Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellsisesti, kuinka usein harrastatte seksiä?

Vierailija
25.04.2014 |

Oletko sinkku vai parisuhteessa? Kuinka kauan olette olleet yhdessä, jos parisuhteessa?

Kommentit (662)

Vierailija
21/662 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaisi kaksi kertaa päivässä, minulle sopii kaksi kertaa vuodessa. Jotakin tuolta väliltä se on sitten ollut.

Vierailija
22/662 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä 0-1 kertaa kuussa, koska raskausmaha hirvittää miestä. Normaalisti 2-4 kertaa kuukaudessa - mun mielestä liian vähän, mutta mies ei halua enempää. Yhdessä 7 vuotta, toinen lapsi tulossa. Seksin määrä pysynyt suunnilleen samana ihan ekojen kuukausien huuman jälkeen... huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/662 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 09:48"]

Viimeks tammikuussa. Eikä oo näköpiirissä ehdokkaita siihen touhuun.

Mies24

[/quote]

Rehellisesti - kerran pari vuodessa. Viimeksi huhtikuussa 2013 - eli parikymppiset miehet vie nelikymppisiltä ukoilta naiset  : )

Juu, en ole vakisuhteessa. Elämä nyt ei muutenkaan mennyt ihan niinkuin joskus nuorempana sen kuvitteli/toivoi menevän. Vaan mitäpä näitä suremaan. Seuraavassa elämässä sitten paremmalla tuurilla.

Vierailija
24/662 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-5 kertaa kuukaudessa, saattaa olla että viikon ajan joka päivä ja sitten taas ei kolmeen viikkoon mitään. Yhdessä yli 14 vuotta, ollaan 40-vuotiaita, pieniä lapsia (seli seli).

Vierailija
25/662 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei vaimoa ole ikinä seksi liian paljoa kiinnostanut. Ja nykyisin ei juuri ollenkaan. Ja ollaan alle nelikymppisiä. Yhdessä 10 vuotta. Edellisestä seksikerrasta varmaan alkaa olla jo puoli vuotta. Ahdistaa lukea näitä viestejä, joissa kerrotaan seksiä olevan 5 kertaa viikossa... :(

Vierailija
26/662 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, miten joku voi olla niin eläin, että tarvitsee seksiä joka päivä.

Vierailija
27/662 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 kertaa vkossa, naimisissa 26vuotta (tosin joskus ollut jopa 1kerta/kk, kun ei kiinnostanut)

Vierailija
28/662 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 11:07"]

[/quote]

Mä en taas käsitä miten joku voi pärjätä 1 - 2 seksikerralla vuodessa.

Vierailija
29/662 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 11:04"]

Meillä ei vaimoa ole ikinä seksi liian paljoa kiinnostanut. Ja nykyisin ei juuri ollenkaan. Ja ollaan alle nelikymppisiä. Yhdessä 10 vuotta. Edellisestä seksikerrasta varmaan alkaa olla jo puoli vuotta. Ahdistaa lukea näitä viestejä, joissa kerrotaan seksiä olevan 5 kertaa viikossa... :(

[/quote]

Minunko ukko siellä kirjoittelee? MItäpä jos laihduttaisit hiukan tai tekisit edes aloitetta asian suhteen. Esileikkikin olis ihan kivaa..

Vierailija
30/662 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Meillä ei vaimoa ole ikinä seksi liian paljoa kiinnostanut. Ja nykyisin ei juuri ollenkaan. Ja ollaan alle nelikymppisiä. Yhdessä 10 vuotta. Edellisestä seksikerrasta varmaan alkaa olla jo puoli vuotta. Ahdistaa lukea näitä viestejä, joissa kerrotaan seksiä olevan 5 kertaa viikossa... :("

No en ehkä ole sinun ukkosi. Ja tiedoksi, että viime vuonna juoksin 3 maratonia ja sikspäkki löytyy. Vaimoa ei vaan kiinnosta. 

Minunko ukko siellä kirjoittelee? MItäpä jos laihduttaisit hiukan tai tekisit edes aloitetta asian suhteen. Esileikkikin olis ihan kivaa..

[/quote]

Vierailija
31/662 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 11:15"][quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 11:07"]

[/quote]

Mä en taas käsitä miten joku voi pärjätä 1 - 2 seksikerralla vuodessa.

[/quote]

Pärjätä? Ei seksi ole samanlainen tarve kuin ruuan, veden ja hengitysilman tarve. Seksinhimo on elintasosairaus, ei kukaan oikeasti *tarvitse* seksiä.

Vierailija
32/662 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-7krt viikossa, avoliitossa.

Vierailija
33/662 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä minäkään, miten joku voi elää jollain kerran kuussa seksillä tai jopa harvemmalla.

Meillä harrastetaan seksiä melkein päivittäin. On poikkeus, jos ei ennen nukahtamista sekstailla. Se rentouttaa ja on ihanaa. Voi kun taas jo odotan iltaa:)

Vierailija
34/662 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 11:34"]En ymmärrä minäkään, miten joku voi elää jollain kerran kuussa seksillä tai jopa harvemmalla.

Meillä harrastetaan seksiä melkein päivittäin. On poikkeus, jos ei ennen nukahtamista sekstailla. Se rentouttaa ja on ihanaa. Voi kun taas jo odotan iltaa:)

[/quote]

Kuulostaa oksettavalta parisuhteelta. Et osaa sitten ottaa vastuuta omasta rentoutumisestasi muuten kuin välillisesti jonkun kyrvän kautta?

Vierailija
35/662 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä meillä n. kerran kahdessa kuukaudessa. Minä en jaksa mitään helvetin "hurmaa minut taas uudelleen"-juttuja ja vaimo ei taas halua ilman sitä.

Vierailija
36/662 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Seksiä meillä n. kerran kahdessa kuukaudessa. Minä en jaksa mitään helvetin "hurmaa minut taas uudelleen"-juttuja ja vaimo ei taas halua ilman sitä."

Samaa meillä. Romantiikka on pahin kirosana minkä tiedän. Vittu ei sitä lässytystä koko ajan jaksa vuodesta toiseen.

Vierailija
37/662 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä noin 2 kertaa viikossa jos molemmat ovat tarpeeksi hereillä työpäivän jälkeen. Yhdessä vajaat 2 vuotta, avoliitossa. Itse haluaisin enemmänkin mutta mies ei, ja itsekin olen usein vaan liian väsynyt.

Vierailija
38/662 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah edelliselle. Molemmat halutaan seksiä. Osaan kyllä muutenkin rentoutua. Mutta seksi on parasta:)

Vierailija
39/662 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 34:lle.

Vierailija
40/662 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa harrastettiin vähintään kerran päivässä, usein esimerkiksi viikonloppuna useamman kerran päivässä. Minä olin Se innokkaampi. Meillä ei ollut lapsia, ja yhdessä oltiin 6 vuotta. Erottiin puoli vuotta sitten, enkä ole sen jälkeen pannut ketään, enkä varmaan tule panemaankaan. Haluaisin kyllä, koko ajan panettaa ja tarjonnastakaan ei ole pulaa, mutta en missään nimessä halua enää mitään oikeaa suhdetta, ja yhden yön jutut on pelottavia. En uskalla päästää jotain täysin tuntematonta kotiini, tai mennä hänen luokseen, Eihän sitä ikinä tiedä mitä Se aikoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän