Miksi pakotat koirasi kakkimaan toisten nähden?
Etkö näe hänen silmistään kuinka häntä hävettää?
Kommentit (14)
Jotain yksityisyyttä sentään koirille.
Mamma voisi miettiä, että paskoisiko itse toisten vieressä toljottaen.
En pakota! Minun koirani ei kehtaa kakata muiden nähden, menee aina pusikkoon piiloon :)
Kerran tuli niin kiire ettei ehtinyt pusikkoon, mutta koira ratkaisi tämän ongelman työntämällä päänsä pensaaseen :D
^ Sulla lienee rotukoira, valioyksilö. :)
mullon aina kannettava sermi mukana
Meidän hieno rotukoiramme ei käy paskalla ollenkaan!
Mulle opetettiin pienenä, että koiraa ei saa katsoa, kun se kakkaa, tai muuten se häpeää ja ei teekään kakkaa. Yritin vielä estää koiraa kakkaamasta joskus keskelle tietä tuijottamalla sitä, mut jostain syystä ei joo toiminu...
:DDD Kiitos näistä nauruista ap! Koirani kakkaa joskus muiden nähden, joskus pusikkoon. Varmaan kotona oppinut, että kakkaaminen on ihan normaalia. Änkee minunkin kanssa vessaan ja kohkaa, kun väännän torttua pönttöön :D
Huvittaa koirat. Siellä ne jolkottaa menemään peräaukko loistaen, paskantavat vaikka keskelle katua ja nuuskivat toisten koirien jätöksiä. Siellä ne paskat sitten ovat, keskellä katua on kakkaa. Joskus omistaja kerää sonnan pussiin. Suden sukulaiseläimet, uskolliset ja haukkuvat koirat.
En haluaisi katsoa mutta koirani pakottaa katsomaan. Ihme friikki sekin. Mahtaa olla joku fetissi tolla Mustilla.
Meidän koira menee mahdollisimman pitkälle metsään kakille. Onneksi on pitkä flexi.
Mä otan aina katsekontaktin mun fifin kaa, kun se alkaa pungertaa kakkaa, se on tyytyväisen oloinen, mutta tuo "maatias" koira ei halua katsekontaktia, no, olkoon sit muka itsekseen kakalla.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 22:53"]
En haluaisi katsoa mutta koirani pakottaa katsomaan. Ihme friikki sekin. Mahtaa olla joku fetissi tolla Mustilla.
[/quote]
Mites se pakottaa? Raatelee sun lahjetta niin kauan, kunnes suostut tuijottamaan toisen sessioita :DDDD
Onpa taas paskaa provoa.
Ei tarvitse koiraa pakottaa paskantamaan muiden nähden, pikemminkin joutuu joskus hinaamaan sivummalle ettei se paskaa keskelle katua.