Rehellsisesti, kuinka usein harrastatte seksiä?
Oletko sinkku vai parisuhteessa? Kuinka kauan olette olleet yhdessä, jos parisuhteessa?
Kommentit (662)
4-5 kertaa viikossa normaalisti, menkkojen aikana (5 pv) otan pari kertaa suihin. Silloin harvoin kun saadaan olla viikonloppu kahdestaan niin eipä siinä paljon muuta tehdäkään kuin rakastellaan. Yhdessä ollaan oltu 28 v. Nuorempana olin haluttomampi, mutta kun 40 tuli mittariin, niin halut räjähti :)
165 vielä jatkaa. Kateellisena :(
Moni kirjoittaa kuinka lomalla seksiä on vielä enemmän.
Meillä loma on aina täysin seksitöntä. Silloin vaimoa ei kiinnosta lainkaan.
On kuulemma niin stressiä ja jos seksin jälkeen ei jaksakaan seuraavana päivänä jne jne jne.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 09:11"]Oletko sinkku vai parisuhteessa? Kuinka kauan olette olleet yhdessä, jos parisuhteessa?
[/quote]
Naimisissa. Seksiä noin 3-5 kertaa viikossa.
Seksiä suunnilleen kerran viikossa, yhdessä ollaan oltu vähän reilu pari vuotta. Ollaan aika vähän samaan aikaan kotona. Mulle ihan OK, miehelle kelpaisi useamminkin.
2-6 kertaa viikossa, yhdessä asutaan, reilu vuosi yhdessä :)
Yhdessä n.vuosi. Perheessä kaksi tarhaikäistä. Seksiä n.2-7x/vko. Keskimäärin n.4
Keskimäärin kahdesti viikossa. Yhdessä oltu 7 vuotta. :)
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 10:19"]
Yksi "itkijämies" tässä ihmettelee, että voiko oikeasti olla joillain seksiä noin usein? Ettei tässä vaan liioitella ja vedetä se 3-5 kertaa viikossa jostain yksittäisen viikon tilanteesta :O Joskus on ollut seksiä kahdesti viikossa. Tällaisia viikkoja on osunut muutama. Noin muuten vaimoa ei vaan saa kiinnostumaan. Silloin yleensä kun e lämpene, niin ei lämpene vaikka mitä keinoja kokeilee. Sitten taas kun lämpenee sen kerran kuukaudessa tai kahdessa, riittää pelkkä hartioden kevyt hieronta ja vihjaus haluista. Mutta halukkaimmillaankaan ei ole suostunut jatkamaan yhden tulemisen jälkeen. Eikä muutenkaan seksiä uudestaan samana päivänä. Kai se sitten kokee kaiken niin hankalaksi, virittelee heti pikkuhousunsuojia päälle eikä jää lepäilemään. Tämä sitten ei olekaan se keskivertotilanne? Apua! :O
[/quote]Millainen teillä on parisuhde noin muuten? Hoitaako kummatkin osansa kodin- ja lastenhoidosta? Jos nainen tekee kaiken yksin, niin se vaikuttaa haluihin paljon. Mutta en sano, että näin on aina. Mies saattaa olla hyvinkin osallistuva, mutta silti naisella ei tee mieli. Mikä lie vikana... seksi ei vaan kiinnosta, ei kiinnosta sinun kanssasi (miksi, oletko kysynyt? mitä on vastannut?), stressi jostain... tms.
Minulla meni monta vuotta kun olin haluton. Joku aiemmin täällä kirjoitti, että kun nainen saa lapset niin halut loppuvat. Minulla kävi näin. Itsekään en tilanteesta pitänyt, sillä olisin halunnut haluta. Mutta kun sitä oli niin helevetin väsynyt. Lapset nukkuivat järkyttävän huonosti, koko ajan oli lapset iholla ja joku vänisi perään jne. Sitten kun ne lopulta sai nukkumaan (ja tiesi, että se kerta tunnissa heräily alkaisi parin tunnin kuluttua), niin halusi vaan huokaista syvään ja valua koomaan sohvalle ja vaan olla hetken rauhassa. Sitten kun mies tuli siihen virittelemään jotain, niin meinasi itku päästä. Kyllä se auttoikin, mutta kun teki pitkiä työpäiviä, niin suurin vastuuhan se minulle jäi. No nyt ovat lapset jo kasvaneet ja on taas "helppoa". Ja halutkin ovat tulleet takaisin. Joten miehet, kyllä se tilanne saattaa parantua siitä pikkulapsiajasta. Toivottavasti paranee. Antakaa aikaa emännälle. Antakaa huomiota. Viekää kukkia. Hierokaa hartioita. Auttakaa kotihommissa. Hellikää ihan ilman taka-ajatuksiakin, ettei tarvi koko ajan olla varpaisillaan kun mies tulee halaamaan tai pussaamaan. Nipistäkää pepusta ihan ohikulkiessa muuten vaan ja sanokaa, että olet kaunis ja rakastan sinua.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 14:34"]
Joten miehet, kyllä se tilanne saattaa parantua siitä pikkulapsiajasta. Toivottavasti paranee. Antakaa aikaa emännälle. Antakaa huomiota. Viekää kukkia. Hierokaa hartioita. Auttakaa kotihommissa. Hellikää ihan ilman taka-ajatuksiakin, ettei tarvi koko ajan olla varpaisillaan kun mies tulee halaamaan tai pussaamaan. Nipistäkää pepusta ihan ohikulkiessa muuten vaan ja sanokaa, että olet kaunis ja rakastan sinua.
