Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko pph:lle laittaa tekstiviestiä päivän aikana vai onko fiksumpaa soittaa?

Vierailija
04.08.2008 |

.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään mieluummin viesteistä. Jos olen esim. vaipanvaihtopuuhissa, niin vaikea on vastata puhelimeen.

Vierailija
2/5 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain kiireistä mikä täytyy saada tiedoksi heti paikalla niin soittaminen on parempi kun ainakin saa sitten heti tietää menikö viesti perille vai ei. Muuten jos on aikaa odotella, että ehtii lukea tekstareitaan niin se on varmaan parempi, ei ainakaan häiritse päiväunia, satutuokiota tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin vaan, että onko tuo viestittely ihan asiallinen kommunikointikeino muidenkin kuin kavereiden kesken. No laitoin viestin ja sain jo vastauksenkin=)

-ap-

Vierailija
4/5 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeat asiat soitetaan, muistutukset (ei vaadi välttämättä toiselta vastausta) tekstareilla. Esimerkiksi pph on joskus laittanut viestin, jos on joku rutiininomainen muistutus kuten poikkeuksellinen hakuaikatoive tai muuta vastaavaa ja unohti aamulla kasvotusten muistuttaa.

Vierailija
5/5 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut lapseni puheterapeutilta tekstareita, emmekä ole kavereita. Mielestäni on ollut kivaa saada näitä viestejä, missä terapeutti on kertonut lapseni taitojen kehittymisestä. tai sitä, mitä ovat terapiassa tehneet.

Eli mielestäni pph:n kanssa voi hyvinkin viestitellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän