Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen aloitteet?

Vierailija
09.12.2020 |

Nyt miehet, kertokaa, miten naisenne tekee aloitteen seksiin? Toki naiset voi kertoa myös omia konstejaan.

Ja vielä, haluatteko suoran kysymyksen mieluummin kuin hienovaraisia merkkejä? Osaatteko lukea sanattomia viestejä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua mitää vihjailuja, piiloviestejä tai silmäpelejä. Ihan vaan "panettaisko sua?" on hyvä.

Vierailija
2/24 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua mitää vihjailuja, piiloviestejä tai silmäpelejä. Ihan vaan "panettaisko sua?" on hyvä.

No mun vaimoni tekee aina aloitteen jotakuinkin tuollaisella kysymyksellä. Mulle kelpaisi kyllä sellainen rohkea ja rietas vihjailukin, jalkojen levittely, pillun esittely ja hyväily, tai vaikka suorasanaiset tekstarit päivän mittaan. Toisin sanoen kaikenlainen oman kiihottuneisuuden esille tuominen saisi minutkin kiihottumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuotta sitten lopetin itse tekemästä alotteita ja kerroin vaimolle että nyt on sinun vuoro. Ei ole vielä tehnyt yhtään. Eli en tiedä

Vierailija
4/24 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut urbaaneja legendoja näistä, mutta en ole sellaisiin juurikaan törmännyt parisuhteessa. Kerran laivalla eräs viehättävä neiti tanssilattialla teki sellaisen suorasukaisesti koskettelemalla. Jouduin kieltäytymään, koska olen parisuhteessa. Tuli mieleen että olenkohan vain parisuhteessa väärän ihmisen kanssa?

Vierailija
5/24 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5 vuotta sitten lopetin itse tekemästä alotteita ja kerroin vaimolle että nyt on sinun vuoro. Ei ole vielä tehnyt yhtään. Eli en tiedä

Itse en tästä syystä uskalla lopettaa aloitteita. Keskusteluista huolimatta vaimo ei niitä tee.

Tiedän että seksittömyys lopulta tuhoaisi koko liiton. En vain tiedä kuinka kauan jaksan yksin tehdä aloitteet.

Vierailija
6/24 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Usein laitan jo töistä viestejä, mitä illalla tapahtuu. Toisinaan otan vaan munan suuhun, tai levitän haarat ja alan hyväilemään itseäni. Meillä toimii aloitteiden tekemiset molemmin puolin, mikä taas on ihanaa vaihtelua entiseen suhteeseeni, missä ainoastaan minä tein aloitteen ja harvoin sekään seksiin johti

Vierailija
7/24 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovittiin vaimon kanssa jo reilut 15v sitten, että hän tekee aloitteet. Tämä siksi, että koki lähentelyni seksipakoksi. Sen jälkeen olen saanut kiehnätä ja halia aina kun haluan ja seksimäärät lisääntyi vaimon halujen kasvettua. Yhä vieläkin menty tällä. Toki sitä tullut aina itsekin vihjailtua ja vaimon halut heränneet kun nähnyt, että mies on jo rauhaton. Nykyisin ottanut 25mg sinistä. Vaimon kanssa sovittu, että ilmoittaa sitten 2h etukäteen kun haluaa naida. Olen odottanut kiltisti, että vaimon halut ovat heränneet. Nykyisin enää kerran viikossa, mutta sekin parempi kuin haluttoman naisen kanssa. Niin kauan naitu keskenämne, että sytyn vasta vaimon orgasmista. Jos joskus venymässä yli viikon syystä tai toisesta, niin vaimo yleensä kysyy, että haluanko jos suikkarilla tyhjentää. En ole tohtinut kieltäytyäkään. Kivaa vaihtelua. Ikinä en ole ollut puutteessa.

M62

Vierailija
8/24 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en tästä syystä uskalla lopettaa aloitteita. Keskusteluista huolimatta vaimo ei niitä tee.

Tiedän että seksittömyys lopulta tuhoaisi koko liiton. En vain tiedä kuinka kauan jaksan yksin tehdä aloitteet.

itse tein 18vuotta aloitteen. Lopetin ja hain eroa. Vaimo ihmetteli miksi. Kerroin syyn ja ihmetteli eikö se seksi ole kelvannut mitä olen pyytämällä saanut. Sanoin on mutta eikö.ole tullut mieleen miten se yksipuolinen aneleminen vaikuttaa suhteeseen. Hänestä oli sama kuka pyytää kun seksi vaan on. No minulle ei ole. Uudessa suhteessa ollaan 50/50 tämän suhtee..

Vierailija
9/24 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suhteessa aloitteet ovat yleensä aika samanaikaisia. Pussaillessa tai vaikka nukkumaan käydessä kädet vaan alkavat tutkia toisen ihoa ja molempien pitää päästä oikein lähelle toista.

