Mix aikuiset ei saa käyttää samaa kieltä ku nuoret??
Mun teini aina valittaa et älä mutsi puhu noin. Ja textareissa ei sais käyttää hymiöit. Must on kiva pysyy nuorekkaana joten who cares? YOLO!
Kommentit (11)
Emme me nuoretkaan puhu tuolla tavalla muutamaa harvinaisen vähä-älyistä yksilöä lukuunottamatta.
t. av-teini
Six q nuoril pitää olla se oma reviiri jossa ne voi kommunikoida salakielellä nii että aikuiset ei tajuis mitää niiq ihqup0xu.
No kyllä sä vähän noilla yoloillas nolaat sun es-jonne-jälkikasvus.
Joh, olen huomannut tulleeni vanhaksi. Kahden kk sisään kaksi 10-13v nuorempaa on ihmetellyt, kuinka mä puhun niinkuin nuoret 8/.... Olen siis 33v. En tiedä, milloin sen kielenkäytön kuuluu muuttua ja muuttuuko se koskaan, jos ei ala sensuroimaan itseään?!
:DD Mä vaa repesin jo pelkälle tälle alotukselle. Jos olisit mun äiti ni sanoisin vaan kavereille et oot vähän syyntakeeton.
Ei jumaliste......
Slangin käyttäjille slangi on tapa erottua kaikista muista. Se on meidän ja vain meidän kieltä. Aito vanha stadilainen närkästyy aina, jos muut edes yrittävät bamlata samalla tavalla.
mis lukee ni ettei sais??
Mietin jo muuten teininä että tuo x:n käyttö esim: mix? sexi jne on ihan vammasen näköstä ;)
eivät teinit kirjoita noin...
toi on tollasta paskaa, mitä aikuset luulee et teinit käyttää
Samaa nauranut. Eikä lasten kavereista saisi käyttää heidän lempinimiään. Äitien pitäisi olla niin virallisia.