Rehellsisesti, kuinka usein harrastatte seksiä?
Oletko sinkku vai parisuhteessa? Kuinka kauan olette olleet yhdessä, jos parisuhteessa?
Kommentit (662)
Uudehko suhde keski-iässä eli itse yli 4-kymppinen ja mies lähes 5-kymppinen. Seksiä harrastetaan 1-2 kertaa niinä päivinä, kun nähdään eli 2-3pv/vko.
Exän kanssa (suhteen ollessa vielä fyysinen), seksiä harrastettiin ehkä 2-3x/kk...tämä oli exän valinta, ei omani.
Kerran, kaksi viikkoon.
Sinkku nainen. :)
4 kertaa viikossa yhdessä 11vuotta josta naimisissa 9. 3 Lasta ei niiden jälkeen täysin hiljaista kun 1kk per muksu. Itse voisin harrastaa seksiä joka päivä mutta rouvalle tuo 4 kertaakin tuntuu liialliselta harrastaa kuitenkin.
viimex 2015 elokuussa ja sen jälkee ollu hiljasempaa. 10v naimisissa 2 lasta
9 vuotta yhdessä joista 3 vuotta naimisissa.5-9 kertaa viikossa.paitsi kuukautisten aikana.molemmat tekee aloitteita.
Pari-kolme kertaa viikossa on nykyinen tahti.
Lasta kun tehtiin, oli joka ikinen päivä vähintään kerran erittäin innokasta seksiä.
Joka päivä pari tuntia käsittämättömän upeaa seksiä. N50+
0-1 kertaa kuukaudessa. Ollaan oltu yhdessä 16 vuotta ja lapsia on kolme. Kumpaakaan ei kiinnosta seksi niin paljon että viitsisi muuttaa tilannetta mitenkään. M45
4-5 kertaa kuukaudessa, yhdessä 30 vuotta M62
Keskimäärin kerran kuukaudessa. Naimisissa yli kymmenen vuotta ja kaksi lasta.
Ei paljon naurata.
Ihan ok sinkku mies, ei ole / saa seksiä, suuret halut rakastella naista, sellaista se "villi" sinkku elämä on. M47
Toista viikkoa ilman, tuntuu että kassit räjähtää. Onneksi lauantaina sentään saa.
3-4 krt/vko kunnon nussimista pitkine esileikkeineen.
3-4 kertaa viikossa, paitsi kuukautisten aikana.
Ikää +-50, yhdessä, naimisissa 8 vuotta. Yhteinen lapsi 4vuotta
0 koska olen sinkku. Masturboin kylläkin päivittäin. Parisuhteessa hyvällä tuurilla melkein joka päivä mutta ei ole koskaan ollut miestä joka jaksaisi niin usein kun haluan.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kyllä kovasti pillua. En saa :(
No mitä sää täällä itket? Täältäkö sää sitä luulet saavas? Ei muuta ku iloisiin runkkaamisiin...
8v yhdessä, pieni lapsi, 1-2 kertaa viikossa. Ruuhkavuodet, huoh.
N24
Vierailija kirjoitti:
0 koska olen sinkku. Masturboin kylläkin päivittäin. Parisuhteessa hyvällä tuurilla melkein joka päivä mutta ei ole koskaan ollut miestä joka jaksaisi niin usein kun haluan.
Ymmärrän sua. Olen kyllä etäsuhteessa mutta en saa tarpeeksi/tarpeeksi vaihtelevaa edes silloin kun tavataan. Mutta toki se on parempi kuin 0, tai irtosuhteet (omalla kohdallani).
Aina kun mies jaksaa. Hyvänä viikkona joka päivä ja jopa useammin kuin kerran päivässä. Huonompana viikkona noin 2 kertaa viikonloppuna. On tällä hetkellä kiireinen ja väsynyt koulun takia, niin ihan miehen stressitason ja jaksamisen mukaan mennään. Välillä yli 12h päivän jälkeen ei kertakaikkiaan jaksa edes miettiä muuta kuin jonkun sarjan katsomista ja nukkumista kun viimein kotiin pääsee. Läheisyyttä ja hellyyttä on paljon päivittäin.
Seurustelua ja yhdessä asumista kohta vuosi takana, molemmat 27, ensimmäinen lapsi syntyy toukokuussa.