Mä tykkään kiusoitella miestä jo etukäteen vaikka kotiaskareiden lomassa. Pyllyn puristelua ohi mennessä, halailua ja kevyttä silittelyä housujen päältä, pusuja kaulalle tai vaikka korvan näykkimistä. Suihkusta tullessa tipautan pyyhkeen ja keikistelen pukeutuessani niin, että mies näkee. Sanalliset aloitteetkin ovat hyviä. Voi kuiskata miehen korvaan, mitä just nyt haluaisi tehdä tai ehdottaa vaan ihan suoraan, että tulisitkos sängylle vähän kiehnäämään. Mä en oikein osaa noita strippaus- sun muita juttuja enkä ole sellainen upea, komea nainen jonka tekemänä ne näyttäisivät kuumilta. Onneksi miestä ei tunnu haittaavan. :P

Vierailija
10/24 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisyyteen tuleminen, halailu ja pussailu, suulle suuteleminen. Tuttu, hieman unenomainen ilme silmissä. Jokin puolihuomaamaton seksikäs yksityiskohta ulkoasussa, esimerkiksi yllä ohut paita ilman rintaliivejä. Erityinen juttu mikä muistaakseni tekee säväyksen (eihän minulla nykyisin naisystävää edes ole, siksi kai näitä muistelenkin), on kauluspaitani nappien avaaminen hitaasti yksi kerrallaan ja rintani hively kädellä.

Sellaista yleistä läheisyyttä eikä välttämättä niinkään sanoja.

M47

Vierailija
11/24 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanattomat viestit johtavat eroon tai vankilaan, ainakin ennenpitkään tulee väärintulkinta.

Vierailija
12/24 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan pussailla ja kosketella miestä, yleensä toimii :)

Vierailija
13/24 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itse tein 18vuotta aloitteen. Lopetin ja hain eroa. Vaimo ihmetteli miksi. Kerroin syyn ja ihmetteli eikö se seksi ole kelvannut mitä olen pyytämällä saanut. Sanoin on mutta eikö.ole tullut mieleen miten se yksipuolinen aneleminen vaikuttaa suhteeseen. Hänestä oli sama kuka pyytää kun seksi vaan on. No minulle ei ole. Uudessa suhteessa ollaan 50/50 tämän suhtee..

Taisi hänelle olla sama kuka seksiä pyytää kunhan se ei ole hän :D

Vierailija
14/24 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi hänelle olla sama kuka seksiä pyytää kunhan se ei ole hän :D

Melko häiriintynyttä ottaa ero, ilman että edes puhut puolisollesi asiasta mikä mielestäsi suhteessa hiertää. Ajatustenluku tuskin kuuluu kenenkään vahvuuksiin

Vierailija
15/24 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tein 18vuotta aloitteen. Lopetin ja hain eroa. Vaimo ihmetteli miksi. Kerroin syyn ja ihmetteli eikö se seksi ole kelvannut mitä olen pyytämällä saanut. Sanoin on mutta eikö.ole tullut mieleen miten se yksipuolinen aneleminen vaikuttaa suhteeseen. Hänestä oli sama kuka pyytää kun seksi vaan on. No minulle ei ole. Uudessa suhteessa ollaan 50/50 tämän suhtee..[/quote]

Melko häiriintynyttä ottaa ero, ilman että edes puhut puolisollesi asiasta mikä mielestäsi suhteessa hiertää. Ajatustenluku tuskin kuuluu kenenkään vahvuuksiin

Vierailija
16/24 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
17/24 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo saattaa ohimennen puristella tai halailla siinä kun illalla kokkaan. Nukkumaan mennessä tulee vähän lähemmäksi ja peiton alla varpaillaan hipaisee mun jalkaa. Jos en reagoi tai meinaan nukahtaa niin hipaisee vähän pidempään. Jos oikein villillä päällä on niin saattaa jopa suudella.

Siinä se "aloite". Toisaalta hyvä kun jättää mulle vallan päättää että alanko. Jos kävisi yhtään suoremmin kiinni niin en voisi vastustaa.

Vierailija
18/24 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää näissä se, että miehiä pidetään useasti yksinkertaisina putkiaivoina, kun eivät näitä hienovaraisempia aloitteita hoksaa. Oman kokemuksen mukaan, niitä ei huomaa myöskään naiset. Sitten vika onkin miehessä kun ei tee kunnon aloitteita.

Vierailija
19/24 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää näissä se, että miehiä pidetään useasti yksinkertaisina putkiaivoina, kun eivät näitä hienovaraisempia aloitteita hoksaa. Oman kokemuksen mukaan, niitä ei huomaa myöskään naiset. Sitten vika onkin miehessä kun ei tee kunnon aloitteita.

Se on vaimon oma vika, ellei parempaan aloitteeseen pysty. Jos pystyisi niin saisi aina. Samaten jos tarjoaisi nautintoa joskus minullekin, niin voisin tehdä aloitteet 100%. 

Vierailija
20/24 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn yleensä suoraan *** kiinni. Tai kiusaan ja pyllistän ja vedän housut alas keskellä päivää, että on illalla jotain odotettavaa. Joskus myös hyppään vain syliin hajareisin, jos istumme sohvalla.

Tykkään yllättää miestä tuolla tavoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan