Rehellsisesti, kuinka usein harrastatte seksiä?
Oletko sinkku vai parisuhteessa? Kuinka kauan olette olleet yhdessä, jos parisuhteessa?
Kommentit (662)
Vaihtelevasti, 1krt/vk tai 1krt/kk.. Nyt menossa kuukausi kun mies pihtaa.. Alussa harrastettiin paljon seksiä, nyt aina kun teen aloitteen on väsymys, aikainen herätys, yms... yhdessä ollaan ollaan oltu alta 2v, ja 5kk vanha vauva nukkuu viereisessä huoneessa.
4-10 krt viikossa yhdyntää, suu/käsihommia siihen lisäksi 4-10krt viikossa (seksitapojen määrä vaihtelee, joskus vähemmän yhdyntää ja enemmän muita juttuja, ja päinvastoin). Ollaan asuttu yhdessä noin vuosi, lapsia ei ole.
Uskomattoman köyhää on monen seksielämä! Kyllä meillä sitä harrastetaan useita kertoja viikossa, sehän on suhteen suola ja nautinto. Näin on menty jo lähes 30 avioliittovuoden ajan, kuukauden tauot vain synnytysten jälkeen. Asiat on muutenkin hyvin mutta sanoisin että hyvä seksi hitsaa yhteen paremmin kuin mikään. Eikä ole muita tarvinnut vilkuilla! Ei olisi tyydyttävää jos seksiä olisi kerran kuussa tai vuodessa, eihän se ole mikään rakkaussuhde. Miten ihmeessä jotkut tyytyy niin vähään..minä ainakin olen haluttu nainen ja haluan miestäni, se on hieno tunne!
1-2 krt viikossa. Sinkku, mutta vakipano.
Hyvällä tuurilla muutaman kerran vuodessa. Avioliitossa 12v. Lapsen alullelaitossa oli lähes jokapäiväistä suorittamista, josta nautinto kaukana. Muuten sitten ei välttämättä edes juhannuksena ja jouluna.
Sinkku, 2-3 kertaa viikossa vakipanon kanssa :P
Kerran kuussa, yhdessä reilu vuosi
Kerran vuodessa. Oksettaa lihava mies joka ei laihduta vaikka kuka vain esim lääkäri käskee ehdottomasti laihduttamaan tai ihan sama miten asian sanoo.
1,5 vuotta sitten viimeksi, kun suhde päättyi... Suhteessa ollessa 3-7 kertaa viikossa. Sinkku äiti olen...
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 09:16"]Noin 3-5 kertaa viikossa paitsi kuukautisten aikaan. 15 vuotta suhteessa ja nyt on seksiä enemmän kuin koskaan lukuunottamatta aikaa, kun yritimme ensimmäistä lasta.
[/quote]
Meillä sama :)
Varsinkin pikkulapsiaika oli hyvin kuivaa. Nyt nuori kun on koululainen eikä kukaan vielä teini niin arki on helppoa ja miellyttävää.
Olen taas huomannut mieheni ja sen kuinka ihana ja komea hän on. Kiva kun energiaa riittää hänelle ja parisuhteellekin :)
Joka päivä. Välillä kaksikin kertaa. Kymmenen vuotta yhdessä. Ei lapsia.
N. Puolen vuoden välein, sinkku.
2-3 kertaa viikossa. Yhdessä 14 vuotta, 4 lasta.
Etäsuhteessa, nyt olimme viikon yhdessä ja 10 kertaa kertaa seksiä. Vajaa 2 vuotta yhdessä.
Ennen raskautta noin kolmesti viikossa, nyt raskauden aikana vaihdellut hirveesti. Yli kahden viikon taukoa ei ole ollut kuin mun kovan flunssan takia. Oikeen odotan että kohta kun tästä mahasta pääsee niin saa vihdoin olla ne hetket ihan kahdestaan, eikö Tuu koko ajan molemmille mieleen että niin tosiaan, meillä on lapsi tässä välissä :D mahan kanssa on myös vähän kömpelöä, joten vanhaa ketterää minää odotellassa!
Viime viikolla neljä kertaa ja useammin olisi saanut olla. Käytännössä se neljä on kuitenkin aika maksimi, kaksi pientä lasta ja vauvaikäinen nukkuu huonosti. 7 vuotta oltu yhdessä.
Ainii 160 jatkaa: siis yhdessä 4,5 vuotta.
1-2 krt/vk. Mies on kotona vain viikonloput. Töissä toisella paikkakunnalla. Eli viikonloppuisin nuo kerrat. Yhdessä 15 vuotta, naimisissa 12. Kolme lasta.
Keskimäärin ehkä kerran 1,5 kuukaudessa.
Joskus voi olla parikin kertaa kuukaudessa, sitten taas taukoa.
9v yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 11:37"]"Seksiä meillä n. kerran kahdessa kuukaudessa. Minä en jaksa mitään helvetin "hurmaa minut taas uudelleen"-juttuja ja vaimo ei taas halua ilman sitä."
Samaa meillä. Romantiikka on pahin kirosana minkä tiedän. Vittu ei sitä lässytystä koko ajan jaksa vuodesta toiseen.
[/quote]No silloinhan te olette valinneet sen, että sutinaa harvoin kun ette panosta itse.