[/quote]
Annan huomiota, hieron, autan kotitöissä, halaan, kehun. Eipä noilla ole vaikutusta. 15v yhdessä, olemme koskeneet toisiimme seksuaalisesti 2 vuotta sitten. Lapsia ei ole.
AP:n kysymykseen vastaten: rehellisesti harrastan seksiä omakätisesti 4-5 krt/viikko.
Keskimäärin kolme kertaa viikossa. Parisuhteessa 8 vuotta.
Ihan rehellisesti, edellisestä kerrasta on nyt 2 kk. Aiemmin 2-3 krt kuukaudessa. Nyt en osaa sanoa. Mies ei enää halua minua.
Noin kolme kertaa viikossa. Oman vaimon kanssa n kerran kahdessa kuukaudessa.
Yhdessä neljä vuotta, seksiä on 1-4 kertaa viikossa, useimmiten kolme kertaa. Seksistä on kyllä tullut mielestäni viime aikoina vähän tylsää. Saisi olla hieman spontaanimpaa ja olisi kiva jos mies innostuisi urheilusta niin kestäisi vähän paremmin.
Max 5 kertaa vuodessa. Vaimoa ei huvita.
Tänä vuonna on harrastettu 2 kertaa, meillä pihtaa mies
Yksin joka päivä. Vaimon (toisen miehen vaimo) kanssa kerran viikossa. Oman vaimon kera joskus ja jouluna. Yleensä harvemmin
Ai niin, ja mieheni on usein vähän innoton, tuntuu kuin minä olisin ainoa joka tässä parisuhteessa vihjailee yms. Tästä hyvästä minun ei tee enää niin usein mieli seksiä kun tunnen olevani epäviehättävä ja mies on ärsyttävä tuon ominaisuuden takia. Itse toivoisin että hän vihjailisi minulle päivän mittaan, ja joskus jopa ottaisi alkuillasta, eikä vasta sitten kun ollaan juuri menossa nukkumaan. Nykyään sekstataan aina sängyssä, samalla kaavalla jne...
Kamala kirjoitusripuli nyt. Lisäten vielä edelliseen (viestiin 182), tykkään pukeutua joskus stay-uppeihin ym. hepeneisiin, mutta ei mies vaan tunnu huomaavan. On huomattavasti kiinnostuneempi tietokonepeleistä. Kannattaa viriilin naisen miettiä kaksi kertaa, ennen kuin alkaa seurustelemaan erittäin pahan nörtin kanssa, joka ei piittaa urheilusta lainkaan.
32-vuotta naimisissa, 2-4 kertaa viikossa. 4 aikuista lasta. Nuorena tuli useamminkin harrastettua. Miehelle tuntuu aina vaan maistuvan :), enkä pistä pahakseni. Ollaan viiskymppisiä.
Yksi "itkijämies" tässä ihmettelee, että voiko oikeasti olla joillain seksiä noin usein?
Ettei tässä vaan liioitella ja vedetä se 3-5 kertaa viikossa jostain yksittäisen viikon tilanteesta :O
Joskus on ollut seksiä kahdesti viikossa. Tällaisia viikkoja on osunut muutama.
Noin muuten vaimoa ei vaan saa kiinnostumaan. Silloin yleensä kun e lämpene, niin ei lämpene vaikka mitä keinoja kokeilee.
Sitten taas kun lämpenee sen kerran kuukaudessa tai kahdessa, riittää pelkkä hartioden kevyt hieronta ja vihjaus haluista.
Mutta halukkaimmillaankaan ei ole suostunut jatkamaan yhden tulemisen jälkeen. Eikä muutenkaan seksiä uudestaan samana päivänä.
Kai se sitten kokee kaiken niin hankalaksi, virittelee heti pikkuhousunsuojia päälle eikä jää lepäilemään.
Tämä sitten ei olekaan se keskivertotilanne? Apua! :O