Jos yhteiskunnassamme yhtäkkiä pitäisi kulkea täysin alasti, uskotko että joku voisi ihastua kadulla juuri sinun ulkonäköösi?
Kommentit (28)
En. Olen laihtunut 20 kg. Yllättävän hyvin nahka palautunut, mutta silti.
Vartaloni on sellainen kuin naisilla antiikin veistoksissa, eli ei tämän hetken tavoitelluin, mutta ilmeisesti historiallisesti sitä on pidetty viehättävänä, että kaitpa kelpaisin.
En usko.
Kasvot on nätit, peffa ja sääret tosi hyvän näköiset. Hiukset on suorastaan upeat.
Sen sijaan kaikki mitä tapahtuu torsossa leuan alapuolella on kyllä niin turn-off. Rinnat on eripariset ja oudon muotoiset ja kaikki ylipaino on kertynyt käytännössä vatsaan. Se on iso ja roikkuva ja ihan järkyttävän ruma. Vaikka laihtuisin, tilalle jäisi säkki nahkaa. Että en itseasiassa tiedä onko pahempi tää iso mötikkä tasaisella iholla vai ryppyinen nahkasäkki.
Ei. Raskaudet on venyttänyt vatsanahkaa sen verran ettei sitä katsellessa kukaan kuumana kävisi.
Vierailija kirjoitti:
Vartaloni on sellainen kuin naisilla antiikin veistoksissa, eli ei tämän hetken tavoitelluin, mutta ilmeisesti historiallisesti sitä on pidetty viehättävänä, että kaitpa kelpaisin.
Sama. Sellainen vähän löysä kroppa, pieni pömppis ja lihaisat reidet, mutta ei ylipainoa.
Kyllä. En osaa pukeutua tyylikkäästi
Knappast, koska tällä iällä maa vetää puoleensa ja kaikki roikkuu. Jopa pienet tissit.
Nooh, en usko.
Tissit on suht hyvät ja vyötärön seutu, mutta jestas miten eri paria (2-3 numeroa) isompi perse, lantio ja reidet mulla on. Ja joo, iso peffa on muotia, mutta nämä selluliitit ja hirveet sivumuhkurat (saddlebags) ei.
Polvista alaspäin sit taas ihan ok.
Voi kyllä!
Vaikka ikää alkaa jo olla, kroppa on vielä varsin upea.
Ei ainakaan kylmällä säällä.
t. mies
Uskon. Tuskin kropan tarvitsee täydellinen tai upea olla. Ihan mielenkiintoinen ajatus toisaalta, jos kaikki muu on riisuttu, niin mihin ihminen kiinnittää huomionsa parinvalinnassa? Paluu juurille tavallaan.
Roikkuva maha on lahjomaton. "Tavara" jää mahan alle piiloon. Se toisaalta vähentää kainoustarvetta.
On siis vähän kuin läppä.
No en, kun en mie tonne pakkaseen lähtis alasti.
Kyllä, ainakin oma mieheni pitää mua erittäin viehättävänä ilman vaatteita. Minulla ei ole hävettävää.
Kyllä. Joillakin on läskifetissi.
Mä oon paremman näköinen ilman vaatteita kuin vaatteet päällä. Mun vartalolle on vaikea löytää hyvin istuvia käytännöllisiä vaatteita omassa hintaluokassani.
Mietitäänpä... olen ihan kohta 58-vuotias ja ylipainoinen. Mitenhän kävisi?
Todellakin. Ihastuvat silloinkin kun olen ihan vaatteet päällä ;)
T. Jumalainen Vartalo