Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos yhteiskunnassamme yhtäkkiä pitäisi kulkea täysin alasti, uskotko että joku voisi ihastua kadulla juuri sinun ulkonäköösi?

Vierailija
09.12.2020 |

Tällainen

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä varmaan.

Vierailija
22/28 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty. Ei kyse ole lopulta siitä että mulla on vähän isivatsaa, vaan siitä että koen olevani huippu tyyppi. Tuskin tuo vaatteiden vähyys sitä mihinkään muuttaisi. Samanlaisia tuolla kävelisi vaikka kuinka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. Tiedän olevani arvokas ihminen kaikkine vikoineni. Sitäpaitsi jos kaikki kulkisivat alasti ei ihmisillä olisi yhtä vääristynyttä kuvaa siitä, miltä alaston ihminen näyttää.

Vierailija
24/28 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin. Ihastuvat silloinkin kun olen ihan vaatteet päällä ;)

T. Jumalainen Vartalo

Toisaalta voittaisitko tappelussa muut kilpailijat?

Siitähän tässä on kyse. Vartalo on selviytymistä varten oleva kompakti kokonaisuus.

Vierailija
25/28 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista pervoimpia ovat ihmiset, jotka saavat negatiivisia tuntemuksia normaalista alastomuudesta. Silloin voi kehittyä jokin seksuaalisuden kompensaatio, vaikka itsensäpaljastelu tai väkivalta.

Vierailija
26/28 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tykkääkö ketään nainen yli 30v miehestä jolla tällainen laiha teini vartalo ja löysänä pieni muna, jäykkänä normaali.

Vierailija
27/28 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse leikkaus- ja tapaturma-arpien takia epävarma alasti, mutta miehet ovat aina mielellään katselleet. Joten kyllä kai.

Vierailija
28/28 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, ei kukaan ole kiinnostunut vaatteet päälläkään vielä 45v aikana eikä alasti paljastu mitään yllätyksiä, pieni muna vähän kalja mahaa man boobsit ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä