Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen aloitteet?

Vierailija
09.12.2020 |

Nyt miehet, kertokaa, miten naisenne tekee aloitteen seksiin? Toki naiset voi kertoa myös omia konstejaan.

Ja vielä, haluatteko suoran kysymyksen mieluummin kuin hienovaraisia merkkejä? Osaatteko lukea sanattomia viestejä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn yleensä suoraan *** kiinni. Tai kiusaan ja pyllistän ja vedän housut alas keskellä päivää, että on illalla jotain odotettavaa. Joskus myös hyppään vain syliin hajareisin, jos istumme sohvalla.

Tykkään yllättää miestä tuolla tavoin.

Tämmöisiä naisia enemmän, kiitos. <3 Ei tarvitse jatkuvasti yllättää, mutta aina silloin tällöin tehtynä  saa taatusti miehen hulluksi hekumasta.

Vierailija
22/24 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähettelen miehelle tuhmia kuvia pitkin päivää jaa välillä kerron myös yksityiskohtia, mitä just nyt olisin vailla. Tuntuu toimivan molemmille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten miehet syttyy kun nainen ehdottelee ja lähentelee. Meillä mies ei todellakaan innostu minun ehdotuksista. Kamalaa kun aina saa pakit. Seksiä on jos mies ehdottaa. Taitaa olla vika ehdottajassa.

Vierailija
24/24 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisten miehet syttyy kun nainen ehdottelee ja lähentelee. Meillä mies ei todellakaan innostu minun ehdotuksista. Kamalaa kun aina saa pakit. Seksiä on jos mies ehdottaa. Taitaa olla vika ehdottajassa.

Tai sitten miehessä. Näissä asioissa on ihmisillä hyvin erilaisia näkemyksiä. On varmasti miehiä, jotka haluavat metsästä ja naisen pitää olla kaino ja viaton saalis. On myös naisia, jotka ovat samaa mieltä. Valtaosalle taitaa kuitenkin olla jo ihan luontevaa, että molemmat tekee aloitteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi