kantamaan läskejään.
Me mieheni kanssa syömme isot pitsat usein, ne maksavat sen 20-28 euroa, sinä päivänä ei mene muuta kuin maitoa ja kahvia, tupakoimme molemmat ja olemme aah, niin onnellisia ja yhdessäkin viihdymme, kohta 30 v naimisissakin, pystytkö sinä samaan ikinä, kuikelo? Et, niin pystykään, ei kukaan mies halua naista joka jatkuvasti ruuan perään nostaa sormeaan ylös ja rouskuttaa salaatinlehtiä, vihreäkin olet ja ns. eläinaktivisti.
Ruokaan menee rahaa vähän, ehkä n. 250€/kk. Syön paljon makaronia, rasvaista jauhelihaa, kananmunia, itsetehtyä leipää ja perunaa. Tuoreet kasvikset ovat aivan liian kalliita. Syön myös kaurapuuroa. Ostan myös silloin tällöin esim. taloussuklaata, jolla mässäilen masennukseeni. Suklaa on ainoa elämäni ilo, joka minua piristää.
Alueella ei Lidliä, ja bussilippu on täällä hirvittävän kallis. Käynkin ehkä vain kerran kuussa bussilla Lidlissä ostamassa kuivamuonaa.
Olen työtön (tuleva nuori eläkeläinen) ja masentunut. Rahaa ei vain ole. Liikunnasta olen lähes luopunut, viitsin enää kävellä matkani arkiliikuntana. Olen pysyvästi työelämän ulkopuolella, joten kaikki yritykset pysyä laihana tuntuvat turhilta. Miksi panostaisin ulkonäkööni? Masennus on vienyt työkykyni lopullisesti.
Ollaan miehen kans molemmat läskejä, lapset ovat hoikkia. Meillä menee n. 150€ per hlö kuukaudessa. Ei siihen isoja rahoja tarvita.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 17:24"]Syöttekö pelkkiä hiilareita ja rasvaa kympillä päivässä jos tuolla summalla pysyy tuhtina?
[/quote]
En syö pelkkiä hiilareita. Puolet kympistä menee työpaikkaruokaan. Eilen söin kotona tonnikalasalaatin, suklaata ja 2 nektariinia. Ja töissä ruokana oli broilerkastiketta, riisiä ja salaattia. Lisäksi join iltapäivällä cappuccinon ja söin omenan. Ylipainoa on 30 kiloa.
No niin, saitko ap haluamasi vastaukset?
Mitä se sulle kuuluu, ap, minkä verran kukakin käyttää rahaa ruokaan. Pidä huoli omista asioistasi.
. Ei kovinkaan paljon. Minä nimittäin en osta ruokaa. Siitä huolehdit sinä. Olen muuten sinun läskisi niin että terve vaan. Luu pyysi kertomaan, että voisit juoda enemmän maitoa ja rustolla on kuulemma vähän vaikeaa alkavan rappeuman kanssa tuolla polvien suunnalla. Niin se yksi lihas siellä olkavarressa tarttis vähän verryttelyä.
Minulla meni lihavana vähemmän ruokaan rahaa kuin nyt normaalipainoisena ja liikkuvana. Lihavana sitä osti kaikkea halpaa mättöä ja olutta, kun taas normaalipainoisena panostaa enemmän terveelliseen ruokavalioon, vitamiineihin yms.