Naisen aloitteet?
Nyt miehet, kertokaa, miten naisenne tekee aloitteen seksiin? Toki naiset voi kertoa myös omia konstejaan.
Ja vielä, haluatteko suoran kysymyksen mieluummin kuin hienovaraisia merkkejä? Osaatteko lukea sanattomia viestejä?
Kommentit (24)
Mä lähettelen miehelle tuhmia kuvia pitkin päivää jaa välillä kerron myös yksityiskohtia, mitä just nyt olisin vailla. Tuntuu toimivan molemmille.
Toisten miehet syttyy kun nainen ehdottelee ja lähentelee. Meillä mies ei todellakaan innostu minun ehdotuksista. Kamalaa kun aina saa pakit. Seksiä on jos mies ehdottaa. Taitaa olla vika ehdottajassa.
Vierailija kirjoitti:
Toisten miehet syttyy kun nainen ehdottelee ja lähentelee. Meillä mies ei todellakaan innostu minun ehdotuksista. Kamalaa kun aina saa pakit. Seksiä on jos mies ehdottaa. Taitaa olla vika ehdottajassa.
Tai sitten miehessä. Näissä asioissa on ihmisillä hyvin erilaisia näkemyksiä. On varmasti miehiä, jotka haluavat metsästä ja naisen pitää olla kaino ja viaton saalis. On myös naisia, jotka ovat samaa mieltä. Valtaosalle taitaa kuitenkin olla jo ihan luontevaa, että molemmat tekee aloitteita.
Tämmöisiä naisia enemmän, kiitos. <3 Ei tarvitse jatkuvasti yllättää, mutta aina silloin tällöin tehtynä saa taatusti miehen hulluksi hekumasta.