Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pakotat koirasi kakkimaan toisten nähden?

Vierailija
25.04.2014 |

Etkö näe hänen silmistään kuinka häntä hävettää?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas paskaa provoa. 

Ei tarvitse koiraa pakottaa paskantamaan muiden nähden, pikemminkin joutuu joskus hinaamaan sivummalle ettei se paskaa keskelle katua.

Vierailija
2/14 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain yksityisyyttä sentään koirille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamma voisi miettiä, että paskoisiko itse toisten vieressä toljottaen.

Vierailija
4/14 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pakota! Minun koirani ei kehtaa kakata muiden nähden, menee aina pusikkoon piiloon :)

Kerran tuli niin kiire ettei ehtinyt pusikkoon, mutta koira ratkaisi tämän ongelman työntämällä päänsä pensaaseen :D

Vierailija
5/14 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Sulla lienee rotukoira, valioyksilö. :)

Vierailija
6/14 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullon aina kannettava sermi mukana

Vierailija
7/14 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän hieno rotukoiramme ei käy paskalla ollenkaan!

Vierailija
8/14 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle opetettiin pienenä, että koiraa ei saa katsoa, kun se kakkaa, tai muuten se häpeää ja ei teekään kakkaa. Yritin vielä estää koiraa kakkaamasta joskus keskelle tietä tuijottamalla sitä, mut jostain syystä ei joo toiminu...

Vierailija
9/14 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDD Kiitos näistä nauruista ap! Koirani kakkaa joskus muiden nähden, joskus pusikkoon. Varmaan kotona oppinut, että kakkaaminen on ihan normaalia. Änkee minunkin kanssa vessaan ja kohkaa, kun väännän torttua pönttöön :D

Vierailija
10/14 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa koirat. Siellä ne jolkottaa menemään peräaukko loistaen, paskantavat vaikka keskelle katua ja nuuskivat toisten koirien jätöksiä. Siellä ne paskat sitten ovat, keskellä katua on kakkaa. Joskus omistaja kerää sonnan pussiin. Suden sukulaiseläimet, uskolliset ja haukkuvat koirat.

Vierailija
11/14 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi katsoa mutta koirani pakottaa katsomaan. Ihme friikki sekin. Mahtaa olla joku fetissi tolla Mustilla.

Vierailija
12/14 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koira menee mahdollisimman pitkälle metsään kakille. Onneksi on pitkä flexi.

Vierailija
13/14 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan aina katsekontaktin mun fifin kaa, kun se alkaa pungertaa kakkaa, se on tyytyväisen oloinen, mutta tuo "maatias" koira ei halua katsekontaktia, no, olkoon sit muka itsekseen kakalla.

Vierailija
14/14 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 22:53"]

En haluaisi katsoa mutta koirani pakottaa katsomaan. Ihme friikki sekin. Mahtaa olla joku fetissi tolla Mustilla.

[/quote]

Mites se pakottaa? Raatelee sun lahjetta niin kauan, kunnes suostut tuijottamaan toisen sessioita :DDDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan