Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellsisesti, kuinka usein harrastatte seksiä?

Vierailija
25.04.2014 |

Oletko sinkku vai parisuhteessa? Kuinka kauan olette olleet yhdessä, jos parisuhteessa?

Kommentit (662)

Vierailija
41/662 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-5 kertaa viikossa suunnilleen. Vuoden oltu yhdessä, puoli vuotta asuttu yhdessä. Ihan hyvä tahti mun mielestä, sellainen että sekstaillaan aina kun sopii, mutta ei ole mitään pakkoa joka päivä jos vaikka on niin kiireistä tai muuten ei sellainen fiilis. Toivottavasti jatkui myös näin. 

Vierailija
42/662 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te naiset oikeasti noin usein paneskelette??? Eikö teillä ole niitä perinteisiä syitä siirtää seksi huomiselle ja huomenna taas löytää uusi syy?????? Minä luulin olevani normimies, kun saan seksiä 2xkuussa. Mutta pahasti olen jälkeen jäänyt....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/662 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 kertaa viikossa, yhdessä 14 vuotta.

Vierailija
44/662 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki harrastaa noin paljon :o Minä oon seurustellu 14 kk ja saan 2 kertaa viikossa. Haluaisin ainakin tuplasti enemmän.

Vierailija
45/662 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te naiset oikeasti noin usein paneskelette??? Eikö teillä ole niitä perinteisiä syitä siirtää seksi huomiselle ja huomenna taas löytää uusi syy?????? Minä luulin olevani normimies, kun saan seksiä 2xkuussa. Mutta pahasti olen jälkeen jäänyt....

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 12:19"]

[/quote]

Kun mun mies hipaiseekin tissistä niin olen valmis kaikkeen:)

Vierailija
46/662 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 09:46"]

Aina kun nähdään. Suhteellisen tuore tapaus n. 9 kk seurustelua takana :) Niinä päivinä kun nähdään niin voidaan harrastaa kolmekin kertaa päivässä.

[/quote]

Näin meilläkin. Ja samanpituinen suhde.

Vierailija
47/662 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 11:54"]Parisuhteessa harrastettiin vähintään kerran päivässä, usein esimerkiksi viikonloppuna useamman kerran päivässä. Minä olin Se innokkaampi. Meillä ei ollut lapsia, ja yhdessä oltiin 6 vuotta. Erottiin puoli vuotta sitten, enkä ole sen jälkeen pannut ketään, enkä varmaan tule panemaankaan. Haluaisin kyllä, koko ajan panettaa ja tarjonnastakaan ei ole pulaa, mutta en missään nimessä halua enää mitään oikeaa suhdetta, ja yhden yön jutut on pelottavia. En uskalla päästää jotain täysin tuntematonta kotiini, tai mennä hänen luokseen, Eihän sitä ikinä tiedä mitä Se aikoo.

[/quote]

No pane eksääsi.

Vierailija
48/662 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 12:19"]Miten te naiset oikeasti noin usein paneskelette??? Eikö teillä ole niitä perinteisiä syitä siirtää seksi huomiselle ja huomenna taas löytää uusi syy?????? Minä luulin olevani normimies, kun saan seksiä 2xkuussa. Mutta pahasti olen jälkeen jäänyt....

[/quote]

Meillä mies käyttäytyy tolleen :D

Vierailija
49/662 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 12:19"]

[/quote]

No kun ei paneskelu ole mulle mikään ikävä velvollisuus, vaan tykkään siitä itsekin. Siten.

Vierailija
50/662 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on seksiä harvoin. Vaimoa kiinnostaa dildo enemmän kuin kaluni. Olen hieman ylipainoinen, mutta ihan siisti ja fiksu mies, lapsistani huolehdin. Mutta aina on joku luottamuspula tai muu ihme syy siirtää seksiä. Raskasta.

Vierailija
51/662 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin joka päivä. Vaimo 2 x vuodessa. Ei tasan mene tuuri kumppania valitessa...

Vierailija
52/662 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 12:38"]Haluaisin joka päivä. Vaimo 2 x vuodessa. Ei tasan mene tuuri kumppania valitessa...

[/quote]

Ei niin, tuntuu siltä että puolet suhteista on sellaisia että toinen haluaa ja toinen ei.

Vierailija
53/662 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikaisemmin se, jolta sai kinuta seksiä. Nykyään jopa aktiivisempi osapuoli. Jälkeenpäin kaduttaa, että miksi jos milläkin syyllä pihtailin, kun nyt on molemmilla mukavampaa. :)

Vierailija
54/662 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina valmis kun mies haluaa. Olen usein hänelle nauranutkin että hänellä on onnistanut kun ei tarvii kuin silittää mua niin olen heti märkä. Aina olen seksistä tykännyt mutta kai nykyisen miehen kanssa vaan on niin kivaa että se vaikuttaa haluihinkin. Edellinen mies oli ihan kauhee ja se tappoi halutkin. Kulki baareissa yksin töiden jälkeen ilmoittamatta, haukkui aina tyhmäksi, ei auttanut lasten kanssa vaikka olisin ollut 40 asteen kuumeessa jne

Vierailija
55/662 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu 2v yhdessä, näistä 1,5v avoliitossa. Seksiä on keskimääräisesti 3-4krt viikossa. Välillä viikkoja ettei ollenkaan, välillä joka päivä.. Riippuu tosi paljon aikatauluista! Viikonloppuisin yleensä useammankin kerran päivässä. 

Vierailija
56/662 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 11:25"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 11:04"]

Meillä ei vaimoa ole ikinä seksi liian paljoa kiinnostanut. Ja nykyisin ei juuri ollenkaan. Ja ollaan alle nelikymppisiä. Yhdessä 10 vuotta. Edellisestä seksikerrasta varmaan alkaa olla jo puoli vuotta. Ahdistaa lukea näitä viestejä, joissa kerrotaan seksiä olevan 5 kertaa viikossa... :(

[/quote]

Minunko ukko siellä kirjoittelee? MItäpä jos laihduttaisit hiukan tai tekisit edes aloitetta asian suhteen. Esileikkikin olis ihan kivaa..

[/quote]

Sulattele ensin itse se rasva-% 45++ kumpusi pois:

http://cdn.builtlean.com/wp-content/uploads/2012/09/body-fat-percentage-women.jpg

Vierailija
57/662 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kyllä kovasti pillua. En saa :(

Vierailija
58/662 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisim seksiä vaikka joka päivä, mutta mies innostuu asiasta ehkä kerran kuussa. Yhdessä 6 vuotta.

Vierailija
59/662 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 12:38"]Haluaisin joka päivä. Vaimo 2 x vuodessa. Ei tasan mene tuuri kumppania valitessa...

[/quote]

Ei kai se nyt mitään tuuria ole, hyvänen aika! Jos nyt ette satu olemaan ei-seksiä-ennen-avioliittoa-porukkaa. Tapana on testata kemiat ja halut ennen vakiintumista. En siis todellakaan jaksa teitä vaimon pihtaamisesta valittavia miehiä! Missä vaiheessa seksistä nyt teille niin tärkeää tuli, kun ei se puolisoa etsittäessäkään sitä ollut?

37-v nainen, 7 vuotta avoliittoa, seksiä 3-5 krt/viikko

Vierailija
60/662 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-5 krt viikko, naimisissa 20v ja ihanaa on edelleen, paranee vaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi